Chipstopic

WOW 2 sides?! ribbel én gewoon? dat MOET ik proberen

1 like

@Chili omg zo jaloers op je chesterballs. Beste chips ever :sob:.

1 like

Ohh zo jammer dat ze hier in NL geen chesterballs meer hebben
:heart_eyes::heart_eyes: super lekker!!

1 like

Super crunchy, vooral de onderste chippies in de zak waar extra cheese kruimeltjes op zitten :heart_eyes:

4 likes

@Boondigga en @Chocomel heb nog 1 dag in het land van de Chesterballs dus zal namens jullie er extra van genieten!

1 like

Oooh die chips moet je met zo min mogelijk vingers eten en dan aan het eind alle opgehoopte kruiden van je vingers aflikken :smiley:

2 likes

Uit Antwerpen. 9/10 Had niet verwacht dat dit zo lekker zou zijn! Het doet me een beetje denken aan de Lays Sensations Mexican Peppers & Cream chips.

Heb nu wel spijt dat ik de Croky variant niet heb meegenomen, smaakt die anders @Kerselaar?

Ik vindt die croky versie persoonlijk echt heel anders, wel nog pickles maar wat meer zoetere pickles zeg maar. Ook zit er een pittig nasmaakje aan waardoor ik er niet zo heel veel na elkaar kan eten (maar het toch doe want lekker)

2 likes

382619047
Deze had ik vroeger zooo vaak, maar die verkopen ze niet meer in Nederland! :’(

2 likes

Fav :heart: heb ik bij de laidl gekocht

3 likes

Chips :hearts:! Ik mis de blauwe Sour Cream and Onion / Cream and Chives van Lays nog steeds heel erg.

6 likes

Deze komt er in de buurt vind ik.

Ah thanks! Ik ga meteen op zoek!

1 like

Welke chips zijn nou het dikst gesneden? Die van jumbo huismerk vind ik bijv lekker dik en uit dit topic heb ik begrepen de Hema chips ook? Ik hou van natuurlijke smaken zoals zeezout en groente chips. Wat me ook lekker lijkt is mosterd chips mar geen idee of het überhaupt bestaat.
Als iemand nog een lekkere dikke “ambachtelijke” chips weet wil je me dan ff een tip geven :smile:

De chio kettle chili chips vind ik echt super lekker. Weet iemand wat dat kettle gedoe betekend? Ik zie het bij meerdere merken.

Ik eet nu chips. Paprika. Van de Aldi :heart_eyes:

1 like

Topadvies van topforummer :heart:

1 like

Dit is echt de allerlekkerste chips ooit, ik mag hem alleen van mezelf maar heel soms kopen want 1 zak is echt meer dan 3 euro :sweat_smile:

6 likes

denk dat die chips in een ketel gebakken zijn ipv een machine ofzo? Ook denk ik dat die aardappel wat dikker gesneden is en nog met de schil aan.

1 like

Ik kan je wel een zak toesturen :slight_smile:

Altijd als ik mn boodschapoen bij AH bestel, bestel ik een zak pickles chips, maar er was gisteren iets mis gegaan

M’n vriend denkt dat het doorgestoken kaart is, maar het was écht niet mn bedoeling 4 zakken te bestellen. En ben er ook nog eens achtergekomen dat m’n geliefde croky satésaus uit het assortiment is gegaan :slightly_frowning_face:

15 likes