Dankjewel!!!
Zijn er nog meer mensen die plots niet meer met klarna kunnen betalen? Ik moet inloggen op mijn bankrekening zeggen ze maar telkens als ik op āokā druk gebeurt er gewoon niks?
Heb dit al meer dan een maand. Voorheen altijd via klarna gedaan en nooit problemen gehad en nu steeds dit⦠die hele ok-knop werkt gewoon dus niet
Dat had ik al gedaan, maar die weten het ook niet. Op mijn laptop kom ik inmiddels wel verder, maar dan zeggen ze dat ze mijn identiteit niet kunnen verifiëren⦠Vet raar want ik betaal bijna altijd via klarna bij ali
Oh nee echt? Stom eigenlijk dat we daar zo snel aan gewend zijn haha.
Zomaar ineens ook?
Volgens de klantenservice chatbot (dat is de enige die ik nu te pakken krijg) zijn mijn gegevens niet compleet, maar als ik die in wil vullen kan ik wederom niet op ok klikken want dan blijft alles hangen en laadt de site dus helemaal niet door. Zowel in de app als via browser. Klopt gewoon helemaal niks van daar bij hun
Ze hebben mijn gegevens trouwens wel gewoon want op andere sites kan ik wel gewoon betalen via hun en ik heb in een ver verleden ook een keer een brief gehad dat ik iets was vergeten te betalen. Zoān waarschuwing dus omdat er anders extra kosten bij zouden komen. Adres is dus ook bekendā¦
Dat was overigens ook een fout van de app want die gaf geen meldingen terwijl ik dat wel had ingesteld
Woow vet lullig. En dat kan dan niet meer ongedaan worden gemaakt? Dat is wel echt stom. Tis niet dat jij er iets aan kunt doen ofzo
Nou daar ben je dan mooi klaar mee
Ik heb dit ook gehad en toen met Klarna gebeld/gechat. Die gaven aan dat het kwam doordat ik eens een waarschuwing had gehad omdat ik vergeten was te betalen (maar nog niet zolang dat ik een boete had). Ze hebben toen gewoon het account gereset ofzo en nu werkt het weer.
Hoeft dus niet aan Ali te liggen, ik had het zelf bij Zara.
Hm dat zou inderdaad wel kunnen, al is die waarschuwing bij mij wel echt al meerdere maanden terug. En daarna heb ik nog gewoon bij ali (en andere winkels) besteld via klarna.
Zal eens vragen of zoān āresetā mogelijk is.
Oh dat is wel gek! Bij mij was het wel meteen de keer na de waarschuwing Hopelijk werkt het!
De prijzen zijn inneens gigantisch gestegen, is dat jullie ook opgevallen? Vooral op Shein enzo. Zou het komen door de economie in China of heeft iemand een idee?
Belasting die eraan is toegevoegd
Hiervan ben ik op de hoogte, maar die (21%)komt er dan nog EXTRA bij. Is niet de reden van de hoge prijsstijging (soms wel 50 tot 100%) op het artikel zelf zonder de btw.
Ja ik zag het net ook! Had een trui in mijn mandje die was gisteren 21 euro en nu 29 euro! Dat is geen btw meer⦠bizar!
Ik lees het ook overal op Instagram enzo, mensen zijn super verbaast en boos. Bizar.
Maar ook op Ali en al die andere sites zoals Romwe, zaful etc is het gewoon bij wijze van h&m prijs of meer. Denk dat er wel 10 euro bij is gekomen bij de meeste bedragen. Waar truien eerst 13 waren zijn ze nu 23. Dikke doei.
Hebben de prijsstijgingen niet te maken met de afgenomen productiecapaciteit in de fabrieken van vorig jaar en de prijsstijgingen van container vervoer (mn het laatste)?
Zie oa Prijzen containervervoer door het dak: alles wordt duurder, óók de Action | RTL Nieuws
Ik vind het echt bizar dat we hier over zeuren.
Ja ik koop er ook wel eens maar als duurder betekend dat zij daar onder betere omstandigheden kunnen werken of dat ze zo hun verlies inhalen. Of dat dit beter voor t millieu is dan prima toch.
Nou ja, behalve dus als het opgaat aan verzendkosten ed ipv verbeterde arbeidsomstandigheden. (Maar ben het er mee eens dat hele lage prijzen sowieso weinig goeds beloven voor de lonen enzo.)
Ik denk eigenlijk dat er alleen maar hoge piefen zijn daar die er rijk van worden, niet de arbeiders. Ik las ook dat ze veel artwork van kleine ateliers en creatieve hebben āgestolenā. Sta er niet meer achter zo.
@Crusti_Croc jaa de hele markt is enorm aan het veranderen. Alle grondstoffen voor kleding etc komen natuurlijk buiten de EU vandaan, en misschien dat mensen nu ook liever hun geld weer aan andere dingen uitgeven dan kleding? Daarnaast ook grotere concurrentie, veel nieuwe online bedrijfjes bijgekomen in de lockdown. Boetieks enzo die digitaal zijn gegaan.
Kan het niet meer echt rondbreien na 8 jaar.
Voor de consument zal kleding langzaam aan ook duurder worden denk ik