Ja mensen zijn echt bizar. Ik woon redelijk in de buurt van hun vorige huis in de achterhoek en vond het echt verbazingwekkend hoevaak mensen gewoon voor hun hek parkeerden, aanbelden etc. Wat verwacht je, echt laat die mensen met rust, zit toch niemand op te wachten.
En dan die mensen die roepen âJa, dan moeten ze maar hun leven niet op tv zetten als ze privacy willenâ. Nee, je moet gewoon met je asociale kutkop wegblijven van iemands huis, hoe moeilijk is het om dat te beseffen?
Sowieso hebben anderen niks in iemands tuin te zoeken, bekend of niet. Wegblijven!
En hoe mooi dat huis in Noordwijk ook is, ik teken ervoor, snap ik wel dat ze zelf meer privacy willen. En ik las dat ze het met een mooie winst kunnen verkopen door die gekke huizenmarkt van nu, dus ze verliezen er niets op.
Ik hoop voor ze dat ze dan ook daadwerkelijk meer privacy krijgen. Want dat huis in de achterhoek was toch vet afgelegen? En daar stonden ze blijkbaar ook voor het hek. En doen zo dat niet bij maxime? Dat lijkt me al helemaal vreselijk als je allemaal mensen voor je huis hebt en bijna gaat bevallen
Is het chateau eigenlijk al verkocht? Ik heb het idee dat die laatste kopers toch nog hadden afgezegd ofzo? Vond het allemaal wat verwarrend.
Je zou maar 2 huizen ban om en nabij een miljoen in de verkoop hebben staan en een 3e kopen. Van waarschijnlijk hetzelfde bedrag haha. Heftig idee wel
Volgens mij gaf Martien wel aan dat bij het huis in de achterhoek het hek een heel stuk van het huis af was en daarom dat prettiger was; iets meer uit het zicht doordat er een groot erf tussen zat.
Oh zéker mogen ze dat! Het was een grappie joh, niet zo zwaar opvatten
Echt, dat je je eigen niet helemaal kapot schaamt als je jezelf zo terug ziet.
Heb echt te doen met Erica, die zat daar heerlijk op dâr plek. Ze doet me n beetje aan mijn moeder denken die ook âlastâ heeft van heimwee sinds ze is verhuist.
Ja, beetje zoân opgefokt gevoel hahaha
Erica stemde volgens hem in dat programma op pvdd
Ik denk wel dat dat ieder voor zich moet weten waar hij/zij op stemt. Of dat nu links of rechts is. Maakt iemand niet meteen een onmens.
Misschien klopt het verhaal van de story ook wel van geen kant haha. Zou me niks verbazen. Het was trouwens gisteravond in dat programma op de boerderij met Raven van Dorst. Martien was daar te gast samen met Caroline van bbb.
Ik las bij Maxime in dr stories dat ze meedoet aan 4 handen op 1 buik? Heb ik nergens voorbij zien komen, maar wel leuk!
Deze partijen delen meer standpunten dan je zou denken.
Ach wat vind ik dat omaatje toch altijd zielig
Zij is echt hoe je zelf niet wil eindigen later. In een isolement in een verzorgingstehuis
Hoe komt Erica ineens aan zoveel haar? Het was altijd een vrij sneu bosje maar nu heeft ze opeens heel veel maar er wordt verder niet verteld hoe.
Het zag er heel droog en getoupeerd / klitterig uit waardoor het meer lijkt.
Als het föhnt of stijlt is het minder.
Denk niet dat er meerhaar is bijgekomen.