China webshoptopic

Zodat ik niet nog meer PB’tjes hoef te sturen, hierbij een uitleg!

Je bent lid van een groep. Je wilt bijv een bepaalde designer riem kopen waar een linkje voor is; je klikt erop en ziet dan random spullen (slippers, truien, whatever) wat dus niet het echte product is (want ome A.li mag het niet weten).

Vervolgens bestel je het product met een bepaalde kleurcode: blauwe slipper is model A, gele slipper is model B. Dus het linkje is verborgen als een ‘normaal’ en goedkoper product.

2 likes

Ja same, heb nu bijvoorbeeld zo’n GG riem besteld en bestel misschien een hoesje voor mijn AirPods-doosje oid. Dat ‘mag’ nog wel van mezelf haha.

1 like

Die van mij was 15/20 euro, wel iets meer dan een tientje. Maar ben benieuwd, houd mijn verwachtingen in ieder geval laag. Als ik 'm binnen heb stuur ik je wel een PB!

2 likes

Weet iemand hoe die aanduiding werkt van sieraden? Er staat bij sommige ringen bijvoorbeeld bij 18 k. Maar dan kost die 10 euro dus kan ik me niet voorstellen.
Iemand hier die daar verstand van heeft? Ik ben namelijk op zoek naar een mooie gouden vintage looking zegelring. Mag ook stainless steal of iets anders zijn, als het maar wel lang mooi blijft. Misschien heeft iemand een tip voor een verkoper?

Je hebt gold plated, gold filled en volledig goud. En je hebt nog stainless steel in goud, dat verkleurd niet.
Op deze website staat het goed uitgelegd.

https://hetappeltjemodeaccessoires.nl/index.php?route=information/information&information_id=15

Ik koop zelf op ali zilveren sieraden (925) die goldplated zijn met 18k. Dit verkleurd wel bij contact met water en parfum etc. Maar blijft wel mooi als je er netjes mee omgaat.

Ben nu ook een beetje aan het kijken naar stainless steel in goud want dat verkleurd niet.

1 like

€ 17,17 46% Off | Nepoagym Ritme Vrouwen Yoga Leggings Gym Leggings Vrouwen Leggings Sport Fitness Vrouw Workout Leggins Dames Zwart Leggings

Ik heb deze legging besteld en hij is echt geweldig! Mega zacht, schijnt niet door, zit lekker. Enig nadeel is dat je in de kleur die ik heb (grass green) een klein beetje zweet ziet. Ik heb meestal S van leggings en in deze ook. 10/10 would recommend

9 likes

Dat heeft iets te maken met de douane ofzoiets. Is in ieder geval niet voor jou bedoeld en daar hoef je verder ook niks mee te doen.

Wel leuke sokken!

1 like

Ja die had ik ook op een pakje zitten vandaag, geen idee!

1 like

Haha ja, risico op zweetvoeten misschien

Ik heb een paar keer zo’n sticker gehad. Ook echt bij de domste dingen. Volgens mij moet de verkoper op het pakketje aangeven wat het is en is het bij die pakketjes met die stickers niet helemaal goed gegaan. Komt best vaak voor

Telefoon case met pasjes houder die je kan dragen al tas, lof it.

Nog een ander vraagje, ik heb een aantal dingen niet ontvangen maar kan nergens geschil aanklikken oid? Alleen tracking of bevestigen.

2 likes

Heb je te lang gewacht met een geschil te openen?

Ik had onderbroeken besteld maat XL en ik heb maat 38.
Te klein. :laughing:

3 likes

Nee, heb het in de gaten gehouden dat het na 10 aug kon.

Ik heb laatst twee goudkleurige kettingen besteld van roestvrij staal voor nog geen 5 euro samen. Heb ze al verschillende keren gedragen op hete dagen (en ik zweet als een paard haha) en ze zien er nog helemaal prima uit!

9 likes

Op Ali heb je deze week extra korting op artikelen van bepaalde merken. Er doen ongelofelijk veel merken mee dus ik heb geen lijst, maar de Shinbene sportlegging die ik wilde bestellen is nu bijv. €5 goedkoper en het Jessup kwastenset is ook afgeprijsd.

1 like

Ik heb 9 augustus twee borduurkitjes besteld en die zijn gisteren binnen gekomen. Lijkt er op dat het weer wat sneller gaat!

Heb je linkjes van die producten?

Jazeker :smiley:

1 like

Dank je wel!

1 like

Hebben meer problemen met betalen via klarna. Betaal altijd op tijd en via anders webshoppen nooit problemen. Maar bij aliexpress geeft hij steeds aan deze betaling is geweigerd door de uitgever van uw kaart. Heel af en toe lukt het.