Chipstopic

De Jumbo heeft nu zout met knoflook ribbelchips (eigen merk)
OPRECHT LEKKER KOOP DIT

3 likes

Nog niet geprobeerd! Maar klinkt… Interessant :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ook tijdens de griekse weken!

1 like

oh jammer

Lievelings:




2 likes

1 like


In NY ontdekte ik de jumbo cheetos en die zijn HEERLIJK. Net toch weer een andere smaak dan chipitos en groot! Ik vind het ‘mondgevoel’ bij chips zo belangrijk hè. De juiste crunch…

En nu wil ik weer terug naar Amerika. Vanwege de Cheetos. :grin:

1 like

Ik mis de Cheetos frites-chipjes van vroeger :pensive:

1 like

chips

Zo vies-lekker, maar in NL bijna niet te krijgen

Deze had ik laatst gekocht, ook niet verkeerd

3 likes

Dit is nu al mijn levelingstopic.

Nibbit blijft hier ook favoriet

Ik ga naar Barcelona over 3 weken en hopelijk daar die cheetos balletjes eten :two_hearts:

De sour Cream and onion zijn ook mijn favoriet, als we in Duitsland zijn sla ik altijd groooooot in, mijn man schaamt zich gewoon als we bij de kassa staan

1 like

als je misschien dicht bij de grens woont kan je die pickles chips in België halen

1 like

Ja ZO lekker!

Ik zag dit topic net en het eerste wat in me opkwam was deze chips :sob: dit was ook echt mijn favo op de middelbare.

1 like

Ahhaha ja heb heel wat zakken opgegeten. Mis die ook echt.
Hou echt van bijna alle chips. Alleen doritos ben ik niet zo dol op.

Deze is ook lekker :rofl: Klein beetje vettig ook wel maar je blijft maar balletjes pakken lol

3 likes

Ben dol op paprika (wel van Lays) en voor de afwisseling Pom Bar of Heartbreakers :heart_eyes: Bij de AH to go koop ik wel eens een klein zakje cheddarchips (volgens mij van Tyrells?) maar dat kan ik nooit in een normale supermarkt en een normaal formaat vinden, helaas.

AH excellent roosmarijn (zwarte zak)
Huismerk coop ribbel naturel
Chio hartjes (hart breakers oid)
Blauwe doritos met tzaziki
Oranje doritos of de croky variant met salsa en sour cream (en kaas en gehakt en guacemole en en en en)

Ohh en van vroeger/op vakantie die lichtblauwe meditteraneas 3 smaken ofzo waren dat. Heerlijk.

Ahhh ik lust echt alle chips, echt mn nummer 1 snack. Helaas moet ik echt wat afvallen en dus gezond eten. Met chips kan ik ook nooit normaal doen helaas, moet altijd gelijk de hele zak op eten. Voorlopig dus maar even geen chips voor mij :frowning:

Oooh, ik kan ook makkelijk een zak chips opeten in 1 keer.
Mijn lievelings zijn:

Houd zelf niet zo van die dikkere chips zoals die Kettle chips enzo

4 likes