China webshoptopic

Ok die moet ik! :heart_eyes: Heb je een link?

With rabbit hair? :confused:

2 likes

Whutttt :confounded: zal toch niet

Ik heb jaren geleden wel eens iets gelezen dat er in China veel gebruik wordt gemaakt van allerlei soorten bont omdat het daar zo goedkoop is. Hoop alleen van niet.

Zooo schattig :heart_eyes:

Ik heb nog nooit via wish besteld, misschien toch maar eens een kijkje nemen!

Edit: zie nu pas de berichten van hierboven.

Vaak wordt er in China echt bont gebruikt ipv nep omdat echt goedkoper is dan nep… :see_no_evil: bont voor dieren geeft dit aan om te kijken of het echt/nep is:


1 like

Ohhhhhh die is leuk! :heart_eyes:

Ik wil er zeker geen gewoonte van maken om spullen te bestellen die ik prima hier kan vinden, maar ik zoek al jaren naar een opbergdoos voor medicijnen en op aliexpress staan er natuurlijk 34.920.

€11 en mijn meest burgerlijke aankoop ooit

10 likes

Bij de HEMA verkopen ze er ook al jaren een (verschillende kleuren) van metaal.
Fijn dat ie wel heel is aangekomen.

Oeee stardew valley, ik overweeg ook zo’n lijstje te gaan maken maar ben er nog te lui voor

1 like

Oh da’s raar, nog nooit gezien, ook niet online! Nou ja laten we hopen dat deze de reis overleeft idd.

Oh je hebt m nog niet! Ik hoop het ook in ieder geval haha
Deze bedoel ik: https://www.hema.nl/wonen-slapen/badkamer/badkamer-accessoires/medicijnbox-32-x-20-x-19.5-cm-80300087.html?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjwv6blBRBzEiwAihbM-YqccyEOSPVJnjYokTu257LXFMi9tKp5Ve_eO1eIjkAhqpfmKJJS4hoCiUgQAvD_BwE

Haha godver!! Nou ja als die van ali het niet haalt doe ik deze. Thanks!

1 like

Ik heb ook zo’n box, maar dan van Karwei of Kwantum (€8?). Deze heeft geen vakjes erbovenop, enkel een open ruimte. Ik denk dat die van Hema dat ook niet heeft, in tegenstelling tot die van AliExpress! Weet niet of dat nog iets uitmaakt haha.

Die van Hema heeft idd geen vakjes bovenin maar wel vakjes in die grote bak

Oh dan is ie nog wat handiger dan die ik heb!

Ik had weer het een en ander besteld :grimacing: Dus hierbij wat aanraders!


Ik heb het ringetje met rode steentje.



Deze heb ik in het wit en zwart. Zitten goed en snel binnen :smiley:



3 likes

Zo stil aan begin ik Ali wel echt een beetje moe te worden. Meerdere pakketjes zijn geannuleerd weken nadat ze verzonden waren. Daar moet je dan zelf achter komen door ooit een keer op tracking te klikken.
Een ander pakketje zou weken geleden verzonden zijn en moet met pakketjesdienst bezorgd worden want past niet door brievenbus. Nu is de geschatte levertijd 16-19 april. Bij niet brievenbus pakketjes klopt dit normaal altijd bij mij (bij wel brievenbus nooit) dus ik hoopte het dan ook te krijgen zodat het er voor pasen is maar die kans is wel heel klein. Heb meerdere keren contact opgenomen met de verkoper maar die zegt dat het wel bij het postkantoor is en dat die de tracking doen dus dat die pas gaat werken over 5-10 dagen. We zijn inmiddels een week verder. Maar nog steeds geen tracking.

Oh en dan zou er nog een geannuleerd pakketje opnieuw verzonden zijn maar ook daarvan werkt geen tracking en heb ik geen idee of het wel echt verzonden is.

Heb nog nooit zoveel problemen daar gehad, maar de laatste tijd lijkt het hopeloos.

Bij mij komt echt 80% niet aan/ wordt niet verzonden.

Bij mijn vriend juist het tegenovergestelde

1 like

Ik krijg de laatste tijd juist alles van ali binnen 2/3 weken binnen. Nog sneller dan h&m johh…