China webshoptopic

Het lijkt mij in de videos erg makkelijk om zelf te zetten. Ik zag het ooit door dit filmpje:
https://youtu.be/gVN8Z4dCEy0 alleen heb ik dan de polygel ipv acrylgel.

Deze spullen heb ik besteld:
https://s.click.aliexpress.com/e/OyrdIDS
De set van 20 euro incl lamp

Dual form tips met nagelklipje
https://s.click.aliexpress.com/e/bsF30iYY

De vijlen etc ga ik gewoon hier in de winkel kopen. Denk dat ik ook nog ga kijken voor een elektrische vijl ivm opvullen. Ik ga gewoon normale nagellak gebruiken ipv gellak denk ik.
Ook qua comments onder youtube videos zie ik mensen schrijven dat het makkelijk 3 a 4 weken blijft zitten. Al met al ben je dan ongeveer 30 euro kwijt om alles in 1 keer aan te schaffen en je kan er volgensmij best lang mee doen.

3 likes

Even een aanrader uit mijn laatste bestelling is deze look-a-like Pliage tas.


De kwaliteit is echt goed, nergens een merkje, beetje afwijkende maten (iets breder dan de “originele”) en iets minder lange handles. Ook lining aan de binnenkant, waardoor er een binnenvakje met rits mogelijk is. Ik ben er erg blij mee.

Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik ga me er even goed in verdiepen. 3/4 weken zou echt ideaal zijn.

Die ziet er goed uit! Is het klepje van echt leer? Die info kan ik niet in de beschrijving vinden nl.

Hoe werken die van Kiss? Ik zie op youtube dat daar ook acryl en dipping sets van zijn. Ik vind het zelf inderdaad ook erg leuk om te doen! Zal wel een update geven over of het werkt en hoe lang het blijft zitten.

Ja, en de handles ook!

1 like

Niet om betweterig te doen, maar mocht je een elektrische vijl gaan aanschaffen, lees je dan wel heel goed in, kijk filmpjes en zorg dat je weet wat je doet. Het beste zou zelfs zijn als je een cursus zou volgen maar ik snap dat niet iedereen daar zin in heeft, maar een e-file kan serieuze (onherstelbare) schade aanrichten op je nagel. In het ergste geval kun je zelfs door je nagel vijlen en in het nagelbed terechtkomen of hele nare ontstekingen en schimmels oplopen waardoor in het ergse geval je nagel eraf valt.

1 like

Heb em net besteld. De zwarte

1 like

Thanks hier voor! Inderdaad eerst dan even goed mijn research doen en voorzichtig aan doen.

2 likes

Welke kleur heb jij eigenlijk gekocht?

Kobalt blauw!
Het duurde bij mij 2 weken voor het er was.

Heb je toevallig een foto?

Ja, toen ik het typte, dacht ik dat een fotootje zou helpen. Maar die temperatuur, hè… :laughing:


Foto van buitenkant en binnenkant.
@Helix2009 ook voor jou!

3 likes

Oh best prima ja!

Ik had 2 dingen tegelijkertijd bij een verkoper besteld en maar 1 ding gekregen. Nu zit diegene moeilijk te doen. Krijg bijna de neiging om een geschil te openen en net als die meme te doen.
images%20(2)

14 likes




Gekochtos

4 likes

Werkt instax film van alie goed? Of is het minder in kwaliteit?

Heb ze net pas besteld maar de reviews zijn goed. Vgm zijn het gewoon dezelfde maar dan rond de 7 tot 10 euro ipv 18 ofzo wat je bijv bij de hema betaald.

2 likes

Gewoon prima! Zijn hetzelfde als die van Hema inderdaad.

3 likes

Welke heb je genomen?