hahaha die meid zet gewoon zn microfoon uit, laters
Selectief luisteren en horen wat je wilt horen. Dat is sowieso wat veel mensen doen die anti maatregelen zijn.
Ik weet dat ongeveer het hele forum Johan Derksen haat, maar hij zit nu als analist bij de CL en er werd aan hem gevraagd wat hij van het hele verhaal vindt. Hij spreekt zich nog ff openlijk uit tegen āWillem NOBODY engelā wat ie uitspreekt op zoān arrogante toon zoals alleen hij dat kan. En dat vind ik dan weer mooi
Dat doet ie steeds 
Duidelijke uitspraak van het hof (en wat mij betreft de juiste uitspraak)
Oke dank voor deze uitleg! Zoals je merkt, ben niet juridisch onderlegd.
Ik ben benieuwd waar het op uit gaat komen. Persoonlijk heeft een avondklok geen impact op mij. Als het meehelpt in de strijdt tegen corona, helemaal goed.
Haha geeft Engel les in die dans?
Boeieuh Ferd
Hahaha die āhet is al 12 minuten over half 9ā hint was niet duidelijk genoeg.
Ugh als de pleinen van nl maar niet vol zijn
Eigenlijk zou de overheid eens moeten zeggen " Het advies is om niet van een klif af te springen"
Zijn we in een mum van tijd van die gekkies af.
Oooh Nieuwsuur nu, over hoe goed de vaccinaties werken in Israƫl. Van 500.000 mensen die gevaccineerd waren, waren er maar 500 die toch symptomen kregen en daarvan moesten er maar 15 naar het ziekenhuis met Corona.
Ze lieten een ouderencentrum zien waar het leven alweer een beetje normaal werd. 
Nee, om je ziel echt te schonen/cleanen van de ideeƫn van de roverheid en 5G straling kan je het best een hele verpakking vaatwastabletten tot je nemen.
Ugh ik weiger Israƫl als voorbeeld voor de wereld te zien, opbokken
Waarom duurt het in Nederland nou allemaal zo lang met vaccineren, ik snap dat nog steeds niet. Dat er wat opstartproblemen waren snap ik wel maar inmiddels zou dat ook wel klaar moeten zijn toch
We vaccineren nu in dezelfde snelheid als de landen om ons heen, er worden alleen weinig vaccins geleverd op t moment
En @Evenveel, Israƫl is niet het beste voorbeeld maar je kunt tenminste al wel studies doen naar de effecten van het vaccin en daar lijkt hoopvolle informatie uit te komen en daar ging het me om.
Dit snap ik niet helemaal, als je bv kijkt naar Groot-BrittanniĆ« dan is daar zoān 23% van de bevolking gevaccineerd, en in Nederland amper 2,5%. Ze zijn daar iets eerder begonnen maar niet zoveel eerder. Hoe is dat hetzelfde tempo? 
Op onze vaccinatie locatie waren teveel flacons met vaccin besteld door de GGD, onder andere door het weer zijn een hoop afspraken niet doorgegaan waardoor er dus vaccin overblijft. De GGD belt dan de leverancier uit Oss en die kwam vanmiddag netjes de flacons ophalen om naar andere vaccinatie locaties te brengen zodat ze voor morgenavond (verlopen van houdbaarheidsdatum) weggeprikt kunnen worden. Er wordt zó zorgvuldig met de schaarste omgegaan zodat er zo min mogelijk verspild kan worden gelukkig.
Hier zie je dat we laat zijn begonnen, maar dat de lijn daarna ongeveer dezelfde helling heeft als de andere lijnen
Hier zie je zelfs dat we gemiddeld over de afgelopen zeven dagen meer vaccinaties hebben gezet per honderd inwoners dan bijv Oostenrijk en Duitsland. Ons tempo ligt dus nu zelfs hoger. Alleen in het algemeen lopen we achter omdat we later zijn begonnen. Als iedereen dit tempo houdt (waarschijnlijk niet maar okƩ) dan halen we op termijn dus andere landen in
https://ourworldindata.org/covid-vaccinations hier de bron
Volgens mij is het echt wel opgeschaald inmiddels. Ik was zondag voor mān tweede vaccinatie en het was echt zó veel drukker dan de eerste keer. Heel die ruimte waar je nadien moet wachten, zat vol. Voornamelijk met ouderen. En ook alle loketten waar je je moest aanmelden waren in gebruik. Plus er worden nu ook steeds meer vaccinatie locaties geopend dus het lijkt misschien niet snel, maar ik merkte wel degelijk verschil