Chateau Meiland

Dit topic kan natuurlijk niet ontbreken.

Maandag 26 augustus begint seizoen 2! :biggrin:

3 likes

Het ging er net in FF Boulevard ook al over, maar van mij mogen ze hun management team gewoon ontslaan, past totaal niet bij ze vind ik

1 like

wow begint seizoen 2 dan alweer?

Zin in seizoen 2! Hoop dat het net zo leuk (of leuker) wordt dan het eerste seizoen. :grin:

nee klopt. hoop echt dat ze wat mensen om zichzelf heen verzamelen die ze helpen ivm ze uitmelken.

1 like

Ik heb hier zoveel zin in. Vind Martien ook zo’n leuke vent.

3 likes

wat is er dan met dat management team?
(ik bedoel ik heb nog niet echt iets geks gezien ofzo)

Dat ze op Instagram achter elkaar 24 verschillende foto’s van outfits en kleding hadden gepost (op ieder account dus als je ze allemaal volgt krijg je meer dan 100 dezelfde foto’s te zien :upside_down_face: ) waar ze gesponsorde kleding aanhadden en telkens hetzelfde erbij schreven: Zo veel vragen over onze kleding, voor wie het leuk vindt klik op de tag.

Nu zeggen ze dat het een foutje was van een social media medewerkster van hun team, maar weet eigenlijk niet of ik dat geloof…

En sinds ze een management hebben zie ik ook best veel gesponsorde filmpjes (vooral bij Maxime) en vind zelf dat het hun ‘normale’ imago nogal flink verpest.

Hoop ook echt dat het tweede seizoen wel ‘echt’ blijft, en dat ze niet dingen gaan overdrijven omdat ze weten dat mensen er goed op reageren. En vind het ook juist leuk dat iedereen gewoon z’n normale kledij aanheeft en geen make up etc dus ik hoooop dat ze voortaan niet helemaal gestyled en gesponsord worden door al die kleding- en make-upmerken!

Het zal er allemaal vast wel een beetje bij horen maar vind het toch jammer :blush:

2 likes

Jaa! Zin in. Geweldig gezin. Martien is zo heerlijk overdreven :joy:.

Love dit stukje :joy:

2 likes


Staat hij nou bijna in een hoop stront?:joy:

3 likes

Hahahaha lijkt er wel op

haha ik zag die foto’s op insta voorbijkomen ja!!! ik dacht dat het een virus was ofzo :rofl:

1 like

Je kunt je nu ook opgeven voor cash or trash. de sbs variant van tussen kunst en kitch en Martien gaat dit presenteren.

2 likes

Vanavond is het zover!! :biggrin:

De M&M’s liggen al klaar

6 likes

17 likes

oh wat heerlijk bedankt voor de reminder :biggrin:

1 like

Wijn staat koud!!

2 likes

Ik ga nu al stuk om Martien. Zo’n leuke man!

1 like

Ik ben blij dat ze zo weer gaan verbouwen, vind het tot nu toe een beetje saai.

Dat mondje van Martien telkens in de auto hahahaha