Chipstopic

Ik heb deze gekocht maar vond hem een beetje tegenvallen. Had gehoopt op een wat sterkere smaak, en ik vind hem te ‘aardappelachtig’ - als jullie begrijpen wat ik bedoel :ok_woman:t3:

Zag deze vanmiddag in een topic hier voorbij komen en omdat cheese onion mijn fave is meteen gekocht met boodschappen doen. Eerste paar hapjes waren mega lekker, maar nu ben ik misselijk :frowning_face:
Heb ik normaal nooit met chips, ben heel goed in de hele zak leeg eten. Is dit positief of niet?!

2 likes

Ik heb deze vorige week ook gekocht n.a.v. een post in dit topic en ik vond hem echt super lekker! Veel smaakvoller dan die van Lays, maar idd niet een zak chips om in één keer helemaal op te vreten.
Enige nadeel: duur.

1 like

Jullie met al je special snowflake chips. Ik geniet ondertussen wel van een bakje met deze.

10 likes

Deze blijven ook zo lekker!

normale chips
geen peper & zout

hallo???

Hallo? Snap je even niet.

mijn quote ging verkeerd maar ik ben half in shock dat je spreekt over de normale smaken terwijl het vooral naturel, paprika en peper en zout zijn die als de standaardsmaken aanzien worden?

Standaard smaken, weet ik veel hoe ik het dan had moeten noemen haha.

Deze viel mij ook tegen inderdaad, niet echt geweldig.

Ik at vandaag joppiechips gedipt in wasabi en het was top ik raad dit iedereen aan

1 like

heb zo’n zin in chips :frowning: maar ben aan t afkicken
eet echt te veel
waarom is het zo lekker
waarom

1 like

Iemand de truffelchips van de Lidl al geprobeerd?

Moet dit even hier delen: heb deze week Pickles-chips op. Veel lekkerder dan verwacht. Smaakt naar McDonald’s-frietsaus.

8.5/10

8 likes

Ik eet ze nu en het viel mij ook al op dat vooral die staafjes een stuk korter zijn.

1 like

Er is van de zomer aangekondigd dat de chips kleiner zouden worden, omdat het aardappelseizoen heel slecht was door de droogte. Ik denk ook dat dat een reden kan zijn dat sommige chips duurder zijn geworden zoals de Lay’s Sensations.

4 likes

Waar koop ik dit

België. Of online bestellen bij de appie, daar hebben ze 'm ook (dus vermoed dat ze 'm in de grotere winkels ook wel hebben)

Ik heb dus heeeeeel lang geleden een keer meegedaan aan een soort onderzoek van nieuwe chips. Mijn moeder en ik werden op straat aangesproken. En toen moest ik in een restaurantje met een mevrouw allemaal nieuwe soorten chips proeven. En toen had ik feta chips en die had ik een tien gegeven(die vond ik echt zo lekker😱). Die kwam later ook nog een tijdje in de winkel, maar is nu helaas weer weg.
Mijn moeder kreeg toen geld voor dat onderzoek, maar omdat ik 13 was mochten ze mij geen geld geven. Dus kreeg ik een heleboel zakken chips. Was echt een topdag toen voor mij :joy::joy::joy:

33 likes

Dat klinkt echt geweldig!