Chateau Meiland

Martien vind ik eigenlijk ook niet zo leuk. Hij is constant aan het zeiken (anderen afzeiken ook vooral) en doet dit op een manier die veel mensen grappig vinden maar de inhoud blijft hetzelfde.

1 like

Ze was wel hoogzwanger he tijdens de uitzendingen, ik vind nou niet dat haar vriend nou heel veel doet (maar we zien natuurlijk niet alles).

Er vallen heel veel mensen over dat ze zit te klagen dat haar huis te klein is en ze wilt verhuizen. Lijkt me wel fijn dat je de luxe KAN hebben om in deze gekke tijden op de huizenmarkt om te denken: mijn huidige huis waar ik pas woon is te klein, ik ga een andere kopen.

1 like

Ja dit stukje vond ik ook wel irritant. Net een nieuw huis gekocht en dan gelijk alweer klagen dat het te klein is. Vind haar gewoon soms zo verwend en snobistisch overkomen. Niet echt sympathiek ofzo.

1 like

Ze staat ook maar wat graag met haar kwek voor de camera om haar zegje over van alles en nog wat te doen.

5 likes

Volgens mij zijn het allemaal egocentrische biggots. Hoe meer je van ze ziet hoe duidelijker dat naar voren komt, dat beeld van hilarische, relatable, wholesome familie is niet veel meer van over.

6 likes

Ga je lekker? Hoe zou jij het vinden als je op internet zulke opmerkingen over jezelf ziet? Laten we een beetje vriendelijk blijven. Anders wordt het hier van het zelfde niveau als op het viva forum

2 likes

Is goed, ik zal zometeen ook even bidden dat mijn zonden vergeven mogen worden.

4 likes

Daar snap ik dus ook geen hol van. Want terwijl zij thuis zat met corona waren Leroy en Claire wel bij Martien en Erica op kantoor en thuis. Vriend van Montana zat ook thuis met corona maar Montana stond wel in de winkel. Zo vaag.

Ik vind het zo grappig dat Martien zo enthousiast is voor zijn verjaardag en dat die Erica denkt wat een gedoe.

Ik snap dat ook echt niet. Ze klaagt over een te klein huis, maar zoals ik het zie is dat huis groter dan gemiddeld. Er zijn zo veel gezinnen die het met veel minder m2 moeten doen, bijvoorbeeld in een appartementje of een eengezinswoning. Echte eerste wereld problemen van Maxime.

1 like

Zij mag dat toch te klein vinden? Ik snap wel dat je knettergek wordt als je geen fatsoenlijke opbergruimte hebt. Eerst hadden ze natuurlijk een extra slaapkamer en die krijgt nu een andere functie. Ze moeten het toch zelf betalen dus wat maakt het uit. Ik zou hetzelfde doen als mijn 110m2 te klein wordt, ook al zijn er gezinnen die op 60m2 wonen :woman_shrugging:t3:

2 likes

Klopt, dat mag ze vinden. En wat ik hierboven beschrijf, is mijn mening :+1:

3 likes

Ze mag dat vinden maar het maakt haar niet sympathieker.

2 likes

Ik zag ook nergens een enkele kast, gewoon alle spullen in de ruimte, ook in die garage, maak dan netjes stelling kasten of schuifdeuren ofzo dan heb je wat op te bergen.

Heeft ze een eigen programma waar ze zogenaamd kinderkamers opknapt enzo, kan ze zelf niet eens inschatten of de meubels wel in haar eigen kinderkamer passen. Vind t wel een beetje makkelijk allemaal ofzo.

3 likes

Heeft ze niet al vanaf het begin gedacht dat dit een tijdelijk huis was? Even snel gekocht als tussenoplossing (maar dit niet zeggen want dat zou niet zo relatable overkomen? :thinking:

1 like

Precies! En volgens mij was 1 kamer een grote inloopkast, dus zo’n klein huis is het niet. Het komt aardig overeen met ons eigen huis en wij hebben ook ruimte zat. Maargoed
 ze is natuurlijk een Chateau gewend he, dan voelt alles aan als een kabouterhuisje. :wink::nerd_face:

1 like

Chilllll. Doe effe mellow joh.

2 likes

Ze zijn ook met veel te weinig capaciteit
:joy:

2 likes

Bijzonder wel dat de hele familie klaar staat om Martien uit bed te halen op de ochtend van z’n 60e verjaardag en dat Leroy z’n bed niet uit kan komen en dus verzaakt. Ze zetten hem steeds neer als iemand die vooral van gamen houdt, jammer dat het hier dus ineens mee wordt bevestigd. Lijkt me niet chill als je zo wordt neergezet op tv.

2 likes