Chipstopic

Ik vind de verpakking er al saai en smaakloos uit zien :joy:

2 likes

Haha ja. Maar ik had een tijdje terug een klein zakje naturel van dit merk en die waren écht goed zout. Dus had ergens hoop dat dit ook lekker zou zijn

2 likes

Die met ribbels zijn wel heel zout en met veel poeder

Nieuwe smaak.
7 van 10. Had wat zouter gemogen, en is redelijk tam naar mijn zin (Aïoli van Brets heeft een veel intensere knoflooksmaak bijvoorbeeld). Maar is verder wel lekker en kan prima op tafel bij een verjaardag, de chips is niet te specifiek of zo.

Deze week overigens in de bonus!

6 likes

Vind de smaak mwah. Vind ze wel oké maar zou deze niet nog een keer halen. 6,5

5 likes

Ik ben fan van deze chips van de HEMA, lekker goed gekruid :ok_hand:t2:

7 likes

Ik vond deze best wel muf smaken eigenlijk, alsof iemand een ruft in de zak had gelaten.

4 likes

Haha bah. Nee ik heb er niets mufs aan ontdekt gelukkig.

3 likes

Oh echt? Ik vind deze juist super lekker!

Hardop lachen hahaha

@fruitcake Jaaa ook 1 van mijn favo’s!

Ben helaas aan het afkicken van chips 🥹 Ik at elke dag chips. Nu zelden meer. Jullie begrijpen mijn pijn, maar mijn aderen zijn me dankbaar.

2 likes

Mhhh… ik had net gisteren een zak hiervan gekocht. Heb er opeens een stuk minder zin in :rofl:

3 likes

Ik had de Brets - gezouten boter gehaald en geprobeerd, maar ik vind de andere smaken als aioli en bacon wel echt lekkerder. Er zat hier een te overheersende boter smaak aan. Logisch gezien de smaak, maar mijn favoriet is het niet.

Hier ook een Brets review: ik voel me echt bamboozled. Wat een vieze chips? Het gaat me niet eens om de smaken (heb nu fromage frais met kruiden, aioli en poulet rôti geprobeerd) maar de chips zelf, het is ribbelchips maar dan zo dun als een normaal chippie (want ribbelchips normaal gesproken altijd wat dikker), moet echt mn hele mond volproppen om iets te proeven. En super zout en vettig, maar niet op een lekkere manier. I don’t get the hype!

8 likes

Wow dit smaakt naar McDonalds fritessaus!

@Rouge ja met jou eens, ben ook geen fan :sweat_smile:

5 likes

Ik vond deze ook erg lekker! De dillesmaak is wel intens, daar moet je van houden. Mijn man vond het minder
Ik heb trouwens ook de camembert en knoflook en honing mosterd geprobeerd, die waren beide mwa. Ik heb het vorige week bij de lidl gekocht.

3 likes

De lekkerste Sour cream & Onion chips die ik tot nu toe heb geprobeerd :raised_hands: te koop bij Xenos

9 likes

image
Zag deze bij de Lidl, smaakt echt naar geroosterde paprika!

5 likes

Ja ik had 'm laatst ook op! Ik had op mijn verjaardag een chipsproeverij georganiseerd haha. Veel mensen vonden 'm niet lekker. Ik vond 'm zelf iets te… groenterig smaken haha!

Wat een leuk idee haha

4 likes

https://www.croky.nl/nl-NL/onze-chips/sweeties
hmmmm ik weet niet wat ik hiervan moet vinden, te koop bij jumbo

2 likes