Caronatopic #9

de tweets eronder lieten me ook echt hardop lachen hahaahahaa

Oh ik dacht ff iedereen moet zich half uitkleden als je gevaccineerd word haha. Zou voor mij een reden zijn om er tegenop te zien.

1 like

Haha ja sorry staat idd wel erg random zo als je dat niet hebt gelezen. Als het goed is hoef je alleen je mouw op te stropen!

1 like

Tenzij je de Griekse premier bent:

49 likes

Goeiemorgen!
(Oh dit is wel een gevalletje PLORK na een korte google research :crazy_face:)

5 likes

Een vriendin gaat elke dag nog naar kantoor en nu heeft een collega ineens corona. Dus ik zeg oh nu moet je zeker testen? Nee dat hoeft niet zegt ze en ze gaat ook niet thuiswerken want dat mag niet

huh? Of heb ik het nu fout.

Ze houden wel “afstand” op werk maarja toch 8 uur lang zelfde ruimte + pauze he

1 like

Mr Bean? :rofl::see_no_evil:

7 likes

Voor mij wel “goed nieuws”, woon in 1 van de 2 regio’s. Ik zag net 4 positief geteste mensen in mijn gemeente vandaag (vrij grote gemeente), ben benieuwd wat dan gemiddeld is.

2 likes

Zijn er meer mensen waarbij coronatest.nl het niet doet? Ik probeer in te loggen om te kijken of m’n uitslag er al is, maar hij blijft alleen laden nadat ik inlog.Terwijl er normaal altijd staat ‘je uitslag is nog niet bekend’.

Ik vermaak me veel te erg met deze struggle-haarlijn. Het is wat je verdient, willem!

26 likes

Geen klachten en afstand = niet testen toch?

Ik vind 't raar dat iemand op de werkvloer corona heeft (misschien zelf daar opgelopen? who knows) en dat mensen dan gewoon naar kantoor blijven komen alsof er niets aan de hand is

3 likes

Ja is ook, maar als je baas de poot stijf houdt heb je weinig keuze

2 likes

Wij hoefden ook niet naar huis als een collega besmet is en ik werk bij de Rijksoverheid, dus ze volgen bij mij wel vrij nauw de regels in samenspraak met GGD. Wanneer je gewoon 1,5 m afstand hebt gehouden en geen klachten hebt, hoef je niet getest te worden en niet in quarantaine. Tot nu toe bleef het bij ons ook elke keer bij een besmetting per keer, waarbij diegene in eigen kring was besmet. Ik voel me er persoonlijk ook niet echt prettig bij, maar het is dus wel volgens de regels.

1 like

Goede vorm van koppelverkoop. ‘Koop een Lowlands-kaartje en een neusspray en bespaar op ellende!’

6 likes

Wow dat zou toch mooi zijn…

1 like

Heel fijn dat er meer geld beschikbaar komt voor het onderwijs. Wel ben ik benieuwd hoe we dat in de praktijk gaan regelen en gaan zien.
We hebben van de eerste thuiswerkperiode ook subsidie gekregen en net op het moment dat we die gingen inzetten met extra begeleiding kwam de 2e thuiswerkperiode. Nu gaan we weliswaar weer naar school maar we laten zo min mogelijk volwassenen binnen dus van extra begeleiding is nu nog geen sprake.

1 like

Ik ben zo blij met de halvering van het lesgeld. Ik heb onder andere door mijn Corona besmetting en de nasleep ervan vertraging opgelopen in mijn studie traject, dit geeft wel even wat ademruimte :pleading_face:

19 likes

Ja mee eens, het lijkt me ook alles behalve prettig werken.

Zo gaat het bij mij op kantoor ook. In 1 jaar tijd 3 besmettingen gehad, maar iedere keer 1 persoon, verder niemand besmet. Ik vind het aan de ene kant niet helemaal kloppen dat we al die tijd op kantoor gewerkt hebben, maar aan de andere kant, het werkt wel en ik heb de pest aan thuiswerken.

2 likes