Chateau Meiland

Zag van de week een filmpje van Erica en Aran Bade in de auto. Later reed Erica ook nog een stuk. Daar rijdt ze ook best hard. En steeds maar zeggen dat t wel meevalt. Volgens mij is zij idd best “roekeloos”. Zou niet graag bij jaar instappen denk ik.

Claire was idd ook helemaal beduusd door alles in dat busje en hun geschreeuw. Echt niet oké. Sws snap ik de hysterie niet van daar met de hele fam op de parkeerplaats gaan staan tijdens de bevalling. Want ze mogen toch niet naar binnen? :woman_shrugging:t2: Dat zei Erica zelfs nog… Echt onzin om deze dan als een bezetene heen te scheuren

3 likes

Ja maar dat met dat busje is ook sowieso bedacht om een beetje interessante tv te kunnen maken

2 likes

Dit ja, snapte sws niet dat ze dat gingen doen want hoezo konden ze niet gewoon met de auto op de parkeerplaats wachten maargoed. Denk idd @Falula dat het puur voor het programma was. Wel stom van die koffie. Vond ook sneu dat Claire de hele boel bij elkaar gilde en huilde want dat komt volgens mij puur en vooral door de hele tijd dat hysterische en panische gedoe van Martien. Vind hem ook steeds irritanter worden en na die uitspraken van Erica wat ik vandaag allemaal zie en lees haak ik echt af.

2 likes

Ze zijn allebei strontvervelend vind ik, ook Erica. Ze houden elkaars gedrag in stand en dat al jaren, fijn voor hun dat t werkt maar voor de buitenwereld is t…wonderlijk.

Jaa klopt. Vond het in het begin leuk maar nu vind ik ze echt irritant, Maxime ook. Alleen Montana vind ik dan nog de enige die wel leuk is maar die wil (begrijpelijk) niet echt in het programma.

1 like

Snapte ook niet dat ze zo enorm gehaast overkwamen. Alsof Maxime al aan het persen was.

1 like

Iemand de heisa op Erica’s instagram al gezien? Naar aanleiding van uitspraken over joden en de islam in haar boek. Niet erg slim van haar!

1 like

Wat is er gaande?

1 like

Het zijn racisten en ze schamen zich er niet voor, in het kort.

2 likes

Dacht dat het niet te missen was maar: Erica Meiland reageert op controversiële anti-islam uitspraken: 'Ik sta er nog volledig achter' | Hart van Nederland

Vrij logisch dat er reacties op komen denk ik

1 like

Ja ik weet dat ze uitspraken gedaan heeft mbt de islam. Maar dat over haar boek heb ik gemist. Of gaat het er juist over dat dat daar in staat. Dan hebben we het over hetzelfde namelijk

Die uitspraken staan in dat boek ja. En dat boek is net uitgebracht

Ze is niet racistisch, want moslims zijn geen ras.
Zijn de woorden van Erica zelf.

Ik vind het best wel moeilijk om de Meilandjes te blijven kijken nu ik weet hoe Erica denkt over vrouwen met hoofddoeken. Ook het feit dat Maxime en Martien het met haar eens zijn.

5 likes

Dan kijk je toch lekker niet meer? :laughing: Genoeg andere leuke programma’s.

4 likes

Ik vond het programma ook leuk om te volgen, lekker hersenloos tv kijken na een drukke dag werk. Maar heb besloten niet meer te kijken. Vind de uitspraken die zijn gedaan en de daarop volgende houding vreselijk. Kan het, nu ik dit weet, niet meer supporten.

4 likes

Same here… vind het ook business wise zon ongelooflijk domme move.
Vond Erica altijd zo’n lekker nuchter en sterk mens, maar dit valt wel zo enorm tegen. Dit zo bewust en schaamteloos de wereld in slingeren zegt veel.

Benieuwd wat het voor hun kijkcijfers gaat doen.

4 likes

Ik denk dat het ook wel meevalt idd. Zijn veel kijkers die het met ze eens zijn of dit soort uitspraken niet zo erg vinden

2 likes

Ja ik bedoel hoe walgelijk zulke uitspraken ook zij en wij dat op een plek als dit forum niet willen tolereren, er zijn VEEL mensen die net als Erica denken en hier helemaal niet gek van op kijken.

5 likes

Denk je echt niet?? Ook niet vanuit SBS zelf? Of denk ik nu te naïef? :sweat_smile:

1 like