Chipstopic

Oooh ja die is ook lekker! Die heb ik een paar jaar geleden geprobeerd.

Misschien gewoon chipsdrang (ik ken het), maar enorm zout craven kan ook met je cortisol te maken hebben.

2 likes

Gister voor het eerst de “nieuwe” Lay’s paprika gekocht. Absolute deceptie. Smaakt gewoon ronduit saai. Hopelijk blijft de huismerkchips wel zoals het nu is.

Ik heb net de hamkaas chips van de aldi gegeten en die is echt nog lekker zout en smaakvol! 10/10 would recommend.

2 likes

Volgende week bij lidl
Hos verzinnen ze het

1 like

Ik ben echt fan van de Lays pickels, maar deze zijn ook heel lekker (bij Jumbo)

3 likes

Komende week ook bij Lidl! Toevallig vandaag al een zak meegenomen maar nog niet geprobeerd.

1 like

Ik eet veel minder chips want minder zout maar af en toe zo’n zin in, welke chips is wel nog goed zout? Ben geen fan van huismerk als het op chips aankomt maar sta open voor suggesties

Ik vind de huismerk paprika ribbel van de Appie echt goed nog, veel zout en kruiden erop!

2 likes

Oh top dan ga ik die binnenkort proberen, bedankt voor de tip!

1 like

Alles van chio heeft nog lekker veel zout

2 likes

Ik vind de boerderijchips ook lekker zout, maar wel duur

2 likes

image

DEZE HEBBEN ZE OOK AL VERNEUKT, echt niet meer te eten. Zowel qua smaak als textuur. Wat een treurnis.

2 likes

Ik heb net deze gegeten, die balsamico vinegar versie, en hij was zo zout dat ik daarna bijna niet meer op mijn telefoon kon typen lol! (love it)

3 likes

Zijn het eigenlijk officiele regels dat er minder zout in eten moet of kiezen fabrikanten hier bewust voor? Lijkt me voor hun nadelig op de verkoopcijfers.

1 like

Lays paprika lijkt tegenwoordig op bolognese met hun minder zout. Hier komt die ook niet meer in huis… wij hadden veel oude zakken gekocht (want enorme korting) en naturel nog testen van de nieuwe versie, ben niet benieuwd :smiling_face_with_tear:

Waar heb je die gevonden?! Ik mis de oude paprikachips van Lars, de nieuwe koop ik niet meer. Zo veel teleurstelling :frowning:

Volgens mij doen ze dat vanwege die domme nutriscore. Minder zout en vet is een hogere score binnen de categorie.

https://www.ad.nl/binnenland/weer-een-chips-smaak-veranderd-liefhebbers-klagen-maar-doritos-hebben-nu-wel-groene-nutri-score~a9c5949a/

2 likes

Maar wie kijkt er dan ook naar de nutriscore überhaupt, laat staan als ze chips halen?? Of krijgen zij extra geld ofzo als ze daaraan voldoen. Snap er geen hol van.

11 likes

Thanks voor de tip, heb het net meegenomen bij de lidl. Ben benieuwd.

3 likes