China webshoptopic

Ik heb 2 wagenspanners voor aan de kinderwagen besteld, recensies en foto’s van klanten zien er top uit dus hopelijk snel in huis!


6 likes

1 like

Huh. Wat is dit en waarom hebben ze geen broekjes aan

5 likes

Sonny Angels, gelukspoppetjes uit Japan

Die eerste was wel tricky. Waren nog maar 4 bestellingen gedaan… Ik vraag me dan ook af of hij wel daadwerkelijk verstuurd gaat worden.

1 like

Mijn pakket was verkeerd bezorgd door postnl, inmiddels retour en ik wacht nu dus tot hij weer terug naar mij komt. Gaat denk ik nog wel even duren voor ik er wat mee kan haha.

Ben heel benieuwd of je m gaat ontvangen, ze moeten ook ergens beginnen natuurlijk :grimacing: als het allemaal goed gaat wil ik wel het linkje van die!

Ik heb iets spannends en duurs gekocht (vind ik haha)
Dit klik je in je koptelefoon met draad en hierdoor wordt ie draadloos!

2 likes

Ik heb polygel ook van Ali en ben er tevreden over! Duurt wel lang met aanbrengen, ben er met gemak 2 uur mee bezig. Maar vind het wel fijn als mijn nagels super kort zijn.

1 like

Die heb ik laatst bij de Blokker gekocht! Ga deze er extra bij bestellen.

1 like

Ik heb ze ook ergens online gezien voor 17 euro (2 st.)!! :dizzy_face:

1 like

Oe wat is de zoekterm voor dit?

Bose quietcomfort bluetooth intikken en dan vind je het wel

1 like

Oh heel leuk! Ik ben benieuwd of ze in de vaatwasser kunnen. Heb jij die en zo ja, wil je het laten weten?

1 like

Heb net weer een bestelling geplaatst met o.a. een mandoline


en blue tooth ear phones:

en kleine reispotjes voor creme:

Ben benieuwd.

2 likes

Oke ik dacht echt even een mandoline als in het snaarinstrument en moest 4x de foto bekijken want ik dacht ‘wat een gek instrument zo’

7 likes

Haha +1.

1 like

Is dit compatibel met Philips hue dat je toevallig weet? Die Hue-stekkers zijn echt €35 en ik kan nog geen goede goedkopere opties vinden.

Lijkt wel veel op mijn stekker. Ik ga eens op kijken. :slight_smile:

klik dit is hem. Ik zie geen Philips hue er tussen staan, wel Google home en Alexa.

Bedoel je met philips hue lampen?
Ik heb hier in mijn werk veel mee te maken dus misschien kan ik je helpen een goedkopere optie te vinden :slight_smile:
Ik heb zelf slimme stekkers van TP link om op die manier mn lampen slim te maken. Ik zag zelfs afgelopen week slimme stekkers bij de action liggen, maar hoe die werken weet ik niet.