Chipstopic

Jak nee kettle chips vind ik ook vies. Smaken naar vet.

Sour cream & onion, sour cream & chives, joppie, croky bolognaise, ribbel naturel en paprika, lays oven baked mediterranean. :heart:️ Chips.

Lays paprika, cheese onion, lays thai sweet chilli, mexican peppers and cream, nou ja bijna alles van lays. Behalve bolognese die is het lekkerst van croky. Oh en doritos ook zo lekker. Helaas kan ik nooit een beetje eten en moet gelijk de zak leeg. Love chips❤

image

image

Even nog een aantal soorten in de groep gooien.

Zie dat er op de augurkenchips (de nieuwe zak dan) 100% Belgium staat, verkopen ze ze helemaal niet meer in Nederland dan :frowning: Vroeg me al af waarom ik ze nooit meer zag.

Ik mag tot mijn vakantie (4 september) geen chips meer. Want ik heb een serieuze verslaving. Als ik een vreetbui heb dan eet ik zo 3/5 zakken op. En als ik één ding mocht kiezen wat ik mijn hele leven moest eten zou het sowieso chips zijn.

Tot nu toe al 3 weken geen chips gehad en dat is denk ik het langste ooit! :open_mouth:

Maar mijn favorieten… heb je even?
Wokkels, nibbit, crocky paprika, K3 chips, jumbo cheese and union, streetmix, sun moon stars van de Aldi, paprika van doritos. Etc etc.

En degene die ik het állermeest mis zijn die uit mijn jeugd die hier ook al zijn genoemd; frites van cheetos. Als ik er aan denk weet ik nog precies hoe ze smaken en loop het water me al in de mond. :drooling_face:

Sun Moon Stars en Ribbel Paprika chips van Aldi, Laus Cheese Onion en Croky Bolognese zijn mijn favorieten.

Back in the day kochten mijn toen 2 beste vriendinnetjes altijd 2 zakken chips als we bij elkaar gingen chillen. 1 zak chips voor hun twee en 1 zak chips helemaal voor mij alleen. Dit omdat ik toen we nog 1 zak chips deelde met z’n alle, me nooit kon inhouden en die hele zak chips praktisch voor hun neus opvrat
#chipssconfessions

16 likes

Jaaa die doritos bits, echt zo lekker

1 like

Ik vind het zo stom dat ze hier geen grotere zakken van te koop hebben. :rage:

Ik zou dozen inkopen dus die omzet is er wel

1 like

Jaaa, dit is ook echt mijn favoriet!! Weet je zeker dat het nog steeds uit het assortiment is? Ik kon deze namelijk ook 2 jaar ofzo niet vinden en ineens waren ze magisch weer terug bij de AH en Jumbo.

1 like

Chips is echt mijn valkuil. Maar dan ook echt, ik eet low carb dus ik eet geen chips maar als je een zak voor m’n neus zet… Favo’s zijn Lays Deep Ridged Sweet Chili, cheese onion, en alles met sour cream & onion.

Ik hou van ui.

1 like

Ik vind Mexican peppers and cream en ketchup chips t lekkerst.
Van chips vind ik altijd de eerste happen lekker daarna wordt het echt schranzen om die zak leeg te krijgen.

2 likes

Mijn vriend heeft voor zijn 21ste verjaardag 21 verschillende zakken chips gekregen. Dat waren echt topweken nadien, we hadden toen alle chips een cijfer gegeven en een heel blad bijgehouden wat we het beste vonden. Dit is ondertussen alweer 5 jaar geleden jammer genoeg. Was wel een origineel cadeau voor de ultieme chipsfanaat.

17 likes

I loveeeee alle chips. Behalve van die gekke sweet chilli smaken. Snap niet dat echt veel mensen die dus wel mega lekker vinden.
Mijn allerlievelingen: Bugles, Ham/Kaas, Doritos, kaascheetos

1 like

Dit is mijn favoriete chipssmaak omdat de chipjes dikker zijn, maar gelukkig niet vet zoals vaak het geval is bij kettlechips. Ik dip ze altijd in griekse yoghurt. Het frisse gaat goed samen met de chili smaak. De sour cream en onionsmaak is ook geweldig, maar als ik dat eet blijft die geur echt 2 dagen aanwezig, wat ik ook doe :zipper_mouth_face:

2 likes

vette kettlechips?

Dit is een van mijn favorieten

Mijn vriend is ook erg fan van de roze zak, maar daar zit iets van vlees in dus die eet ik niet.

2 likes

Ik heb al ongeveer een half jaar geen chips gekocht, terwijl ik vroeger twee zakken per week at. :eek: Was in het begin wel moeilijk, maar mis het nu niet eens meer. Mijn favorieten zijn Heinz ketchip ribbel, Lays naturel, Doritos sweet chilli pepper.

Ben niet zo van de wokkel en niet-aardappelschijfvormige chips.

1 like

Oh, exact ook mijn top 3 aan chipssmaken! En dan wil ik het liefst nog de naturel lays in de chilisaus dippen ofzo. Laatst met mn vriend zo’n 335gr partyzak in1 avond er doorheen gejast. Ging prima :sweat_smile:

1 like

6/10. Minder vet dan Kettle chips, maar ik heb niet de neiging om de zak leeg te eten. Dat is bij mij geen goed teken