Chateau Meiland

Ze hebben er nog maar een hond bijgenomen LOL. Wel een schattig beest trouwens, een beagle.

Ik vind Erica eigenlijk het leukste maar hoe zij het daar volhoudt is me echt een raadsel :joy:

19 likes

Hahaha Nou inderdaad! Ik denk dat bij haar vaak gewoon een oor in andere oor uit is. Ook met die kruiwagen ā€œja is zeker wel meer dan een uur lopenā€. Het was 2,5 km. Overdreven ook weer. Altijd zo hysterisch om niks. Ik denk dat zij dat gewoon gewend is en denkt whatever. Hahah wel knap van haar.

2 likes

Ik zei gisteren nog tegen m’n man dat ik ook wel een beetje meer Erica in me wilde :joy:.
Ze doet en durft wel. Is echt wel een drijvende kracht in dat gezin, en weet echt van aanpakken (& ook nog hoe het moet haha)

11 likes

Maar wel hele lieve honden, die zullen niet zo snel in iemands been happen :innocent:.

Ik ben het boek aan het leven en wat een mensen zeg haha. Ze hebben zeker geen saai leven gehad allemaal.

VegetariĆ«rs da’s ook te moeilijk

1 like

Trane schiete in me broek

6 likes

Vanavond alweer de laatste aflevering van het seizoen :sob:

Nee, echt?! Fuckkk

Ik snap echt niet hoe die honden zo slecht opgevoed zijn. Ze slopen echt alles en vallen steeds mensen aan? Dat is echt niet normaal hoor, dan doe je echt iets verkeerd in opvoeding en training. Nu zit iedereen te haten op die beesten, maar de schuld ligt gewoon bij de baas

1 like

Bommel heeft een trauma ( ben even kwijt hoe en wat) en is sindsdien onhandelbaar. Heel zielig.

Die andere hond valt toch wel mee, qua wangedrag?

2 likes

Oh ja dat is waar ook, helemaal vergeten. Ja ze hebben het steeds over ā€˜de honden’ dus ik denk dan altijd dat Bijou ook een beetje de boel terroriseert haha.

Kijk je vooruit? Want dan komt de aflevering van vandaag maandag pas op tv toch?

Oh ik zag het op Twitter. Ik snap er nu niets meer van. Zie op kijk inderdaad nog een aflevering van volgende week staan, maar in de tv gids staat dat maandag een nieuw programma begint op sbs. Alle hens aan dek begint dan.

Oh nou gelukkig! Dan heb ik niks gezegd :grinning:
Op die twitter pagina staat dat het nog niet bekend is wanneer het nieuwe seizoen komt, dus vind het heel verwarrend.

Maar gelukkig nog een beetje Chateau Meiland dan al is het maar 1 keer per week.

Ja ik zag hem maandag ook niet staan op de Ziggo app maar donderdag wel :raised_hands:

Ik heb een paar afleveringen gekeken van het afgelopen seizoen en hun leven in Frankrijk leek mij zo leuk (zonder de gasten). De hele dag lekker aan het werk en dan buiten pauzeren. Maar wat werken ze hard, ze doen zoveel zelf, ik voel mij zo niet productief als ik ze zie.

3 likes

Helemaal beroerd van de high :joy:

3 likes

Oh jee, er is een oude video van maxime als camgirl uitgelekt. Blijkbaar stond het profiel zelfs nog online. Hebben ze die niet verwijderd kunnen krijgen?