Chipstopic

True!

2 likes

Yess den Haag :smile:

3 likes

Niet echt in de buurt maar wel goed om te weten dat ze iig ergens verkrijgbaar zijn. Ik blijf zoeken!

croky explosions zijn mijn lievelings :purple_heart:

Volgende Brets, ik vind 'm lekker. Al smaakt 'ie in mijn beleving meer naar de frietsaus van Mc Donalds :joy:.

Edit: net partner blind laten testen en die zei het ook!

4 likes

Oh, ik vind deze heel lekker, maar wel een stuk verfijnder dan McDonaldssaus. Smaakt zo lekker naar dille.

2 likes

Ik kwam vandaag bij een Jumbo met veel meer Brets-smaken. Heb de gezouten boter en geitenkaas met pepertje meegenomen. De boterversie is al op :grin:. Was de laatste zak en ik snap het wel, lekkere smaak. Zou ik opnieuw kopen!

Edit:
Andere zak net aangebroken. Vond m niet enorm ruiken, dat las ik wel over de geitenkaas. Misschien een andere variant? Ook een lekkere smaak, dat pepertje voegt wel iets toe anders zou ik 'm denk ik wat muf vinden.

1 like

Ik had eerder de sweet chili variant en die was wel okay, dacht probeer nu de “naturel” maar had even over de “&butter” heengekeken. Dus dat was een verrassing haha. Helaas niet mijn ding…

3 likes

Echt niet lekker dit. Proef 0 zout en het smaakt bitter?

1 like

Ik had de hibiscus & sea salt versie van deze en die smaakte naar niks. Echt jammer want klonk interessant.

Ik vind de verpakking er al saai en smaakloos uit zien :joy:

2 likes

Haha ja. Maar ik had een tijdje terug een klein zakje naturel van dit merk en die waren écht goed zout. Dus had ergens hoop dat dit ook lekker zou zijn

2 likes

Die met ribbels zijn wel heel zout en met veel poeder

Nieuwe smaak.
7 van 10. Had wat zouter gemogen, en is redelijk tam naar mijn zin (Aïoli van Brets heeft een veel intensere knoflooksmaak bijvoorbeeld). Maar is verder wel lekker en kan prima op tafel bij een verjaardag, de chips is niet te specifiek of zo.

Deze week overigens in de bonus!

6 likes

Vind de smaak mwah. Vind ze wel oké maar zou deze niet nog een keer halen. 6,5

5 likes

Ik ben fan van deze chips van de HEMA, lekker goed gekruid :ok_hand:t2:

7 likes

Ik vond deze best wel muf smaken eigenlijk, alsof iemand een ruft in de zak had gelaten.

4 likes

Haha bah. Nee ik heb er niets mufs aan ontdekt gelukkig.

3 likes

Oh echt? Ik vind deze juist super lekker!

Hardop lachen hahaha

@fruitcake Jaaa ook 1 van mijn favo’s!

Ben helaas aan het afkicken van chips 🥹 Ik at elke dag chips. Nu zelden meer. Jullie begrijpen mijn pijn, maar mijn aderen zijn me dankbaar.

2 likes