Chipstopic

De Carrefour dicht bij mijn werk heeft een aantal Brets chipssmaken. Dus heb ik een paar zakken meegenomen om te proeven! Ik heb ze nog niet allemaal op, maar hier volgt alvast een tussentijdse beoordeling. :sunglasses:

Yakitori 6,5/10
Mijn vriend was er meer fan van, ik vond het niet veel verschillen van een ‘typische BBQ’ smaak. Niet spectaculair, wel lekker.

Gegrillde Paprika-Chorizo 8/10
Ik vond deze erg lekker. Je proeft zowel de paprika als chorizo goed. Zak was snel op. 🫠

Pesto Mozzarella 10/10
Mijn absolute favoriet, al eerder gegeten in Frankrijk. Zachte smaak en gewoon keinice.

Zomertruffel 6/10
Ik ben normaal altijd enorme fan van alles met truffel, maar deze smaak was erg sterk en had een rare nasmaak.

11 likes

Oh geen idee, zou kunnen. Er staat niet op dat het vega is trouwens, dus daar adverteren ze niet mee.

Heeft iemand de original Pom-Bär in de nieuwe verpakking al gehad? Ik zie zo niks op de verpakking over vernieuwde smaak maar ik merk toch verschil…
Why oh why :sob:

1 like

Noooo dat is mijn favoriet! Wat merk je eraan?

2 likes

Ja ook een van mijn favorieten!!
Ik vind ze taaier (je ziet ook minder die luchtbelletjes als je begrijpt wat ik bedoel) en vooral flauwer van smaak :sob:

1 like

Ik huil. Waarom veranderen ze de formule van zoveel goeie chips :frowning:
Ik heb ook nog eens een emotionele band met pom-bar, dat at ik tijdens mijn bevalling toen mijn bloeddruk kelderde en dat hielp supergoed haha. Maar dat terzijde.

1 like

Vooral de special editions zijn zo anders! De kerst en zomereditie waren allebei een soort minder gebakken ofzo.
Overigens ook mijn lievelingschips, met een hele goede reden: het kruimelt niet zo in bed :joy:

6 likes

Ja nu zijn de gewone beren dus ook aangepast :sob: ik heb dus serieus Pom-Bär een bericht gestuurd op facebook hahaha

@Nivealover ja zo hatelijk!! En ook onverwachts. Zullen wel weer goedkopere ingrediënten zijn ofzo

3 likes

Houd ons op de hoogte!!

4 likes

Om maar niet te spreken over die ‘gezonde’ versie

1 like

Ik heb nu de paprika en ze hebben m echt verpest. Niet luchtig, enorm krakend en gewoon niet lekker. Stelletje fuckers :face_with_symbols_over_mouth:

Ik ben echt helemaal hooked aan Brets chips sinds ik afgelopen vakantie op basis van jullie tips een aantal smaken heb geprobeerd. Ik ga volgende week naar een Belgische Carrefour als ik bij familie in Brabant ben om een voorraad in te slaan.

Net de laatste zak leeggegeten, Fromage de Jura. Minder lekker dan de geitenkaas, honing mosterd en chorizo paprika maar evengoed 7/10

1 like

Nog aanraders voor Spaanse chips? Voor als ik nog plek heb naast alle zoute mais die ik ga eten

2 likes

Ik zag ze laatst idd bij Carrefour in Turnhout, maar daar hadden ze wel maar 3 smaken (oa die Jurakaas).

1 like

Ha Turnhout is zeker in de buurt, maar het leek me dat die in Mol groter is. Maar dit is alvast goeie info, dankjewel!

1 like

Mijn Delhaize supermarkt heeft heel veel smaken van deze chips.
Ik woon wel de andere kant van België maar als er een Delhaize in jouw buurt zou zijn kan je misschien andere smaken vinden?

1 like

Yess ik heb hier geleerd over de Spaanse ‘bolognese’ uitziende chips. Best lekker maar verschilde erg per merk. Onze pizza-chips was lekkerder (geen idee welk merk). En onze favoriet zijn de nootjes-chipjes-mais snacks uit het nootjes vak. Kom even niet op de naam maar laat t weten :ok_hand:

Edit: Cocteleo. En dan vooral de picante. Overigens glutenvrij mocht iemand die info goed kunnen gebruiken :+1:t3: en misschien ken je die al gezien de ‘zoute mais’ referentie haha

2 likes

mol kruisven (die met de mcdonalds) heeft heel veel smaken, daar koop ik ze altijd

1 like

Oh nee ik ga altijd voor de mais. Ga deze eens proberen!

1 like

Ja :sob: van de week dacht ik nog in de supermarkt: #lifehack ik ga de party pack verpakking halen want die zag er nog uit zoals eerst, dus ik dacht misschien is dat nog een oudere lading met wel de lekkere oude versie. Maar ik trok de zak open en zag gelijk dat het ook de nieuwe versie is :sob::sob: eigenlijk is dat nog erger want door de verpakking was ik niet voorbereid haha

Dus ook geen party pack halen!!

1 like