Chipstopic

Weereens aan het genieten van Chio Heartbreakers Paprika. En het is super basic maar ik moet het toch even delen voor degenen die het niet weten - totaal anders dan smaakloze naturel heartbreakers en super lekker dus

2 likes

De naturel versie is ook veranderd. :face_vomiting: Er zit nu helemaal geen smaak meer aan. Zo zonde, het was echt m’n lievelingschips.

1 like

image

Weet niet of ze hier al zijn besproken, maar deze zijn echt lekker!

2 likes

Ja die is heerlijk! Is al een paar keer gedeeld hier of in het nieuwe producten supermarkt topic. Enige nadeel vind ik is dat je zoveel dorst er van krijgt.

Ik kan de knoflookvariant ook echt heeeeeel erg aanbevelen!

3 likes

Ohh, die neem ik de volgende keer mee! Bedankt voor de tip :grin:

1 like

ik eet deze nu en ze zijn ecccht heel lekker
8/10

2 likes

Dit doet me denken aan die dinosauruschips van vroeger? Hoe heette die ook alweer, er was zo’n reclame waarin grote volwassenen dinopakken droegen en ze een soort polonaise deden of zo.

Edit: kraakbeesten dus.
image

Die reclame is nog erger dan ik me herinnerde, wat waren jaren 90 reclames voor kinderproducten toch raar :sweat_smile:

Ik vond ze allemaal vies trouwens :stuck_out_tongue:

12 likes

Ahh ik heb de dino’s nog eens een brief geschreven als kind met allemaal complimentjes en toen kreeg ik een chipspakket. Echt hoogtepunt van mijn kindertijd was dat :heart_eyes:

6 likes

ik vond deze wel lekker! en hallo hartjeschips

3 likes

Je hebt toch heartbreakers met paprika smaak van Chio, of is dat niet wat je zoekt?

2 likes

Ik mis deze 2 soorten chips om nostalgische redenen soms zo erg. Mocht iemand deze ooit nog (evt in het buitenland) tegenkomen dan hoor ik het graag :sob:

12 likes

Die onderste mis ik ook zoooo erg. :sob: Ik kan nog precies die smaak proeven als ik eraan denk. Lekkerste chips ooit gemaakt.

8 likes

Ja! Ik had die gisteren op tafel staan en m’n moeder vond ze zoet smaken.

1 like

Ik heb ooit qua vorm (want die was ook gewoon lekker. Knapperig, luchtig) een look a like gevonden toen ik op Bali was. Het was de naturel versie van de Cheetos. Daarvan heb ik meerdere zakken mee naar huis genomen om het gemis iets te verzachten. :joy:

1 like

Deze chips mis ik ook zo erg. Is al een jaar of 10 uit de winkel denk ik. Maar opeens dook hij weer bij de action op voor een aantal maanden (denk een jaar of 4 terug). Tientallen zakken heb ik toen gehaald.

afbeelding

6 likes

Iemand deze chips wel is Nederland tegengekomen? Vond deze ij Thailand zo lekker.

1 like

8/10

Carolina reaper chips

Voor wie niet teveel chips in één keer wilt eten en van pittig houdt. Het smaakt alsof je kaas poeder met sambal eet!

8 likes

Niet specifiek deze maar ik heb wel laatst salted egg chips gehaald bij de Amazing Oriental.

Is die versie dat je het zakje kruiden zelf er moet in doen en dan schudden? Doe vond ik zelf minder lekker, maar dankjewel!