China webshoptopic

Een helemaal roze een helemaal zwart en een met sterretjes.

1 like

Zijn die hoesjes met dierenprints nou fluffy? :star_struck:

Ja haha

Omg zo leuk!! Ik wil dat ook! Zoek je dan ook op fluffy of gebruik je een andere zoekterm?

Ik heb eigenlijk op mijn type mobiel gezocht en toen panter print.

Ik heb hier een linkje voor je ik weet niet of jouw mobiel type erbij staat.

€ 4,53 | Case Voor Galaxy S 10 9 8 7 6 Rand plus note 5 8 9 EEN 8 7 5 3 C 7 9 Pro Bling Diamond Leopard Print Pluizige Bont Soft Silicon cover
https://s.click.aliexpress.com/e/baoPGrWg

1 like

Je moet ook niet de eerste de beste aanklikken. Ik zag laatst vij de hema zon pakje met stipjes voor 17 euro en op ali voor 8.99 vind ik toch best een groot verschil.

Je kunt ze volgens mij ook in bulk kopen.

Thanks! Volgens mij staat mijn type er ook tussen

1 like

Omdat je het zo lief vraagt.

€ 7,71 32%OFF | Fujifilm Instax Mini Film Optioneel Fotolijst 10-100 vel Fotopapier Voor Instax Mini 9 Mini 8 Instant mini 70 90 Film Camera
https://s.click.aliexpress.com/e/6DHL5tq

6 likes

Dank! Ik heb de zwarte binnen. Ziet er top uit! Had achteraf wel liever de grootste gedaan.

1 like

Oeh ik zou zo’n “pliage” wel in het helemaal zwart willen bestellen. Die heb ik alleen nog niet gespot.

Ik heb een uv lamp, elite top en base coat, 3 kleurtjes en nagelclips gekocht. Benieuwd naar dit gellak-avontuur! Jammer dat het altijd even duurt voordat het aankomt…

3 likes

Ik heb op banggood een tijdschakelaar gekocht (voor in het stopcontact) en ik ben er echt zo blij mee!


Kan hem via mijn telefoon instellen enz, super handig en super makkelijk. En niet duur, hij was 11 euro.

3 likes

Is dit een lampje of kun je hier een andere stekker in doen?

Je kan hier een andere stekker in doen :slight_smile:

Naar aanleiding van dit topic ben ik echt enthousiast over Ali. Heb hun assortiment bekeken en al een aantal dingen geselecteerd die ik zou willen aanschaffen. Nou heb ik mij wel even ingelezen via verschillende sites over hoe ik het beste deze producten kan bestellen (met oog op eventuele extra kosten zoals invoerrechten). Nu heb ik nog een aantal vragen, namelijk:

  1. als ik onder de €22 blijf zal ik nooit invoerrechten hoeven te betalen. Klopt dit?
  2. als ik uitkom op een hogere waarde dan die €22 euro, kan ik de bestelling dan gewoon opdelen in twee bestellingen? Dus dan betaal ik eerst voor het een en daarna voor het ander, of worden deze bestellingen dan gewoon samengevoegd?
  3. als ik eenzelfde bestelling van verschillende kopers plaats, wordt deze dan samengevoegd tot een pakket?
  1. Ja klopt! Tot €22 mag je kosteloos invoeren, krijg je ooit een brief kun je aantonen dat je minder hebt betaald.
  2. Als je door verschillende producten bij dezelfde verkoper idd boven de €2w uitkomst bestel dan even in twee keer. Ik wacht hierbij altijd wel een paar uur ertussen, omdat ze soms nog wel pakketjes willen samenvoegen en dan kun je nog de sjaak zijn.
  3. Bestel je bij verschillende verkopers is het geen probleem, deze worden niet samen gevoegd.
1 like

Ik weet niet zeker of je onder de 22 euro nooit invoerrechten hoeft te betalen maar kan je wel vertellen dat je spullen apart worden verzonden bij elke verkoper.

Of je spullen apart worden verstuurd als je 2 keer besteld bij een verkoper zal echt aan de verkoper liggen.

Ben wel benieuwd wat je hebt uitgekozen!

1 like

Ik vraag altijd of ze prijs op pakket(je) willen verlagen tot onder de €22/$22. Tot nu altijd verkopers gehad die dat wel wouden doen.

2 likes

Ik bedoelde zoals taksi uitlegt bij punt 2! Dank voor je reactie en het is mij duidelijk!

Ik las wel ergens dat een koper een keer gezeur kreeg omdat de verkoper niet duidelijk had aangegeven om welk bedrag het pakket ging. Is dat iets wat ik nog moet aangeven ergens (in een berichtje oid)? Of klinkt zo een geval niemand bekend in de oren en bestellen jullie ook allemaal zonder verzendkosten?

En @Taksi en @Taken ontzettend bedankt voor het snelle reageren!!

1 like

Stel dat je aan een verkoper vraagt om een lager bedrag erop te zetten, moet je wel weten wat die erop zet.
Stel dat de douane om wat voor reden dan ook je pakket eruit haalt moet je nl bewijs aanleveren van wat erin staat en dan is het fijn als jouw verhaal overeen komt met wat er op het pakketje staat

En ik bestel eigenlijk altijd wat mij het voordeligst uit komt
En vk tellen niet meer voor die €22, dus als ik iets bestel wat €21 kost en er komt €12 verzenden bij mogen ze geen invoertoetsen rekenen

1 like