Chipstopic

Je hebt toch heartbreakers met paprika smaak van Chio, of is dat niet wat je zoekt?

2 likes

Ik mis deze 2 soorten chips om nostalgische redenen soms zo erg. Mocht iemand deze ooit nog (evt in het buitenland) tegenkomen dan hoor ik het graag :sob:

12 likes

Die onderste mis ik ook zoooo erg. :sob: Ik kan nog precies die smaak proeven als ik eraan denk. Lekkerste chips ooit gemaakt.

8 likes

Ja! Ik had die gisteren op tafel staan en m’n moeder vond ze zoet smaken.

1 like

Ja dit was ook echt mijn lievelings! Denk serieus ook nog zo goed als maandelijks aan ze (en dat terwijl ze er echt al 20jr niet meer zijn ofzo? :stuck_out_tongue: ) Maar naar mijn weten zijn ze toen volledig uit het assortiment gegaan en ook nergens in het buitenland te krijgen :cry: Eeuwig zonde.

1 like

Ik heb ooit qua vorm (want die was ook gewoon lekker. Knapperig, luchtig) een look a like gevonden toen ik op Bali was. Het was de naturel versie van de Cheetos. Daarvan heb ik meerdere zakken mee naar huis genomen om het gemis iets te verzachten. :joy:

1 like

Ja ik check ook altijd de supermarkt in het buitenland en heb ook in Singapore of Indonesie er toen één geprobeerd die dezelfde vorm had, zou goed kunnen dat het die zak ook was! Is al meer dan 15jr geleden dus zou het niet meer precies weten, maar kwam qua smaak helaas totaal niet in de buurt :weary: Op Mallorca geloof ik ook een keer die er qua vorm op leek, maar daar was ook alles mee gezegd. Maar zo in die vorm kom je ze al zelden tegen, een hol vierkantig frietje, meestal zijn ze gewoon “heel” en dan vaak chipito-achtig. Dus indd, als je ze dan ooit in die vorm ziet op de verpakking krijg je meteen weer hoop :stuck_out_tongue: Helaas bleek het tot dusver alleen valse hoop haha

2 likes

Deze chips mis ik ook zo erg. Is al een jaar of 10 uit de winkel denk ik. Maar opeens dook hij weer bij de action op voor een aantal maanden (denk een jaar of 4 terug). Tientallen zakken heb ik toen gehaald.

afbeelding

6 likes

Iemand deze chips wel is Nederland tegengekomen? Vond deze ij Thailand zo lekker.

1 like

8/10

Carolina reaper chips

Voor wie niet teveel chips in één keer wilt eten en van pittig houdt. Het smaakt alsof je kaas poeder met sambal eet!

8 likes

Niet specifiek deze maar ik heb wel laatst salted egg chips gehaald bij de Amazing Oriental.

Is die versie dat je het zakje kruiden zelf er moet in doen en dan schudden? Doe vond ik zelf minder lekker, maar dankjewel!

Ik kon in de Hema de rozemarijnchips niet meer vinden en ik zie nu dat hij online ook niet op voorraad is :angry: zeker uit de handel genomen :triumph:

2 likes

Wat? Nooooooooooooooo

1 like

Ik heb net weer even gekeken en ik zie nu dat hij wel weer op voorraad is online! Binnenkort weer in de winkel proberen, ik hoop dat ik het fout had.
In mijn Hema was het vak echt weg en het kaartje ook, maar ik hoop dat ze het weer terugzetten.

Wie heeft aanraders voor de lekkerste paprika chips?

Ik ben op zoek naar een goed gekruide chips die niet te zoet smaakt (zoals die van Croky of AH. Lidl vond ik ook te zoet van smaak) De Lays grote zak vond ik lekker, vooral met af en toe een chipje dat gekruid is maar een tijdje geleden viel de smaak tegen…

Ik heb de boerenchips (doorzichtige zak, zwarte letters) geprobeerd, lekker gekruid maar weinig zout…

Ik vond vroeger die van de ALDI best wel lekker. Nu al jaren niet meer gehad dus kan het niet met zekerheid zeggen

Aldi of die van de Coop, dat is het merk gwoon. Die heeft de poeisz ook dacht ik.

1 like

Ik vind deze ook lekker. Wel specifiek de ribbel. Die is beter gekruid dan de normale.

afbeelding

@NeverLeNkemise als ik een x bij de aldi kom ga ik het proberen!

@Marquez gwoon wordt ook verkocht bij de vomar, die is dichtbij dus ga volgende x zeker eentje meenemen…
@Mexi die lays sweet vind ik inderdaad te zoet maar ook de chips te dik (ben een beetje veeleisend haha)
@anon18225511 ik zet t op mijn lijstje!

Heb weer wat nieuws om te proberen, hoop dat er eentje tussen zit dat ik lekker vind :rofl: