Chipstopic

Heb je nog een reactie gehad? Ik had ze vandaag en het is gewoon net andere chips? Echt zonde

Ja, ze vroegen om mijn mailadres zodat ze de klacht in behandeling konden nemen. Dus ik hebt dat gegeven, kreeg ik een redelijk standaard verhaal van jammer dat het niet naar wens is etc. en ik kon de zak opsturen naar de leverancier voor onderzoek.

Maar ik heb teruggemaild dat ik dat niet ga doen, ik heb geen zin in dat gedoe haha maar dat zou ook meer relevant zijn als je 1 zak hebt die door een productiefout niet lekker is ofzo. Nu hebben ze gewoon zelf de hele smaak veranderd dus wat valt er te onderzoeken?? Ik heb ook gezegd dat het meer is om een signaal af te geven.
Wellicht als genoeg mensen dat doen dat ze het dan terugdraaien, maar ik heb weinig hoop haha

Onder hun laatste Facebook post staan ook wat berichtjes van mensen dat ze veranderd zijn en daar krijgen ze ook een standaard berichtje op terug. Iemand daar zegt wel dat de zomer editie nog de oude samenstelling is

1 like

Op welke manier is het anders?

1 like

Ik heb ze ook dit weekend gehad en snap de aanpassing ook echt niet, enorme downgrade. Het lijkt alsof de chips niet helemaal goed afgebakken zijn ofzo… Ze zijn veel compacter en vetter en minder luchtig

1 like

@LaPetiteRobeNoire

2 likes

Pfff ik hou normaal van goed zoute naturelchips, maar de zeezout naturel van de lidl is zelfs voor mijn doen te zout. Mocht iemand van hele zoute chips houden, tip dus!

(De voorste zak op het plaatje)

2 likes

Die balsamico hiervan is zo lekker

3 likes

M’n vriend had net deze gehaald en vinden hem beide heel lekker. Heeft iets weg van de pickels chips

4 likes

Ja ik kan die echt in 5 minuten leeg eten, heerlijk!

3 likes

Over de Hamka’s saga:

Hahaha wat een aanstellers! Ik proef geen verschil, nog steeds lekker🧡

4 likes

Nou het smaakt toch echt een stuk minder lekker hoor. Ik heb maanden voor de Snackspert exact dezelfde conclusie getrokken, in dit topic :joy:
Stop gewoon met het verneuken van klassiekers. Nee we willen niet minder zout, als ik dat wil bak ik wel een tortilla in de oven en dip het in een bak magere optimel.

1 like

Maar we weten allemaal dat snackspert een kindertong heeft

Misschien dat als je elke dag een zak eet dat ‘t opvalt maar ik eet het sporadisch en ik vind ‘t nog steeds 10/10

Tucs zijn nu ook een stuk minder vettig en zout. Als ik iets gezonds wil snacken, dan pak ik wel wortels met hummus :triumph:

1 like

Ik mis nog steeds de Tuc Kaas van 10/15 jaar geleden. Is nooit meer hetzelfde geweest :cry:

1 like

Je kan ook gewoon denken: Ok, ik proef het niet maar als anderen zeggen zal t wel.
Alsof ik elke dag een zak ervan eet en het me daarom besef? Raar weer.

2 likes

Ik vind het zo jammer dat hij nooit zoete dingen reviewt. Maar volgens mij heeft hij een allergie ofzo?

Ik mis de doritos van 10 jaar geleden, er zat altijd zoveel poeder op en nu pff

1 like

Ja notenallergie volgens mij! Hij deelde laatst dat hij daarom vrijwel nooit toetjes etc recenseert.

1 like