Volgens mij hebben ze ook de smaak van van de ribbel paprika van lays veranderd? Het smaakt minder intens.
Is er nu niks meer heilig?!
Er is echt iets gaande in de chipswereld.
Oooh dit is mijn crack. Ik eet zo een bus leeg hiervan.
Net ook weer meegenomen bij de lidl (2 voor 2,99)
Ik ben opzoek naar echt hete chips maar kan niet echt iets vinden.
Vind de flaming hot nacho cheese van doritos niet lekker en ook niet heet genoeg.
En ik ben het eens met de mensen die zeggen dat doritos niet meer smaakt zo als vroeger. Normaal had ik altijd de paprika zakken en die waren suuuuper erg met poeder… nu al meerdere zakken gekocht het afgelopen jaar maar het is allemaal net naturel chips. Idemdito met de nacho cheese, smaakt nu gewoon naar huismerk nacho cheese. Echt zo zonde want doritos waren mijn favo chips en nu is het elke keer als ik een zak opentrek dat ik spijt heb dat ik het gekocht heb.
Wie kan ik blij maken met een paar zakken Takis? Aub een liefhebber (iemand die ze al eerder heeft gegeten en ook snel door eet) want ik had ze iemand cadeau gegeven die van pittig houdt maar die vind ze te chemisch. Ik had ze online gekocht en ze zijn nogal duur, (ik hoef er niks voor maar het is zonde als ze in de prullenbak terecht komen), de eerste die adres in pb stuurt kan ze krijgen.
Ze zijn niet super lang houdbaar (geloof max een maand) en ik ga zelf voor 2 maanden naar het buitenland.
Winstmarges
Ik vind die echt heerlijk, maar ik gok dat ze al vergeven zijn. Lief van je!
Deze zijn evht zo smaakloos als de pest.
Hot? Weet niet wat hun hit noemen maar mijn vriend die alleen naturelchips vreet vind hier geen smaak aan zitten.
Bah
De flaming hot is altijd weer een verrassing vind ik, soms zit er amper smaak aan en soms heb je een zak waar lekker veel poeder op zit
Deze lag laatst bij de Action en is wel lekker pittig, maar het schap is hier alweer weg
Ik heb vandaag deze gehad:
Toen ik hem opentrok rook ik de maisgeur al. Het smaakt ook echt naar zoetige mais. Vond hem wel lekker maar hou zelf meer van zoutere chips.
Omg!
Leuk artikel: ‘How do you reduce a national dish to a powder?’: the weird, secretive world of crisp flavours | Snacks | The Guardian
moest ik al een tijd posten maar voor de liefhebbers van deze
ga naar de action, in de gewone supermarkt is nu de nieuwe versie met andere zak en totaal andere textuur, veel taaier en harder. In de action hebben ze nog oude zakken liggen, ik vermoed oude stock die ze goedkoop konden kopen en die blijft toch echt veel beter. Echt teleurstellend weer.
De jalapeno en sweet chili zijn ook echt aanraders
De doritos hint of sour cream vind ik heerlijk, maar koop deze bij action. Scheelt een euro
Ik zie net dat kettle chips eindelijk online te bestellen is
En ze hebben nieuwe smaken. Beter komen ze ook in de supermarkt te liggen
welke smaken?
honey dijon en pickle volgensmij
In de chips van gwoon/plus zit nog wel veel zout
Is die eerste ook niet lekker? Honing mosterd ui klinkt wel vrij fantastisch.