China webshoptopic

Super leuk! Heb je een linkje van dat rokje, broek en jurkje? En hoe zijn ze? Goede maat, niet doorschijnend of kort? :blush:

Ik heb alleen nog maar de bikini binnen, de rest nog niet! Als het goed is komen het rokje, de broek en het jurkje (eind) volgende week binnen, dan zal ik er nog even op terug komen :smiley:

Hier wel alvast de linkjes:

Broek

Jurkje

Rokje

Super lief! Dankjewel!

1 like

Iemand ervaring met polaroids voor de fujifilm instax mini bij AliExpres?

Heeft iemand deze al eens besteld?


Iemand nog tips voor leuk klein schouder tasje met rits? ( niet al te truttig meer een beetje stoer en netjes tegelijkertijd)

Heb je een linkje? :heart_eyes:

http://www.wish.com/search/cat%20blanket#cid=5ae9270a0047ec1345c51598

Misschien dat je nog een wat goedkopere kan vinden. Voor die grijze moet je ze allemaal even af gaan, die kleur staat namelijk niet overal bij (ondanks foto).

Ik bestelde mijne altijd op ebay, ging gewoon goed. Per vijf pakjes.

Bedankt voor je reactie! Ik bestel eigenlijk nooit wat via ebay, maar ik zal mij er eens in verdiepen.

Ik heb laatst een DIY-achtig vliegenhor besteld. Super handig voor een dakraam! Het werkt ook goed.

Je krijgt een soort netje wat je zelf op maat kan knippen, en een dun stripje klittenband. Dikke aanrader!

Edit: lukt even niet om een afbeelding toe te voegen. Linkje: https://www.wish.com/c/5770ec9a7906642411d7f6ae

Thanks :blush:

Ik heb alles binnen! Sneller dan verwacht, had het 25 mei besteld. Ali wordt echt steeds sneller :ok_hand:t2: Anyway, het zijn geslaagde aankopen! :biggrin:

Het rokje is wat langer dan ik verwacht had, maar als ik hem goed high waisted draag valt hij precies mooi. Ik heb normaal maat 38 en van deze L, en hij zit goed, maar hij is best wel stretchy dus met een wat grotere maat zou hij ook wel passen. Hij is van polyester en dus wel synthetisch maar hij is niet lelijk gemaakt of ziet er goedkoop uit ofzo. Wel schijnt hij ietwat door, je moet er geen donker ondergoed onder dragen. Maar al met al staat ie erg leuk.

Met het jurkje ben ik heel blij! Echt een superleuk zomer/strandjurkje. Ik heb deze ook in een L en hij valt mooi, maar het borst gedeelte is aan de achterkant stretchy en aan de voorkant kun je hem knopen dus de maat komt niet zo nauw. Het is een mooie katoenen stof die totaal niet cheap aanvoelt. Hij schijnt ieeetsje door, als je zwart ondergoed draagt zie je een lichte waas, maar hij valt aan de onderkant best wel wijd langs je lichaam dus als je lichtkleurig ondergoed draagt zie je daar echt niks van. I really like it!

En dan als laatst m’n favoriet, de broek! Echt superblij mee! Hij is van katoen en schijnt niet door. Ik heb een L genomen en bij mij valt hij precies mooi tot aan m’n voeten (ik ben 1.72m). Het is alleen geen stretchy stof dus mocht je twijfelen over de maat, neem hem iets groter.

Tot zover mijn review :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Bedankt voor je uitgebreide review! Klinkt super goed allemaal! Ik ga maar weer eens een grote ali bestelling plaatsen :grin:

1 like

Mijn kat heeft mijn oude beschermhoes van mijn ereader gesloopt, dus via Ali een nieuwe besteld. Kon helaas die ik had via eBay al niet meer vinden online (heb hem ook al vijf jaar ofzo). De roze, die was een paar cent goedkoper hehehe.

Oke ik ben geinfluenced

5 likes

Sorry maar ik vind die aardbeien-neus echt heel grappig hahaha.

@wallaby Wat een leuke dingen allemaal :blush:

1 like

Is hij fijn? Hoe is de kwaliteit? Hij gaat wel even mee? Als in, niet volgende week kapot zeg maar?

Mijne is nu al verschipt dus hoop dat het een beetje snel gaat!

Dit heuptasje is echt top!

3 likes