China webshoptopic

Ik heb Hue-lampen en een bridge, maar ik zoek nog zo’n tussenstekker om m’n schemerlampjes waarin zo’n Hue-peer niet past of mooi is mee te kunnen schakelen. De opties die ik tot nu toe gezien had waren €30-35 per stekker, de goedkopere opties kun je vaak niet aan je hue bridge koppelen, en deze dus waarschijnlijk helaas ook niet, the search continues :wink:

Ah op die manier. Ik weet ook even geen merk dat werkt met een Hue bridge, maar ik zal maandag op werk even voor je navragen.
Is het een optie om voor een ander merk te gaan er die via je Smart Home platform (Google assistant, Alexa etc) te koppelen?
Ik heb zelf een google home mini en een aantal slimme stekkers en slimme lampen. Die kan ik spraakgestuurd en in de app aan- en uitzetten.

@MazKanata

1 like

Ik heb het tasje al binnen! HIj is precies zoals het plaatje en heel leuk. De schouderband is niet heel lang en komt op zijn langst precies waar hij op het plaatje zit bij het model (bij mij, 1.83m) Zeker een aanrader dus.

1 like

Ik had een sport-bh + legging setje via AliExpress besteld, maar in plaats daarvan kreeg ik een… riem :joy: .

6 likes
1 like

Thanks!!

Heb je de jouwe al binnen? Ik ben er echt extreem tevreden over!

Leuk! Had je die rode?

Kun je een “aan” foto plaatsen van het tasje met panterprint als je hem binnen hebt? Ik ben heel benieuwd!

Ik heb ze met de clips vastgemaakt aan de kap, zo dus

1 like

Uhhhhhhhhhh heb jij een tweeling!?

Nee een extra wagenbak voor het geval ik onderweg nog een baby vind :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja ik heb een tweeling, 4 maanden oud zijn ze

20 likes

Whaaaa de droom! Volgens mij heb ik wel eerder gevraagd trouwens, zijn het twee jongetjes? Zijn ze eeneiig? (sorry voor de vragen maar ik vind baby’s het einde en wat is nou leuker dan een baby? TWEE BABY’S)

3 likes

Nee ik heb een jongen en een meisje, twee-eiig dus

1 like

:heart::heart: zo leukkk

2 likes

Jeetje dat ziet er goed uit voor die prijs. Mag ik vragen voor welke gelegenheid je hem gaat gebruiken?

Ik wil heel graag de Le Pitchou van Jacquemus, dat veel te dure tasje. Nou heb ik de nepvariant gevonden op Ali. Het mag niet maar de verleiding is wel heeeel groot.

Onlangs heeft mijn ultra fashionable collega dronken tegen me opgebiecht dat AL haar designertassen nep zijn. Haar vader woont in China dus daar is ze heel vaak. Dat weet echt niemand haha!

5 likes

Hahaha ik ben zelf de helft van een tweeling en dit enthousiasme hebben zoveel mensen. Word daar helemaal vrolijk van haha (mijn ouders vonden het overigens wel heel zwaar om een tweeling te hebben).

1 like

Hahaha ja ik word echt altijd enthousiast van tweelingen. Zo bijzonder. Ik had twee vrienden op de middelbare, eeneiig. Als ze dan allebei op bezoek waren had m’n vader niet door dat het er twee waren, hij zag ze niet tegelijk hahah.

1 like