China webshoptopic

Ik heb hier al twee van, maar nu er een derde kitten op komst is koop ik hem weer. Vind ze zo leuk. :heart_eyes_cat:

Oeh die bovenste tas is leuk!

Het is een soort kleedje/kussentje. Ik heb ze in de kattenmanden liggen, extra zacht voor ze. <3

1 like

Ben heel benieuwd of ik hier geen groene oren van krijg

1 like

Maar weer eens wat dingetjes gekocht op eBay:




Vooral veel nuttige dingen haha. Ik heb ook een telefoon uit China en ik loop al 1,5 jaar moeilijk te doen met een tussenstukje met mijn oplader. :sweat_smile: Meteen maar even een 2 meter kabel erbij hehe. Dat laatste is trouwens een waszak, vind ik handig om mijn ondergoed en sokken in te doen met wassen.

2 likes

Wil graag binnenkort wat dingen bestellen om aliexpress uit te proberen. Iemand nog aanraders ?

Is het een mini? Zit bij mij ook eentje in mijn winkelmandje ben benieuwd of het wat is, en of hij niet té klein is

Een zonnebril? Telefoonhoesje? Sieraden? Er staat zoveel leuk goedkoop spul op.

Hoe duur was die tas?

@Fenayi ik dacht zelf aan wat sieraden maar zag ook al wat leuke kleding en accessoires. Dus ik sta open

1 like

Ik heb deze in het wit met blauwe letters :grin: Goede kwaliteit stof/opdruk en inderdaad leuk omdat het niet zo’n obvious ‘fangirl’ shirt is.

1 like

Heb je linkje van die tas?

bewaar de foto van de tas op je telefoon.

in de app van ali, vind je bovenin de zoekoptie. met een camera plaatje.
daar kun je je foto uploaden en zo krijg je een lijst van de tas te zien.

1 like

Ik heb de tas gisteren wel op eBay gevonden (was op zoek naar een andere tas):

Thanks! Handig!

Zodra hier iemand ja op zegt, wil ik graag een linkje!

1 like

oooo nu wil ik ook! Hoop dat hij snel binnenkomt.

1 like

Ik heb ook een neppe Fjallraven-tas (en een echte) en merk na een tijdje gebruik wel kwaliteitsverschil. Het materiaal is veel slapper en de kleur op de ritsjes slijt best snel. Verder wel heel fijn voor die prijs, maar volgende keer ga ik wel weer voor een echte.

1 like

Hier een paar van mijn recente Ali aankopen:

2 likes

dat groen-witte jurkje <3

1 like