De grootste teleurstelling zijn Pomberen. Echt gebakken lucht is dat nu.
Heb ook besloten om geen chips meer te kopen. Want het is niet lekker meer en toch vreet ik zoân zak dan leeg (want: zondeâŠ) en dan volgende keer toch weer proberen (ander merk, andere smaak etc) maar het is allemaal niks meer. Dus vanaf nu trap ik er niet meer in!
Ik heb wel echt gemerkt dat mijn âzoutcravingsâ de laatste tijd niet meer te stillen is. Ik vraag me nu af of het komt doordat de chips minder zout is soms ben ik gewoon bijna in staat om een lepeltje zout te eten
Ik eet niet minder, maar ben wel steeds vaker teleurgesteld.
Heb laatst een paar x huismerk gekocht, maar dat vond ik toch ook niet lekker.
Teddyâs van de Lidl zijn nog steeds super lekker!
Ik koop nu huismerk en dat is nog heel zout en vet.
Wij eten niet heel veel verschillende smaken dus ben misschien niet de beste graadmeter, maar ik vind AH ribbelchips naturel misschien zelfs wel zouter geworden?
En AH salt en vinegar vind ik nog steeds lekker, proef ik ook weinig verschil in. Maar misschien doen mijn smaakpupillen het niet helemaal goed
Ik heb de laatste tijd alleen Croky (paprika) en Doritos (flaminâ hot) gegeten en heb geen klachten.
Wel nieuwsgierig naar de ânieuweâ paprika van Lays nu die eindelijk vegan is, maar als ik het zo hoor kan ik beter bij Croky blijven, haha
(Edit: even opgezocht en Croky bevat 1,4 gram zout, Doritos flaminâ hot 0,9, Lays 0,65. Wat een verschil zeg)
Ik vond de Croky Bolognese ook teleurstellend, veel minder smaak en zout. Mijn vriend merkte het overigens niet zei hij, maar ik vond ze echt lafjes
Zooo die ribbel van de AH is echt zout ja! Ik heb laatst de zak weggelegd omdat ik mezelf ter plekke uit voelde drogen haha
Haha srry maar dat is toch ook geen chips
Ik heb bijna altijd huismerk en die smaakt nog altijd lekker zout. De rest zou ik wel makkelijker kunnen laten staan idd.
Nee niet echt, maar het was wel heel lekker hahaha
Mn vriend heeft een nier aandoening dus wij zijn wel blij met minder zoute chips alhoewel ik wel verschil proef bij bijv de paarse doritos, veeeel minder lekker
Ik vind het bij Doritos ook het meest merkbaar, de kaasversie smaakt echt muf nu
deze vorige week toch eens meegenomen omdat het bonus was, hoop dat hij smaakt zoals de Deep Ridged Thai Sweet Chili waarvan de textuur verneukt is en mijn action door de voorraad heen is. Kan hem alleen nog niet proeven omdat ik ziek ben
Ben stiekem ook blij met de minder zoute chips.
Mijn vriend eet altijd alle chips op in huis, maar de minder zoute vindt hij minder lekker. Nu blijft er vaker ook wat voor mij over
Ja deze is vet lekker! Probeer ook de Mieng kam krob ros, donkergroene zak