Nee al een tijdje niet! Volgens mij is die vervangen door de guacamole smaak.
@Bunnyslippers ben in februari weer in Frankrijk. Dit moet mij de donkere dagen voor kerst door helpen.
Zo jaloers. Plus wij zouden goede vrienden kunnen zijn op basis van deze foto.
Zou je een avond confit de canard willen delen? Wou zo’n xl blik meenemen maar mocht niet van mijn vriend heb wel rillette du thon, terrine du canard en terrine du campagne meegenomen. En nog 2 flessen amora dijonaise. Vet is life.
Oh nice deze gaat op mn lijstje voor mn volgende Frankrijktrip!
Ik mis nog steeds de doritos van zo’n 10 jaar geleden met mega veel poeder ik vind ze zo droog en flauw van smaak tegenwoordig
Omg ik zal wel mega tatta zijn maar ik vond deze chips zo heet haha, zelfs mn gehemelte brandde dacht dat het wel mee zou vallen omdat het doritos is, niet dus.
Ik weet niet of hij nieuw is maar wel nieuw voor mij.
Deze is ook echt wel heet. Ik vond hem lekker, maar van die vier waren er maar twee die het weg kregen omdat het zo scherp was! En de ander die het wel weg kreeg zei ook van poeh scherp dit. Dat is zeker geen doetje verder.
Je doet wel lekker lang met een zak zo haha. Nog steeds niet op en dat komt niet vaak voor.
Ik heb de cheese onion van de Lidl geprobeerd en die is lekker! Mijn man vond het niks maar ik vind ze echt 8,5/10. Een goed alternatief voor de cheese onion van Lays die veranderd is.
Weereens aan het genieten van Chio Heartbreakers Paprika. En het is super basic maar ik moet het toch even delen voor degenen die het niet weten - totaal anders dan smaakloze naturel heartbreakers en super lekker dus
De naturel versie is ook veranderd. Er zit nu helemaal geen smaak meer aan. Zo zonde, het was echt m’n lievelingschips.
Weet niet of ze hier al zijn besproken, maar deze zijn echt lekker!
Ja die is heerlijk! Is al een paar keer gedeeld hier of in het nieuwe producten supermarkt topic. Enige nadeel vind ik is dat je zoveel dorst er van krijgt.
Ik kan de knoflookvariant ook echt heeeeeel erg aanbevelen!
Ohh, die neem ik de volgende keer mee! Bedankt voor de tip
ik eet deze nu en ze zijn ecccht heel lekker
8/10
Dit doet me denken aan die dinosauruschips van vroeger? Hoe heette die ook alweer, er was zo’n reclame waarin grote volwassenen dinopakken droegen en ze een soort polonaise deden of zo.
Edit: kraakbeesten dus.
Die reclame is nog erger dan ik me herinnerde, wat waren jaren 90 reclames voor kinderproducten toch raar
Ik vond ze allemaal vies trouwens
Ahh ik heb de dino’s nog eens een brief geschreven als kind met allemaal complimentjes en toen kreeg ik een chipspakket. Echt hoogtepunt van mijn kindertijd was dat
ik vond deze wel lekker! en hallo hartjeschips