Heerlijk zijn die vind ik. Naturel alleen nog niet gehad
Ook de tomaat variant is een hit
In mijn ervaring is crocky nog het beste, maar ook niet altijd. Huismerk is de enige die nog te vertrouwen is
AD chips test, verrassend dat Lays zo laag scoort! Ik heb Albert Heijn nog nooit op dus die neem ik de volgende keer mee.
Lays is echt heel smaakloos geworden. Prima dat ze minder zout willen gebruiken maar de andere kruiden kunnen nog gewoon.
Ah eigen merk is wel aan de zoute kant volgens sommige.
Leugens. Plus paprika is tenminste nog goed zout
ik vind die van AH echt niet lekker, zit zoān typisch huismerksmaakje aan
Jumbo paprika een 7,5? Die vind ik echt smerigš
ik vind lays paprikachips ook echt niks. ik ben niet de grootste chipsfan maar af en toe heb ik wel echt zin in paprikachips van croky of zoān huismerk. ik heb ook het idee dat alle paprikachips hetzelfde (=lekker) smaken BEHALVE die van lays
Ja ik haat huismerkchips, proeft zo goedkoop
En honderd keer liever Lays dan Croky hoor
Maar ik denk sowieso dat AD lezers niet echt een verfijnde smaak hebben
Haha dit zijn geen AD lezers hoor, onder andere een chef-kok met een Michelin ster zit in het panel. Smaken verschillen natuurlijk, ik vind zelf Lays lekkerder dan Croky maar er zijn genoeg mensen (waaronder dit panel) die Lays helemaal niet lekker vinden.
Ik heb bij de xenos chips gehaald van een japanse merk? Koikeya
De eerste was zout/naturel en die heb ik ook echt goed gegeten. Lekker
ben teruggegaan maar ze hadden ze niet meer, heb dus nog 1 zakje peper-zout over. Al zag ik wel dat ik ze bij een toko kan halen.
Waarom lekker? Stevige chips, niet heel olie-ig, normale hoeveelheid zout. yum.
deze post leest zo snobistisch en elitair haha
Toevallig stond een chips van dat merk in de top 5 van de chipstest van Mara Grimm, de pickled plum. Ben echt geĆÆntrigeerd door die smaak! Alleen lastig te verkrijgen dus ga maar even online speuren.
Die is zooooo lekker! Bij de wat grotere tokos hebben ze die meestal wel. Maar echt, koop hem!!!
Edit: voor de mensen die hem niet kennen dit is hem
Ik kocht deze vroeger ook bij mijn AH (bij het āOrientaalse schapā)! Maar toko heeft hem sowieso wel.
Wat top!! Morgen meteen ff tripje naar de toko
Ik heb echt meer informatie nodig over deze top zoveel van chips! Kan online niet echt wat vinden alleen. Weet jij meer?!?
Omdat dat artikel voor betalende lezers is.
Van datumvoordeelshop. Lekkere smaak en structuur. Niet heel zoet ofzo (dat vreesde ik door het gecarameliseerde).
Zou ze zeker nog eens kopen, maar waarschijnlijk zijn ze dan al niet meer te vinden.
Heeft iemand al een van de ongeveer 15 nieuwe chipssmaken geprobeerd?
Ben zelf wel benieuwd naar die van santa maria en proper