Heb de eerste seizoenen gekeken en vond prima entertainment. Maar ik heb toevallig twee afleveringen van dit seizoen gezien (maandag en vandaag) en ik vind het wel erg overdreven geworden.
De aflevering vandaag waarbij Martien eten ging bestellen en die Dirk riep dat hij ‘kloepoek’ moest bestellen en helemaal stuk ging om het gesprek tussen Martien en de dame van het restaurant vond ik ook wel gênant hoor.
Dat huis in Hengelo is zo mooi! En als paardenliefhebber toch wel een beetje pijnlijk om te zien dat ze die mooie stallen en rijbaan niet gaan gebruiken haha
Dat boek vind ik erg jammer, om de prive zaken van andere mensen er in te schrijven. Zou verwachten dat Erica zelf daar niet van is, maar blijkbaar roddelde ze ook mee?
Ik denk dat ze zich beter voortaan in moeten houden met geroddel over anderen, anders gaat hun ‘gezellige’ imago snel over naar ‘verwaand & diva’.
Ik weet dat ze behoorlijk lomp zijn qua uitspraken, maar dacht eerst dat Montana daar wat minder mee was & rustiger was, meer als erika. Maar ik vind haar nu ook wel schreeuwerig en haar opmerking… ‘nu nog bijou en bommel onder de grond, he claire’
Is gewoon hun zwarte humor, ik moet er altijd wel om lachen
Ik ben de aflevering van maandag aan het vooruit kijken en Martien maakt echt een bordeel van zijn huis haha, heel heftig allemaal.
Hij heeft trouwens replica’s van Marten en Oopjen aan de muur hangen en hij heeft een hele analyse over het hoofd van Marten en waarom het lelijk zou zijn geworden.
Gewoon verkeerd uit de baarmoeder
Maar geeft niet joh. Is toch al dood.
Nja als waakhond is het wel een goeie want hij vreet iedereen op, maarja als je zelfs je baasjes bijt… Neem aan dat ze toch wel naar een hondengedragsdeskundige kunnen gaan ofzo, dit werkt totaal niet en uiteindelijk is het echt zielig voor die hond want iedereen haat hem terwijl hij er zelf waarschijnlijk niet veel aan kan doen.
Ze hebben al een keer zoiets gedaan toch? Maar dat was een soort hondenpsycholoog, vaag verhaal haha. Maar echt bizar hoe agressief die honden zijn.
Die muziekjes de hele tijd zijn van de Sims! Toch?
Jezus hebben ze nu allemaal een mini cooper. Deze mensen, niet te geloven.
Ik vond niet echt dat hij beet, meer happen naar haar rok uit speelsheid
Martien lekker aan 3 frikandellen speciaal. Ben bijna jaloers
Chill toch zou ik ook wel willen haha
Ze hebben er nog maar een hond bijgenomen LOL. Wel een schattig beest trouwens, een beagle.
Ik vind Erica eigenlijk het leukste maar hoe zij het daar volhoudt is me echt een raadsel
Ja niet te geloven
Hahaha Nou inderdaad! Ik denk dat bij haar vaak gewoon een oor in andere oor uit is. Ook met die kruiwagen “ja is zeker wel meer dan een uur lopen”. Het was 2,5 km. Overdreven ook weer. Altijd zo hysterisch om niks. Ik denk dat zij dat gewoon gewend is en denkt whatever. Hahah wel knap van haar.
Ik zei gisteren nog tegen m’n man dat ik ook wel een beetje meer Erica in me wilde .
Ze doet en durft wel. Is echt wel een drijvende kracht in dat gezin, en weet echt van aanpakken (& ook nog hoe het moet haha)
Maar wel hele lieve honden, die zullen niet zo snel in iemands been happen .
Ik ben het boek aan het leven en wat een mensen zeg haha. Ze hebben zeker geen saai leven gehad allemaal.