Chipstopic

Jaa deze is heerlijk!

Jawel toch? Volgens mij had ik ze zien liggen? Het sprak me niet aan dus niet meegenomen, maar was dat een inschattingsfout dan :cry:

Nee ze hadden alleen twee andere smaken chips, wel in dezelfde zakken waar vroeger de oreganochips in zat bij Griekse weken.

2 likes

gespot bij TK maxx. Niet gekocht. Er waren ook allerlei ‘Spaanse smaken’ zoals ibericoham (onderweg naar de kassa).

1 like

Geitenkaas chips uit Frankrijk, smaakt echt naar van die zachte geitenkaasrondjes uit de supermarkt en lekker zout.

14 likes

Mijn favoriete chips zijn deze, met nori zeewier smaak. Ik hoop zo dat deze ooit in Europa uitgebracht worden! Ik zie ze wel eens bij de toko voor €6 per zak, hopelijk ooit bij de appie :green_heart:

7 likes

Bestaan al even, maar ik had ze nog niet geprobeerd. Ze ruiken lekker en smaak bevalt me wel. Beetje pittig, wat ergens niet helemaal erbij past (edit: wel bij de bedoeling, maar het lijkt niet echt te combineren qua smaakbeleving ofzo?). 7/10

Jaaa zo lekker, je hebt ze ook van een Frans merk. Die is ook nog pittig. Vrij heftig maar lekker als je van heftig houdt. Net als Comté chips

1 like

Bedoel je die van Brets? Die heb ik ook nog liggen! En nog van een ander Frans merk, die moet ik ook nog proberen.

3 likes

Jaaa die idd! Heerlijke chips heeft Brets

Ja echt mn favo! Neem altijd een paar zakken mee uit Frankrijk. Nederland heeft altijd van die saaie smaken wat dat betreft.

1 like

Mocht je trouwens ooit in België zijn, bij Carrefour verkopen ze ook Brets. Haal vaak wat zakken als ik in Antwerpen ben.

4 likes

Ik kom er nu achter dat dit topic bestaat en ik ben zo gelukkig nu. Ik hou echt van chips

3 likes

Heb je de Jura van brets al geprobeerd? Ik had hem gewoon gekocht omdat er fromage op stond, geen idee van de soort kaas. De eerste happen vond ik m niet zo, maar daarna oh myyy. Echt spijt dat ik niet met meegenomen heb.

Haha jaaa dat is de comté smaak (comté is dé Jura kaas). Zoooo lekker. Overigens ook een aanrader om Comté kaas (beste een beetje oud) te proberen!

1 like

Best veel lime maar het mist pit. Je hoeft er niet nog een zegmaar

1 like

Ik ben hier laatst speciaal voor naar een supermarkt aan de andere kant van de stad gelopen, gezien ze het hier niet verkopen, maar echt de tegenvaller van het jaar dit! Was echt niet te hachelen, vond het meer een zeepsopsmaak.

1 like

Ben op zoek naar mijn oude favoriete snacks/chips maar ik ben de naam vergeten…

Zoiets, maar dan helemaal gefrituurd en echt de structuur van chips, in de vorm van de hele edamame boon. En het is zoooo lekker.

image

Amazing oriental verkocht het jarenlang in kleine zakjes, maar nu niet meer. Wie weet wat ik bedoel of waar het nog verkocht wordt?

chocolate-chip-chips-cookies

11 likes

bedoel je deze

geen idee alleen waar je kan kopen :grimacing: volgens mij kocht ik ze weleens bij Marqt maar die is nu niet meer hier en bij Amazing oriental ook niet gezien…

1 like