Chipstopic

Deze meegenomen uit Frankrijk. Echt heel goede Comtékaassmaak! De nasmaak is echt alsof je een blokje comté hebt gegeten.
Wat wel een vrij intense smaak is, dus wat mij betreft daardoor niet zo’n dooreetchips. Dus een 7/10 voor mij.

4 likes

ik ga over 2 weken op vakantie naar Spanje en ik wil deze iedere dag gaan eten

2 likes

Ik heb een pringles obsessie ontwikkeld. Heb al drie dagen achter elkaar elke dag een bus op omdat ze in de bonus waren wtf man

2 likes

Door de bonus heb ik geen zelfcontrole meer, pak elke keer tussendoor chips want ja heb toch nog een bus. :weary:

2 likes

??? NEEEEE :cry::cry::cry: omg wat kut.

1 like

Haha precies! Ik heb echt 6 bussen gekocht ofzo en heb er nu nog maar eentje over.:face_with_raised_eyebrow: Kut bonus haha

1 like

5 likes

:slightly_frowning_face: https://www.rtlz.nl/business/ondernemen/chipsmerk-lays-waarschuwt-voor-kleinere-chips-door-extreme-droogte :slightly_frowning_face:

1 like

Echt hè!
:sob::sob: huilon

Haha nou ik denk dat ik het ook wel overleef met een zak minder hoor :joy: stuur anders ff een pm!

Ik ben altijd wel fan van kleine chippies ipv van die hele grote. Gewicht in de zak blijft toch wel gelijk. Kom maar door :sunglasses:

2 likes

Omg op de foto staan allemaal zakken Superchips Hot. Dat was echt mijn lievelings vroeger. Was helemaal vergeten dat ik dit gemist heb, nu kan ik het weer missen in de supermarkt :broken_heart:

1 like

Heb je ook de ketchup chips van croky geprobeerd? Die Heinz van lays vond ik ook nooit zo, maar die van croky is echt amazing​:heart::heart::heart:

image

2 likes

Ben nu deze aant leegvreten
:heart::heart:

4 likes

Echt iedereen vind het ranzig maar de geitenkaas honing chips van de lidl is echt zoooo lekker

5 likes

Soms hé zou ik willen dat er bakjes waren in de super. Bakjes met chips en de zakjes erachter zodat je kon proeven welke jij nu het lekkerste vindt…
Want deze zou ik best wel willen proberen maar als ik het niet lekker vind, vind ik het zo zonde van het geld en het weggooien… want ik weet toch dat ik het niet verder eet.

2 likes

Believe me: deze chips is echt amazing! Het is niet te overheersend en heeft alsnog heel veel smaak

1 like

Deze chips vond ik vroeger zooooo lekker en als ik er weer aan denk proef ik hem weer haha. Volgensmij nergens meer te krijgen :sob:

15 likes

Vind hem ook heerlijk! Collega die van geitenkaas houd die vond t ook heerlijk

Ik had laatst deze aioli chips op en deze was zooo goddelijk. Dit is sowieso een topmerk, heel lekkere chips. Dit was next level. Rook 2 dagen later nog steeds naar knoflook, maarja, hoort erbij. Ik ben alleen vergeten waar ik het heb gekocht? Ik denk Duitsland?