Wie kan mij helpen. Ik durf niets meer op Ali te bestellen omdat mijn pakketjes worden ‘teruggestuurd’
Al meerdere keren gezien dat mijn pakketjes in de track en tracé zeggen dat ze bij customs zitten of daar al uit zijn en dat ze niet zijn opgehaald door mij. Terwijl ik nooit bericht heb gehad dat ik ze überhaupt op kan halen ergens. Iemand die weer hoe ik dit kan uitzoeken zodat het niet nog eens gebeurd.
Oh wat gek
Weet uit ervaring dat de track and trace van Ali vaak sowieso niet klopt. En soms zit het inderdaad een maand of langer bij de douane en dan krijg je vanzelf je pakket. Maar nog nooit meegemaakt dat pakketjes worden teruggestuurd.
Is het van één bepaalde Ali winkel of meerdere winkels?
Anders zou ik erachteraan gaan bij PostNL/DHL/Wat dan ook. Van wat ik weet stuurt de douane zelf niks terug, maar het vervoersbedrijf dat verantwoordelijk is voor het pakket. Net even gegoogled en blijkt dat PostNL dit vaker doet zonder opgaaf van reden. Dus zou het daar even checken!
Weet je zeker dat ze teruggestuurd zijn? Ik heb laatst (begin december) iets ontvangen wat ik in augustus besteld had en wat in september al in Nederland zou zijn aangekomen. Kan het niet nog ergens liggen en net als bij mij 3 maanden (na aankomst in NL) bezorgd worden?
Dat wordt bij je bestelling verrekend
Ja pas bij het afrekenen wordt dat erbij geteld.
Volgens mij hebben ze het aangepast en staan de prijzen al incl btw vermeld op de site.
Ik zie dit als voorbeeld in de shoppingcart staan.
Heeft iemand dit ding wel eens geprobeerd? Zie dat op veel plekken voorbij komen, en komt ook gewoon van Ali, maar ik twijfel om dit te bestellen.
lijkt me wel goed voor mijn rug namelijk.
Wij hebben precies deze besteld van Ali. We gebruiken het niet dagelijks, maar het werkt lekker en de intensiteit kun je zelf aanpassen.
Er wordt hier niet zoveel meer gepost, maar toch even een review.
Op de laagste stand ga ik al kapot .
Ik heb volgens mij best een platte rug of ben heel stijf ofzo (ook niet zo’n goede houding).
Dus het zal wel nodig zijn ofzo?
Het werkt bij mij niet om eea te kraken ofzo, maar het voelt zo heel zeurend als ik erop lig, alsof mijn rug in een heel onnatuurlijke houding wordt gedwongen.
(door de zwangerschap is mijn bekken ook wat gekanteld denk ik, aangezien ik geen bil meer over heb, dus ik heb totaal geen holle rug, en vind dat bij anderen altijd zo mooi. Ben benieuwd.
@FrootLoops Merk jij ook iets aan je houding of is het vooral voor het kraken/rugpijn?
Ja laagste stand was al killing hè
Het doet niet per se iets aan mijn houding. Maar rug voelt wel lekker gemasseerd of gekneed als ik opsta. En vond het lekker om mijn rug als het ware uit te rekken.
Weet btw niet of het veilig/handig is om te gebruiken tijdens zwangerschap btw. Ik ben zelf vroeg zwanger nu en durf het niet te gebruiken nu
Oohh nee dat denk ik niet indd, maar ik ben nu 4 maanden geleden bevallen dus dan kan t wel weer denk ik, juist voor weer even een goede houding/ kantelen bekken.
Ik vind dit juist wel lekker rustig zo en matcht overal bij. Was juist flauw van mijn roze zeeppompje haha.
Klopt! Behalve als je boven een bepaald bedrag zit ik geloof 150 zoiets