Wat vinden jullie de lekkerste naturel tortilla chips.
Ik vind ze de laatste tijd vaak zo duur en probeer daarom van alles uit(ook probeer ik te letten op de hoeveelheid zout)
Zelf vind ik ah en la morena het lekkers maar ik ben benieuwd naar andere hun mening
Vind ik van wel ja! (Ik vind die zwarte doritos wel wat pittig (maar niet te)).
Ik wou ook La morena zeggen als je niet te zout wil, en anders de naturel doritos dippers
Ik moest even terugscrollen of het over dezelfde chips ging, want vind ze ook totaal niet pittig! Wel lekker!
Zooo jullie hebben niet gelogen, net na al deze berichten even een zakkie gekocht toen ik boodschappen deed en dit is echt super lekker. Had het veel “zwaarder” ofzo verwacht, maar het is heel lekker fris, beetje zurig en creamy, Goed zomerchippie, net te laat.
Jumbo eigen merk vind ik ook prettig
Doritos dippers!
Ik heb laatst deze ontdekt bij Jumbo en vind dit echt de lekkerste. Ze smaken een soort van vers ofzo voor zover dat kan natuurlijk bij een zak chips uit de supermarkt. Wel duur helaas.
Oehhh 400 gram ook
Hoewel ik beter niet te grote zakken kan kopen want leeg gaan ze
Even een afrader. Misschien is dit sowieso wel vloeken in de kerk,maar deze chips
Vond ik echt niet lekker. Raar chemisch smaakje en heel erg pedis
Nu ook in de aanbieding bij Lidl. De eerste zak is al leeg, echt heel lekker inderdaad!
Gister deze gehad, ze hadden verschillende 2 voor €3 bij Lidl. Was echt een dooreter maar niet mega lekker of bijzonder. Een beetje wat zoetige chips. De chips zelf was wel ook echt top qua structuur

Ik vind de andere veel lekkerder, beetje pittig maar eet goed weg en zulke fijne structuur inderdaad
Deze ken ik nog niet, vind ‘m ook niet online (Hema), maar ik vind ‘m lekker Eerst dacht ik, toch apart, maar nu wel fan! Hij is ook licht pittig (beetje zoals thai sweet chili)
Wat hebben ze gedaan met de Doritos nacho cheese? Rare smaak zit er ineens aan! Ook minder smaak ofzo
Ik dacht dat het aan mij lag maar ik vond precies hetzelfde!
Vroeger(zo’n 10 jaar geleden) zat er sowieso veel meer poeder op al die doritos chips. Die zwarte zak was toen echt scherp, nu is er niks meer van over
Ja dit geldt ook voor Cool American! Mis die chemische laag
Jaaaaaa dit is echt mijn favoriet samen met joppie