Ik vind de huismerk paprika ribbel van de Appie echt goed nog, veel zout en kruiden erop!
Oh top dan ga ik die binnenkort proberen, bedankt voor de tip!
Alles van chio heeft nog lekker veel zout
Ik vind de boerderijchips ook lekker zout, maar wel duur
DEZE HEBBEN ZE OOK AL VERNEUKT, echt niet meer te eten. Zowel qua smaak als textuur. Wat een treurnis.
Ik heb net deze gegeten, die balsamico vinegar versie, en hij was zo zout dat ik daarna bijna niet meer op mijn telefoon kon typen lol! (love it)
Zijn het eigenlijk officiele regels dat er minder zout in eten moet of kiezen fabrikanten hier bewust voor? Lijkt me voor hun nadelig op de verkoopcijfers.
Lays paprika lijkt tegenwoordig op bolognese met hun minder zout. Hier komt die ook niet meer in huis⦠wij hadden veel oude zakken gekocht (want enorme korting) en naturel nog testen van de nieuwe versie, ben niet benieuwd
Waar heb je die gevonden?! Ik mis de oude paprikachips van Lars, de nieuwe koop ik niet meer. Zo veel teleurstelling
Volgens mij doen ze dat vanwege die domme nutriscore. Minder zout en vet is een hogere score binnen de categorie.
Maar wie kijkt er dan ook naar de nutriscore überhaupt, laat staan als ze chips halen?? Of krijgen zij extra geld ofzo als ze daaraan voldoen. Snap er geen hol van.
Thanks voor de tip, heb het net meegenomen bij de lidl. Ben benieuwd.
Die is zoooo lekker! Althans, vind ik. Mn man dipt m ook wel in heksenkaas⦠ook lekker!
Ha dat is precies wat ik gisteren gedaan heb! Heksenkaas
Vind het ook zoān debiel systeem. Als ik chips of chocola wil kopen, wil ik suiker/zout/vet. Dan kijk ik echt niet naar score A of E.
ik kan me wel voorstellen dat het daadwerkelijk een verschil maakt voor de simpele winkelaar die wat staat te twijfelen en dan uiteindelijk zak over zak B neemt omdat de nutriscore beter is.
Daarnaast zegt het ook zo weinig. Misschien zit er 2% minder vet en suiker in chipssoort X dan in Y, en heeft die een lagere nutricscore. Maar in the end is chips gewoon altijd ongezond. Dus ik zou ook lekker voor categorie D of E gaan, want ongezond is het toch al.
Dat hele systeem is gewoon belachelijk. Ze zouden alle chips gewoon een E moeten geven en alleen groenten en fruit een A moeten geven en de rest steeds minder. Dan is het duidelijk. Nu lijkt het alsof je gezonde chips kunt kopen met nutriscore A.
Heb de auto lekker volgeladen met Brets chippies, kunnen we weer een tijdje vooruit
Bij de AH waren ze toen 35%. Maar is dus al tijden geleden.
Ik heb wel vorige week bij de Xenos 85 gram zakjes gekocht voor echt 20 cent ps ofzo? Misschien daar dan even kijken
Exact dit!