Chipstopic

Oke ik wilde hier al vet lang een account voor maken maar het kwam er steeds niet van :’) Maar ik wil je graag verblijden met het nieuws dat die chesterballs wel in Nederland te koop zijn!! Je kan ze kopen bij de Tanger (zit sowieso in Amsterdam en Rotterdam geloof ik) ik at ze altijd op vakantie en ik was zoooo blij toen ik ze in Nederland vond.

5 likes

Omg je bent mijn held!!!
Dankjewel! :grin:

Ik vind chips van Lays gewoon niet zo, bij andere merken zou ik nooit de naturel boven de andere smaken verkiezen haha

Ben nu pas aan het bijlezen dus excuus voor de late reactie maar niet alle chips van de Hema is vegan. Ik las hier geloof ik dat naturel en paprika wel vegan zouden zijn maar dat zijn ze helaas niet :pensive:

Hot cheetos!!!

1 like

Pringles honey mustard, pringles jalapeno, die cheetos chrunchy cheddar jalapeno die hierboven ook staat, en lays sweet southern heat barbecue.
Daarnaast hebben ze ook veel dipsausjes, had er eentje gehad met cheddar jalapeno, was prima maar ben eigenlijk ook heel benieuwd naar de french onion die ik zag :drooling_face:

Thanks @Dombo, @colalight & @Mimir
I’m gonna try all the chips :heart_eyes:

image https://img.memecdn.com/eat-all-the-chips-gif_o_221599.gif

image https://giphy.com/gifs/the-simpsons-homer-simpson-popcorn-gx656616VR5ew

4 likes

Ik heb deze op vakantie in Ierland gehad:

Lekker! Smaakt naar sour cream & onion, dus van die klavertjes proef je niks haha. Maar ik moet nu wel heel veel geluk hebben met al die klavertjes in mijn buik. :sweat_smile:

6 likes

Deze zijn echt goed!!

3 likes

Heb net dit hele topic van begin tot eind gelezen en heb nu zoooooveel zin in chips

1 like

Ik heb maandag op aanraden van iemand in dit topic de knoflookchips van de jumbo gekocht, maar ik durf niet zo goed te proeven? Ik zou de chips vanuit mezelf nooit kopen dus ben heel bang dat het tegenvalt haha

Ik zou willen dat je in de supermarkt chips zou kunnen proeven, net als bij de kaasafdeling. Ik wil best wel eens een andere smaak proberen, maar als ik het vies vind moet ik een hele zak chips weggooien én dan heb ik geen chips. Die teleurstelling kan ik echt niet aan.

3 likes

Misschien al gepost… maar wie kent deze nog? Zo lekker vroeger altijd bij het zwembad. Mis ze echt. Weet iemand of ze nog ergens (in het buitenland ofzo) te koop zijn?

https://goo.gl/images/hxtcZ9

1 like

misschien al gepost?? haha nog maar zo’n 20 keer op het hele forum
ik dacht nog, als ik die link open en het zijn WEER dezelfde he!! en toen waren het weer dezelfde
maar ik heb ze nog nooit gegeten dus misschien ligt daar de frustratie

2 likes

Daarbij: waarom zijn er geen chipsspeciaalzaken? Met écht goede en bijzondere chips en waar je ook kunt proeven en zo. Gat in de markt.

(of maakt iemand me nu blij en bestaan die wel?)

8 likes

Dat je je eigen zakken kunt scheppen

7 likes

Gat in de markt! Ik zou er een beginnen

1 like

Zat laatst nog te denken dat een Chips&Dips café echt fantastisch zou zijn

Het enige wat dan op de kaart staat zijn allemaal verschillende soorten chips met bijbehorende dipsausjes, die je dan fancy geserveerd krijgt met een drankje

14 likes

Perfect idee :scream: Dan hoef je ook geen hele chipszak te kopen om te proberen, vind het altijd zo zonde om vieze chips te kopen en dan weg te gooien…

1 like

Haha volgens mij kwam dat idee van zelf scheppen in het begin van het topic ook al voorbij. Blijft wel een goed idee.