Ja ook een van mijn favorieten!!
Ik vind ze taaier (je ziet ook minder die luchtbelletjes als je begrijpt wat ik bedoel) en vooral flauwer van smaak
Ik huil. Waarom veranderen ze de formule van zoveel goeie chips
Ik heb ook nog eens een emotionele band met pom-bar, dat at ik tijdens mijn bevalling toen mijn bloeddruk kelderde en dat hielp supergoed haha. Maar dat terzijde.
Vooral de special editions zijn zo anders! De kerst en zomereditie waren allebei een soort minder gebakken ofzo.
Overigens ook mijn lievelingschips, met een hele goede reden: het kruimelt niet zo in bed
Ja nu zijn de gewone beren dus ook aangepast ik heb dus serieus Pom-BƤr een bericht gestuurd op facebook hahaha
@Nivealover ja zo hatelijk!! En ook onverwachts. Zullen wel weer goedkopere ingrediƫnten zijn ofzo
Houd ons op de hoogte!!
Om maar niet te spreken over die āgezondeā versie
Ik heb nu de paprika en ze hebben m echt verpest. Niet luchtig, enorm krakend en gewoon niet lekker. Stelletje fuckers
Ik ben echt helemaal hooked aan Brets chips sinds ik afgelopen vakantie op basis van jullie tips een aantal smaken heb geprobeerd. Ik ga volgende week naar een Belgische Carrefour als ik bij familie in Brabant ben om een voorraad in te slaan.
Net de laatste zak leeggegeten, Fromage de Jura. Minder lekker dan de geitenkaas, honing mosterd en chorizo paprika maar evengoed 7/10
Nog aanraders voor Spaanse chips? Voor als ik nog plek heb naast alle zoute mais die ik ga eten
Ik zag ze laatst idd bij Carrefour in Turnhout, maar daar hadden ze wel maar 3 smaken (oa die Jurakaas).
Ha Turnhout is zeker in de buurt, maar het leek me dat die in Mol groter is. Maar dit is alvast goeie info, dankjewel!
Mijn Delhaize supermarkt heeft heel veel smaken van deze chips.
Ik woon wel de andere kant van Belgiƫ maar als er een Delhaize in jouw buurt zou zijn kan je misschien andere smaken vinden?
Yess ik heb hier geleerd over de Spaanse ābologneseā uitziende chips. Best lekker maar verschilde erg per merk. Onze pizza-chips was lekkerder (geen idee welk merk). En onze favoriet zijn de nootjes-chipjes-mais snacks uit het nootjes vak. Kom even niet op de naam maar laat t weten
Edit: Cocteleo. En dan vooral de picante. Overigens glutenvrij mocht iemand die info goed kunnen gebruiken en misschien ken je die al gezien de āzoute maisā referentie haha
mol kruisven (die met de mcdonalds) heeft heel veel smaken, daar koop ik ze altijd
Oh nee ik ga altijd voor de mais. Ga deze eens proberen!
Ja van de week dacht ik nog in de supermarkt: #lifehack ik ga de party pack verpakking halen want die zag er nog uit zoals eerst, dus ik dacht misschien is dat nog een oudere lading met wel de lekkere oude versie. Maar ik trok de zak open en zag gelijk dat het ook de nieuwe versie is
eigenlijk is dat nog erger want door de verpakking was ik niet voorbereid haha
Dus ook geen party pack halen!!
Heb je nog een reactie gehad? Ik had ze vandaag en het is gewoon net andere chips? Echt zonde
Ja, ze vroegen om mijn mailadres zodat ze de klacht in behandeling konden nemen. Dus ik hebt dat gegeven, kreeg ik een redelijk standaard verhaal van jammer dat het niet naar wens is etc. en ik kon de zak opsturen naar de leverancier voor onderzoek.
Maar ik heb teruggemaild dat ik dat niet ga doen, ik heb geen zin in dat gedoe haha maar dat zou ook meer relevant zijn als je 1 zak hebt die door een productiefout niet lekker is ofzo. Nu hebben ze gewoon zelf de hele smaak veranderd dus wat valt er te onderzoeken?? Ik heb ook gezegd dat het meer is om een signaal af te geven.
Wellicht als genoeg mensen dat doen dat ze het dan terugdraaien, maar ik heb weinig hoop haha
Onder hun laatste Facebook post staan ook wat berichtjes van mensen dat ze veranderd zijn en daar krijgen ze ook een standaard berichtje op terug. Iemand daar zegt wel dat de zomer editie nog de oude samenstelling is
Op welke manier is het anders?