Iedere keer verbaas ik me weer over die vreselijke honden haha.
Hij zegt wel knak, maar dat maakt niet uit.
Tiny en Lau zullen trots zijn
Haha deze reclame: Wil je een mooi gebaar maken?
Me: oh jazeker
Heerlijk wat een stel he
Iedereen een helm op behalve Claire
Ik vind het heerlijk dat ze zo tegen elkaar kunnen mopperen of schreeuwen zonder dat daar verder ruzie of gedoe uit komt. Als ik 1 keer zoân toon gebruik of lekker overdreven wil zeuren of uitvallen tegen mijn vriend is het direct dikke ruzie en âdoe normaalâ etc. Juist lekker ff afreageren je weet dat je toch van elkaar houd. Verschil in opvoeding denk ik.
Ik haaaat die Bommel gewoon. Wat een kutbeest.
Hahaha eerst die jean luc helemaal afkraken en hij mag niet meer komen! Minuut later âjean luc mag wel komenâ.
Grootste deel product van eigen opvoeding die twee
Dat zal ook best maar die Bommel is wel echt lastiger dan die ander en ze hebben er toch wel veel tijd en moeite ingestoken om hem te helpen. En het lijkt weinig effect te hebben gehad. Ik erger me er gewoon echt aan. Snap wel dat je je hond echtniet zomaar weg doet maar pff . Wat halen ze eruitâŚ
Ik wilde net de eerste kerst aflevering van gisteravond gaan terugkijken maar ik krijg alleen maar foutmeldingen dat de aflevering niet bestaat enzo
Hij staat op nlziet. Weet niet of je daar abo op hebt.
Nope helaas. Maar je zou denken dat het gewoon gratis terug te kijken is?
Haha ik lag helemaal in een scheur om dat stukje met die uitnodigingen, al die vragen achter elkaar, precies hoe mijn hersenen werken. Moet het op schrift of geprint? Moet het in een envelop moet het met een postzegel moet het in het Frans? Enz
Ook tegen alle Fransen, hallooooo
Ik heb al helemaal zin in koken met kerst en dan af en toe Franse woorden er doorheen gooien
Hahahaha Nadège.
Mijn favo is echt als Martien half Frans half Nederlands praat.
Ik moest lachen toen hij zei: ja wij moeten ook maar eens afdingen, dat doen wij nooit. Volgens mij zie ik hem altijd met zijn hand lopen gebaren dat de prijs laag moet