Die van mij van mary’s purse store. Denk dat dat het verschil is.
Hahaha die tekst
Mijn pakket is al bijna een maand aangemeld bij PostNL, maar hij krijgt maar geen bezorgtijd. Betekent dit dat hij nog steeds vastligt bij de douane?
Duurt echt lang op het moment. Ik heb ongv een maand ook een pakket in mijn overzicht gehad. En die is gisteren (uit het niets) afgeleverd.
Ik heb wat dingen van 8 juli binnen 6 dagen gekregen, maar ik wacht ook al sinds 21 mei op een pakketje dat volgens de tracking nu nog in Litouwen ligt, geen peil op te trekken.
Haha heb ik ook, dingen die ik voor m’n gevoel net heb besteld komen nu al binnen en sommige dingen wacht ik al 3 maanden op. Ook dat het pakketje volgens de tracking al sinds 16-6 in Nederland is. Ga er maar vanuit dat dat spul allemaal niet meer komt…
Holy shit, dit is wel next level snel. Op 16 juli een topje besteld, op 22 juli binnengekomen. Helaas is het shirt wat ik op 26 mei heb besteld en sinds 29 juni bij PostNL is nog steeds niet binnen. Ok
Hier ook! 16/7 besteld en vandaag binnen, via fedex! ‘Strikken’ voor om de stoelen voor onze bruiloft (huren was 2,5 ps, nu 40 voor 25 euro)
Ik heb een geschil geopend bij Ali maar ik snap er weinig van. Er stond bij mijn bestelling, neem contact op als je 10 juli niks hebt, ik had iets daarvoor al een geschil geopend en nu weer. Ik krijg een mail terug met oa de tekst dat het onderweg is. Ik kan via track en trace niks meer zien, want ‘bestelling is voltooid’. Het is 2,5 maand onderweg nu. Kan ik verder nog iets doen? Of alleen afwachten?
O ja de verkoper stuurde nog: wil je je geschil annuleren, het is onderweg.
Ik heb geheime linkjes (her)ontdekt. Koop geen al te dure dingen (durf ik niet), maar meer accessoires etc rond de 15/20 euro. Moet mezelf echt on restraint houden, al die Corona-maanden niks uitgegeven en ga nu los
Wat zijn geheime linkjes?
Ik PB je wel even
Ben ook benieuwd
Stuur je een PB’tje
Op facebook heb je de groep Aliexpress Babes waar veel geheime linkjes gedeeld worden.
Oke maar wat is er zo geheim aan die linkjes? I don’t get it
Zodat ik niet nog meer PB’tjes hoef te sturen, hierbij een uitleg!
Je bent lid van een groep. Je wilt bijv een bepaalde designer riem kopen waar een linkje voor is; je klikt erop en ziet dan random spullen (slippers, truien, whatever) wat dus niet het echte product is (want ome A.li mag het niet weten).
Vervolgens bestel je het product met een bepaalde kleurcode: blauwe slipper is model A, gele slipper is model B. Dus het linkje is verborgen als een ‘normaal’ en goedkoper product.
Ja same, heb nu bijvoorbeeld zo’n GG riem besteld en bestel misschien een hoesje voor mijn AirPods-doosje oid. Dat ‘mag’ nog wel van mezelf haha.
Die van mij was 15/20 euro, wel iets meer dan een tientje. Maar ben benieuwd, houd mijn verwachtingen in ieder geval laag. Als ik 'm binnen heb stuur ik je wel een PB!
Weet iemand hoe die aanduiding werkt van sieraden? Er staat bij sommige ringen bijvoorbeeld bij 18 k. Maar dan kost die 10 euro dus kan ik me niet voorstellen.
Iemand hier die daar verstand van heeft? Ik ben namelijk op zoek naar een mooie gouden vintage looking zegelring. Mag ook stainless steal of iets anders zijn, als het maar wel lang mooi blijft. Misschien heeft iemand een tip voor een verkoper?