Chateau Meiland

Een craquelé hoofd :joy::joy:

3 likes

Bouillonblokje zit te moeilijk verpakt…

“Rotfirma” “schorem” :rofl:

9 likes

“Schorem” bedrijven die bouillonblokjes produceren, ik ga stuk!

3 likes

Hahahahha

1 like

Hoe hij altijd “wij” zegt :joy:
“Dan gaan wij door met deze peen…”

2 likes

Hoe ruikt het ‘in een iglo’?

Hij is net Mascha! Snijdt een prei verticaal door om het goed te wassen, “Heb ik zelf bedacht!”.
Ik dacht als hij nu nog zegt “Dit doe ik al jaaaren” dan kan ik voldaan de nachtrust opzoeken vanavond.

11 likes

Ik moest zo lachen dat hij het over dat darmonderzoek had en bijna in één adem begon te praten over dat hij een foto had genomen van een recept voor erwtensoep. Dacht even dat hij ging zeggen dat hij een foto had gemaakt van zijn ontlasting

2 likes

Martien die een leeg Cool Best pak gebruikt om 1 liter water in de pan te doen ipv bijv. een maatbeker :skull:

19 likes

Martien die maar aan de knol bleef ruiken is mijn favoriete televisiemoment van de week

1 like

Waarom staat de afl. van donderdag nou weer niet op NLziet, bijna elk week. Ik betaal hiervoor motherfucker! :imp:

Ik zie nu pas het nieuwe huis van ze…
Ben benieuwd wie er in het mooiste gedeelte mag wonen :wink:

Haha deze frustratie had ik ook vandaag! Enige reden dat ik NLZiet heb haha

2 likes

Staat er nu op. Elke keer als ik er hier over zeur verschijnt de aflevering daarna, misschien loert er wel een NLziet medewerker mee :joy:

6 likes

Nou, wel leuk dat die Hengelo’ers ze aanspreken. :relieved::heart:

4 likes

Erica: “We hebben ook nog goed nieuws”
Martien (enthousiast): “Ja we eten vanavond Chinees!”
Erica: “Neee niet dat”
Martien (ongeïnteresseerd): “En het Chateau is verkocht”

:joy::joy::joy:

35 likes

Hahahah ik ging stuk hierom :joy:

1 like

Ik dacht wel meteen van goh dat komt wel heel goed uit plots waterschade wanneer haar shop failliet is. Wordt het wellicht allemaal vergoed en heb je in ieder geval je inkoopprijs terug.

1 like

Is haar shop failliet?

1 like

Was toch allemaal van Ali?