China webshoptopic

Ik heb alleen gezeur met de bestellingen die ik in januari/februari heb gedaan, bestellingen van begin maart heb ik allemaal binnen

Ik heb nu ineens een berichtje terug van de verkoper “sorry aliexpress not refund it, tracking number shows it was delivered”
Ja heb je product wel ontvangen maar je verkoopt mij kutkwaliteit

1 like

Ik had laatst een sportbroek en top besteld, kwam na 11 dagen al! Echt bizar snel.

Weet je waar ik me kapot aan erger? Dat ik gewoon zonder een geschil te openen alles wil oplossen en dan verkopers dan met een klote emoji reageren :face_with_symbols_over_mouth:

wow echt slecht allemaal als ik dit zo hoor. gewoon allemaal melden bij ali express en een screenshotje meesturen. misschien worden ze er dan afgepleurt :unamused:

Heb begin januari besteld en ook nog niks ontvangen. Verkoper reageert nergens op en heb van Ali nog niks gehoord :woman_facepalming:t3:

ahaha ik krijg echt stress hiervan, heb 4 bestellingen onderweg, ook niet echt goedkope spullen dus ik ben benieuwd :grimacing:

Kun je dan nog een foto sturen oid of houdt het nu op? (Ging over de legging toch?). Echt balen:(

Ja had al allemaal foto’s gestuurd, kijk morgen wel even of ik nog zin heb om erachteraan te gaan haha

Ik snap niet hoe ik geschillen kan openen. Heb wel allemaal producten waarover ik m’n mening moet geven maar die nooit ontvangen zijn

Staat dan bijv dit

Voltooid
? Heb niks gehad

Volgens mij klopt die hele tracking niet. Ik wacht nu al 3 weekjes en hij laat steeds hetzelfde zien.

Nee idd


Zou het gewoon doen. Eventueel met een oud email adres?
Ik had ooit een kapot horloge, moest ik ook een filmpje sturen. Zit je daar je stilstaande horloge te filmen :joy: Maar ze hebben toen wel een nieuwe opgestuurd.

2 likes

Hahah doet me denken aan dit:

afbeelding

43 likes

okeee ik heb iets besteld en dat ligt al 3 dagen bij de ‘‘custom clearance??’’ het was iets boven de 70 euro en nu ben ik dus bang dat ik straks btw ofzo of invoerrechten moet betalen? is het normaal dat het zolang al in NL is en zolang bij de douane blijft liggen? nog niet eerder meegemaakt namelijk!

Heb het wel vaker gehad en niet altijd extra hoeven betalen!

1 like

Ze maken weleens pakketjes open, maar ik geloof niet zomaar hoor! Mocht het wel opengemaakt worden en ze zien dat iets namaak is, heb je kans dat het vernietigd wordt.

1 like

Mijn vriend heeft wel al een paar keer schoenen besteld van meer dan €22,- waarbij hij bij het postkantoor uiteindelijk moest bijbetalen om ze mee te kunnen nemen. Hiervoor kreeg hij ook een brief van PostNL met daarop het bedrag wat hij bij moest betalen!

ah dat is echt shit. Ik heb wel spullen besteld boven de 50 euro maar nog nooit hoeven bijbetalen tot nu toe


Hmm ja dit zou het wel kunnen zijn ben ik bang! Volgens mij moest hij vaak iets van 20 tot 25 euro bijbetalen.