Van die mom bags? Heb je een foto?
Ik zou ze idd ook ff weken in koud water met azijn.
Van die mom bags? Heb je een foto?
Ik zou ze idd ook ff weken in koud water met azijn.
Azijn kan ik nog proberen, even kopen nog.
@Helix2009 ja die mombags. De roze was echt mombag en die groene niet perse. Groene wilde ik gebruiken voor werk maar is niet zo groot als die roze. Dat wordt krap, alleen laptop past dan net. Lijkt even groot maar die groene kan niet zover open als die roze. En staat aparte tekst op. Fotoâs in de samenvatting.
Idd een nachtje in azijn laten weken en dan de volgende dag wassen met je normale wasmiddel en azijn als wasverzachter (ruik je na het drogen niet meer).
Na bestellen las ik het ook in de comments daar. Misschien andere verkoper?
@Vaiana ook bedankt. Ik ga het proberen, zacht wasje moet kunnen.
Die van mij van maryâs purse store. Denk dat dat het verschil is.
Hahaha die tekst
Mijn pakket is al bijna een maand aangemeld bij PostNL, maar hij krijgt maar geen bezorgtijd. Betekent dit dat hij nog steeds vastligt bij de douane?
Duurt echt lang op het moment. Ik heb ongv een maand ook een pakket in mijn overzicht gehad. En die is gisteren (uit het niets) afgeleverd.
Ik heb wat dingen van 8 juli binnen 6 dagen gekregen, maar ik wacht ook al sinds 21 mei op een pakketje dat volgens de tracking nu nog in Litouwen ligt, geen peil op te trekken.
Haha heb ik ook, dingen die ik voor mân gevoel net heb besteld komen nu al binnen en sommige dingen wacht ik al 3 maanden op. Ook dat het pakketje volgens de tracking al sinds 16-6 in Nederland is. Ga er maar vanuit dat dat spul allemaal niet meer komtâŠ
Holy shit, dit is wel next level snel. Op 16 juli een topje besteld, op 22 juli binnengekomen. Helaas is het shirt wat ik op 26 mei heb besteld en sinds 29 juni bij PostNL is nog steeds niet binnen. Ok
Hier ook! 16/7 besteld en vandaag binnen, via fedex! âStrikkenâ voor om de stoelen voor onze bruiloft (huren was 2,5 ps, nu 40 voor 25 euro)
Ik heb een geschil geopend bij Ali maar ik snap er weinig van. Er stond bij mijn bestelling, neem contact op als je 10 juli niks hebt, ik had iets daarvoor al een geschil geopend en nu weer. Ik krijg een mail terug met oa de tekst dat het onderweg is. Ik kan via track en trace niks meer zien, want âbestelling is voltooidâ. Het is 2,5 maand onderweg nu. Kan ik verder nog iets doen? Of alleen afwachten?
O ja de verkoper stuurde nog: wil je je geschil annuleren, het is onderweg.
Ik heb geheime linkjes (her)ontdekt. Koop geen al te dure dingen (durf ik niet), maar meer accessoires etc rond de 15/20 euro. Moet mezelf echt on restraint houden, al die Corona-maanden niks uitgegeven en ga nu los
Wat zijn geheime linkjes?
Ik PB je wel even
Ben ook benieuwd
Stuur je een PBâtje
Op facebook heb je de groep Aliexpress Babes waar veel geheime linkjes gedeeld worden.
Oke maar wat is er zo geheim aan die linkjes? I donât get it