Chateau Meiland

Ja precies, ik zou het zelf niet willen, zou me ook elke keer kapot schrikken als ik de kamer binnenkom en er zit daar een dier op de kast, maar ik kan me wel voorstellen dat je een aandenken wilt. En zij hebben toch wel meer opgezette dieren in huis, van die hertenkoppen enzo aan de muur.

1 like

Waarom nemen ze niet een advocaat in de arm voor hun huis? Het lijkt erop dat ze hun gelijk kunnen halen

1 like

Ik krijg ook bijna de indruk dat ze het wel weer prima vinden om te verhuizen

1 like

Ik denk toch de afstand naar het westen.
Volgens mij zouden het ook kunnen winnen.
Vraag me af of het komt doordat ze op tv komen en iemand daccht, hmm laat ik het bestemmingsplan eens inzien.

Precies dit dacht ik ook

1 like

Die laat er ook geen gras over groeien. Wel leuk voor ze!

2 likes

Heb je het hele spermadonor verhaallijn gemist paar seizoenen terug?

Leuk voor haar! Wel snel lijkt mij niet zo lang geleden pas bij elkaar toch? Maarja Miss is het anders als je al een kindje hebt

Ze wou niet te veel leeftijdsverschil tussen Claire en haar tweede kind omdat ze voor Claire ook een broertje of zusje wou waarmee ze kan opgroeien, net zoals zij en Montana. Dus ik begrijp Maxime wel.
Heel leuk nieuws voor haar! :blush:

1 like

Ik ook niet :’) haha

1 like

Als je binnen zoveel maanden na aankoop je huis weer verkoopt kan je je overdrachtsbelasting terugkrijgen van/via de belastingdienst.

Zoals ik het begrijp: de kopers van hun huis in Hengelo doen die aankoop terwijl de verkoop van hun oude huis daarna pas plaatsvindt. Daarom is het officieel alsof het huis in Hengelo hun tweede huis is dat ze aankopen en moeten ze 8 procent overdrachtsbelasting betalen ipv 2 procent en die 8 procent is 40.000 euro.

Ik denk dat de kopers moeilijk gingen doen over de koopsom nu ineens blijkt dat ze meer belasting moeten betalen en dat er toen besloten werd dat ze halverwege gingen zitten (dus 10 of 20 k van de koopsom af)

1 like

Die hints ook op zijn Instagram :joy:

9 likes

Unieke kop heeft die vent wel

1 like

Hij kijkt overal hetzelfde

Wel leuk voor haar!

Maar zijn Erica en Martien nog steeds getrouwd dan? Beetje gek lijkt me dat wel

1 like

Verrassend genoeg wist misdaadverslaggever Peter R. de Vries als één van de weinigen al af van de relatie, vertrouwt Sander ons toe. Sander is namelijk werkzaam als privédetective. Zij kennen elkaar al lang en Sander vond het naar Peter toe niet netjes als hij aan de desk bij RTL Boulevard erachter zou komen.

Hahah eh ok?

7 likes

Dat is meer een zakelijke overeenkomst toch? Ze gingen helemaal aan het begin (van seizoen 1) trouwen bij het gemeentehuis, volgens mij zodat ze samen het chateau in Frankrijk konden kopen.
Ik bedoel trouwens dus dat alleen hun huwelijk iets zakelijks is, niet hun persoonlijke band verder want die is volgens mij gewoon heel vriendschappelijk, ik heb Erica laatst nog ergens horen zeggen dat ze altijd elkaars nummer 1 zouden zijn.

1 like