China webshoptopic

Heb hem gevonden en de reviews zijn idd ook overwegend positief!
En wat vind je van de geluidskwaliteit?

1 like



Maar dan in rose gold ofcourse




Deze zijn XXL



Tegen stofjes op kleding, veel handiger dan die plakrollers



Deze al binnen, heb ze in mn kledingkast geplakt, super handig!

3 likes

Hahaha bij de pluche schoonmaakdoekjes
Waarom staat er bladerdeeg tussen. Hahaha zo random die vertaling.

3 likes

Ik kijk vaak op Ali maar weet nooit zo goed hoe ik moet zoeken. Zoeken jullie gericht of…?

Ik zoek meestal wel gericht, gewoon net zoals je normaal zou denken ‘hm ik wil kleine ronde gouden oorringetjes’ en dan dat zoeken ipv op een andere site.
Of: ik ga binnenkort op vakantie moet een nieuwe toilettas etc

2 likes

Ja ik, sensationail maar dan tweedehands! Werden er vrij veel aangeboden op marktplaats en united wardrobe toentertijd.

1 like

Ik heb een poging gewaagd met babykleding via Ali, heel erg benieuwd…

image
image
image
image
image
image

Edit: hm wel heel kleine afbeeldingen. Mocht iemand linkjes willen hoor ik het wel.

1 like

Net de airfryer accessoires binnen gekregen. Iets kleiner dan ik had verwacht maar ben er wel erg blij mee :smile: en dat voor 12 euro, binnen 2 week geleverd!

2 likes

Oh please let it be good!!
Januari is mijn dochter jarig.

13 likes

Oh wauw heb je hier een link van aub?

Ik koop alles met de app en een link bewaren lukt mij niet !?
Maar zoek op Lepin Harry Potter en je ziet alles direct!

1 like

Beste aankoop ooit

Oh die wil ik ook! Heb je 'm al binnen? Duurde het lang?
Dit wordt m’n eerste Ali aankoop ooit.

Ja bij mij wel, maar kwam door Black Friday drukte! Hij is heel fijn! Niet voor kleingeld aan de zijkant, dat verdwijnt eronder.

1 like

Ik heb mijn foute prijs gellak van Born pretty binnen! Of nou ja, het kwam bij m’n zusje binnen omdat het daar door de brievenbus past. Samen met nog een paar andere bestellingen. Oeps hahaha.

2 likes

Oeps🤷‍♀️

Fitbit bandje al eerder gehad en dik tevreden. Hij schoot gisteren echter kapot na meer dan een half jaar heel intensief dragen dus meteen nieuwe besteld. Ik heb de kleur linksonder! Ook echt al veel complimenten over gehad.

Passenhouder op aanraden van iemand hier, zalmroze kleur onderaan.

Plantenhangers heel benieuwd naar :heart_eyes:

En dan nog een heel goedkoop kettinkje maar wel met goede recensies, geldt ook voor de armbandjes.

Nou kom maar door Ali.

2 likes

Ik had bij Ali Lego besteld voor mijn dochter. Ze is in januari jarig en met de feestdrukte dacht ik, ik bestel het vast.
Zijn twee van de dre pakketten met 10 dagen binnen!! Zo hé, nog nooit zo snel meegemaakt.
Derde pakket is wel in Nederland maar PostNL is niet zo snel.

3 likes

ik wil me niet moeien maar als je dochter nog op een leeftijd is waar ze dingen in haar mond stopt zou ik wel opletten hiermee. Namaak speelgoed bevat vaak looddeeltjes/loodverf

Dank je, maar ze wordt 9, die periode heeft ze al achter de rug :smile:
Ze krijgt het Harry Potter kasteel en trein.

1 like

Haha oké, veel bouwplezier dan!
Ik wou het gewoon even meegeven omdat het hier onlangs nog in het nieuws kwam

1 like