China webshoptopic

En dat waardeer ik zeker!

2 likes

Meneer Ali is een beetje in de war denk ik. Ik had een tijd geleden een bandje besteld voor mijn smartwatch. Dat was ook al dik 2 weken geleden aangekomen. Kijk ik net in de brievenbus ligt er weer een envelop met exact hetzelfde bandje in haha. Een jaar ofzo geleden had ik dit ook al een keer met een andere verkoper die me 2x dezelfde nagelsteentjes stuurde :woman_shrugging:

2 likes

Deze besteld! Ben benieuwd

1 like








12 likes

Van wat voor materiaal is dat gele telefoonhoesje? En heb je daar een linkje van? Heel schattig!

Volgens mij van dat fluffy shizzle:

1 like

Als je deze binnen hebt, kun je dan laten weten hoe ie er echt uit ziet?

Zijn het stickers op het derde plaatje? Zo ja, heb je dan een linkje?

Yes, doe ik!

1 like

Ja!

2 likes

Thanks! Ze zijn echt heel tof

Een tipje; op Aliexpres heb je echt goedkoop scrunchies en ze komen snel binnen (binnen twee weken bij mij). Erg blij mee :blush:


1 like

Kwam dit net tegen haha wat is dit en die beschrijving matcht er ook lekker bij :joy:

8 likes


Warme winter Gebreide handschoenen😂

10 likes

Je krijgt het wel warm als je die handschoenen aan hebt :upside_down_face:

5 likes





€ 1,46 29%OFF | Nieuwe Reis Vrouwen Reizen Paspoorthouder ID Card Case Cover Credit Protector
https://s.click.aliexpress.com/e/ThwEVkM

Die met de wereld kaart

Vandaag een deel van mijn bestelling binnengekregen!
Omdat ik geen gaatjes kan verdragen, maar toch eens wou zien hoe dit staat bij mij (zijn 2 aparte, ga ze ook niet samen dragen denk ik):

En oMdAT iK pER sE oUdE mEMeS UiT dE SLoOt WiL HaLEn, deze pin:

18 likes

Nou ik weet niet wat ali tegenwoordig heeft. Ik had in december dingen besteld. Nu blijken ze allemaal geannuleerd te zijn. Onder andere een heel tof shirt waar ik naar uit keek. Verkoper werkt ook niet echt mee. Wel van sommige dingen mijn geld wel al supersnel terug.

En ik wacht al sinds begin december op een nagellamp. Die werd per trein verzonden (?), kon hem volledig tracken door kazachstan en weet ik het. En nu staat er al weken dat ie in Nederland is maar er gebeurt helemaal niks. Heb een geschil geopend maar de officiële einddatum is 2 februari. Alleen is dus dadelijk chinees nieuwjaar en dan hebben ze allemaal kei lang vrij dus dat schiet voor geen ene moer op. Kan dus ook geen nieuwe bestellen bij een andere koper want straks heb ik er 2 ofzo

Ben ook al een maand in geschil met een teringlijer van een verkoper die mij dear blijft noemen. Klootzak

6 likes