Ontherunfromthechurch dus
Haha ja soort van
Zag dit net op instagram en is echt m’n favoriete video van 2019
Hahahahaa, dat ‘psychedelic’ effect met die hamer in het midden
Haha fantastisch, vind martien echt geweldig
Haha Ik ken hem
Tsja, geld stinkt niet
Ja ik vind dit ook een beetje jammer stiekem… Bij Maxime hetzelfde…
Ze zijn zich waarschijnlijk heel bewust van hun houdbaarheidsdatum. Snap het wel, even cashen. Get money bish.
Jaaa ik vond het zó ongemakkelijk en gemaakt. Heel jammer!
Ze gaan terug naar Nederland verhuizen!!!
Ik ga zondag naar een beurs voor m’n werk en zie net dat Martien die dag 3 presentaties geeft
Ik zie net op de instastorie van Maxime, dat er heel veel mensen willen annuleren nu.
Ik snap dat wel. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze dat niet bedacht hadden van tevoren. Mensen boeken voor heel die hysterie, niet voor dat chateau.
en nu spreekt ze het weer tegen “stop met mailen, we hebben geen annuleringen”
Volgens mij bedoelde ze daarmee weer de nieuwe mensen die wilde boeken aangezien er dan weer plek zou zijn door de annuleringen en de familie er blijkbaar toch nog is. Ofzo
Precies, dat denk ik ook!
Al was ik ook aan het denken dat ze misschien hier in Nederland een b&b gaan beginnen ofzo. Of weer zo’n winkel openen
Ze zullen vast wel iets van plan zijn want anders lijkt het me sterk dat ze zomaar stoppen met het chateau
Ze hebben het eerder gedaan. Toen kwamen ze ook na een jaar of wat weer terug. Dat was rondom ik vertrek.
Ik vraag me af wat er met Nadege gaat gebeuren. Hoop dat ze haar baan kan houden.
Ze gaan bij mij in de buurt wonen in een enorme boerderij met een extra accommodatie, wellicht wordt dat een gastenverblijf
Dus, jij gaat boeken en deelt hier je ervaring.
Thanks!