Zou je ze aanraden?
Ja, ik vond het echt heel lekker haha. Weet alleen niet of dat aan mij lag omdat ik alles met chips fantastisch vind.
Super bedankt!! Het waren niet precies deze (deze zien er gezonder uit), maar toen ik deze googlede kwam ik iets tegen wat er bijna precies op lijkt alleen een ander merkje en dat is in de UK als het goed is te krijgen. London here I come.
Ha, ik dacht echt dat het edamame boontjes waren, maar erwtenboontjes dus. Gewone erwten vind ik niet eens lekker.
Hoe sterk proef je de ui? En smaakt deze heel zout? Ik weet het alle chips is zout maar bijv de gwoon paprika chips smaken veeeeel zouter dan lays paprika chips, die hebben een diepere intense smaak. Dat hele zoute vind ik niet lekker smaken
Voor mijn gevoel zijn alle chips soort van Lidl 10x zouter. Echt jammer. Ook die cheese onion, zo zout niet te doen. Die hele cheese onion smaak wordt gewoon overstemd daardoor.
Was er al bang voor omdat het ook een soort huismerk is natuurlijk… de Nacho chips van gwoon zijn wel echt heerlijk trouwens maar de gewone aardappelchips koop ik niet meer voor mezelf
Ja, deze sour cream & onion heb ik nog nooit op. Maar de paprika, cheese onion, bolognese en nog een bbq smaak ofzo zijn allemaal veel zouter dan A-merk.
Man man man, ik had bij mijn moeder gegeten en daar een zak paprika pomberen meegenomen uit de kast. Zijn ze al sinds maart over datum, wat een teleurstelling!
Proef je niet hoor, als de zak nog dicht is
Ze waren niet meer knapperig, bummer. Morgen maar weer Crocky paprika halen om het goed te maken.
Die zijn echt ongelooflijk zout, niet te eten! (Of ik had pech)
Mehhh dan zijn die beren ook gelijk karton. Jammer. Morgen meer
Ja nu je het zegt is deze idd wel echt zout. Maar niet dat ik er na heel erg dorst had. Plus ik hou van zout dus misschien dat het mij daardoor minder opvalt.
Zijn deze beter dan de normale?
Ohhh die zijn zo lekker. Echt een gemis in NL
Deze gegeten op vakantie. Niet lekker. Smaakt naar gewone chips met de kruiden van doritos nacho cheese. Heb het weggedaan omdat niemand van het gezelschap het lustte. We zijn allemaal makkelijke eters dus dat zegt wel wat.
De andere smaken binnen deze lijn zijn jamon iberico en volgens mij naturel.
Deze is wel echt heel lekker. Echt een gemis in nld
Bovenste verpakking doet me echt denken aan kattenvoer. Zal wel door de ‘Gourmet’ komen…