Deze blijven ook zo lekker!
normale chips
geen peper & zout
hallo???
Hallo? Snap je even niet.
mijn quote ging verkeerd maar ik ben half in shock dat je spreekt over de normale smaken terwijl het vooral naturel, paprika en peper en zout zijn die als de standaardsmaken aanzien worden?
Standaard smaken, weet ik veel hoe ik het dan had moeten noemen haha.
Deze viel mij ook tegen inderdaad, niet echt geweldig.
Ik at vandaag joppiechips gedipt in wasabi en het was top ik raad dit iedereen aan
heb zoān zin in chips maar ben aan t afkicken
eet echt te veel
waarom is het zo lekker
waarom
Iemand de truffelchips van de Lidl al geprobeerd?
Moet dit even hier delen: heb deze week Pickles-chips op. Veel lekkerder dan verwacht. Smaakt naar McDonaldās-frietsaus.
8.5/10
Er is van de zomer aangekondigd dat de chips kleiner zouden worden, omdat het aardappelseizoen heel slecht was door de droogte. Ik denk ook dat dat een reden kan zijn dat sommige chips duurder zijn geworden zoals de Layās Sensations.
Waar koop ik dit
Belgiƫ. Of online bestellen bij de appie, daar hebben ze 'm ook (dus vermoed dat ze 'm in de grotere winkels ook wel hebben)
Ik heb dus heeeeeel lang geleden een keer meegedaan aan een soort onderzoek van nieuwe chips. Mijn moeder en ik werden op straat aangesproken. En toen moest ik in een restaurantje met een mevrouw allemaal nieuwe soorten chips proeven. En toen had ik feta chips en die had ik een tien gegeven(die vond ik echt zo lekkerš±). Die kwam later ook nog een tijdje in de winkel, maar is nu helaas weer weg.
Mijn moeder kreeg toen geld voor dat onderzoek, maar omdat ik 13 was mochten ze mij geen geld geven. Dus kreeg ik een heleboel zakken chips. Was echt een topdag toen voor mij
Dat klinkt echt geweldig!
Speciaal voor dit topic maar hier eens online. Liefde voor chips en mijn stage is daardoor dus ook geweldig. Bijna dagelijks een andere smaak
Mijn all time favorite: Lays oven baked paprika (echt, ik zou een moord doen voor die dingen)
Qua sensations ben ik de Mexican pepper + de Thai sweet chili gaan waarderen. Gister had ik de sweet paprika, die viel tegen. Ook de colours zijn wel een favorietje, maar stiekem alleen om de roze chippies.
De normale chips ben ik door het te veel eten ervan minder lekker gaan vinden, same voor doritos.
De poppables en mixups zijn leuk, al vind ik vooral die grids en bugles lekker. Al hou ik sowieso wel van bijna alle soorten chips, dus regelmatig kies ik de hamkaās of nibbits. Echt, ik hou van mijn leven.
Afgelopen week had ik 2x een klein zakje Sunbreaks, deze ben ik nu ook echt lekker gaan vinden. Hebben een goede textuur, maar zijn niet zo gezond als dat ze zouden moeten zijn. Maar wel heel lekker stiekem. En voor maandag ligt er nog een halve zak bugles op me te wachten.
Loop je stage in een chipsfabriek?
Bijna
Op dit moment eet ik trouwens weer Oven Baked Paprika Ok, ik at ze 5 minuten geleden want de zak is nu leeg
Ik mis paprikachips, nog niet kunnen vinden in Nieuw Zeeland en echt mān all time favoriet Probeer dit diepe gat nu te vullen door nieuwe smaken uit te proberen maar die vallen zo vaak tegenā¦