Chateau Meiland

Haha ik lag helemaal in een scheur om dat stukje met die uitnodigingen, al die vragen achter elkaar, precies hoe mijn hersenen werken. Moet het op schrift of geprint? Moet het in een envelop moet het met een postzegel moet het in het Frans? Enz :laughing::joy:

3 likes

Ook tegen alle Fransen, hallooooo :joy:

1 like

Ik heb al helemaal zin in koken met kerst en dan af en toe Franse woorden er doorheen gooien

1 like

Hahahaha Nadège.

nick-young-confused-face-300x256_nqlyaa

11 likes

Mijn favo is echt als Martien half Frans half Nederlands praat. :joy: :rofl:

7 likes

Ik moest lachen toen hij zei: ja wij moeten ook maar eens afdingen, dat doen wij nooit. Volgens mij zie ik hem altijd met zijn hand lopen gebaren dat de prijs laag moet :joy:

1 like

Dat hoofd van Nadège als Martien half Nederlands/Frans spreekt :joy:

1 like

Maria Kerrie

9 likes

Al die vragen over die man :joy:
Echt leuk dat er morgen nog 2 afleveringen komen!

1 like

Twee???

Ja!

1 like

Ik las dit in Martiens stem.

3 likes

Ik heb dit nog nooit gezien tot vanavond. Ik zit te genieten.

3 likes

Ik kan het eindelijk een keer op tv kijken. Heerlijk :)))

WAT GOED!! @Panthera

2 likes

En het pleureet weer :joy::joy:

4 likes

Zin in die van morgen!! :joy:

Haha ik moest echt lachen om dat stukje dat Maxime verteld dat ze zoveel moet voorbereiden voor de doping van Claire.En dat Martien dan zegt: “of zullen we het gewoon hier doen,met een bak water?”.

12 likes

Zette me wel aan het denken want wordt zoiets eigenlijk ergens geregistreerd? Ik ben ook gedoopt gevormd etc maar nooit ergens teruggezien op papier oid.

Ik denk bij het bisdom, die houden een register bij. Vrienden van me hebben zich laten ontdopen/doop ongedaan laten maken, en dat was o.a. met een brief aan het bisdom.

1 like