Hier hadden ze 6 smaken, onderin het chipsschap. Niet zo’n hele stelling. Heb de friet met mayo meegenomen. Best lekker (ruikt lekkerder dan 'ie smaakt, vond ik), volgende keer weer een andere smaak
Oh hier ben ik benieuwd naar. Kon het hier nergens vinden helaas.
Miss ben ik nu een zeikerd maar vind het ergens tóch een soort jammer dat Brets nu in NL te krijgen is. Ben ook wel blij (want de kipchips my favvvve) maar vond het ook altijd de ultieme vakantiechips. Dat je er dan echt naar uit kon kijken om eindelijk weer een zak pestomozzarella te halen en in het vakantiezonnetje op een Frans balkon op kon eten. Kan nog steeds maar die charme gaat er wel een klein beetje af zo 🥹
Heeft iemand deze al eens geproefd?
edit: of een van die andere smaken? Sweet chili of Mexican paprika lijken me ook lekker
Haha ja snap wel wat je bedoelt. Part of the fun van een andere stad etc bezoeken. Maar troost je, wat ik tot nu toe heb gezien is een erg beperkt assortiment. Ze hebben echt wel 50 smaken, dus dan blijft dat tenminste nog leuk haha
Ik vond de sweet chili wel echt lekker, had nog iets pottiger gemogen wel maar wel veel smaak
Heeft iemand bij hun filiaal al de pittige geitenkaas of honing mosterd gevonden?
Nee, die wil ik ook
True!
Yess den Haag
Niet echt in de buurt maar wel goed om te weten dat ze iig ergens verkrijgbaar zijn. Ik blijf zoeken!
croky explosions zijn mijn lievelings
Volgende Brets, ik vind 'm lekker. Al smaakt 'ie in mijn beleving meer naar de frietsaus van Mc Donalds .
Edit: net partner blind laten testen en die zei het ook!
Oh, ik vind deze heel lekker, maar wel een stuk verfijnder dan McDonaldssaus. Smaakt zo lekker naar dille.
Ik kwam vandaag bij een Jumbo met veel meer Brets-smaken. Heb de gezouten boter en geitenkaas met pepertje meegenomen. De boterversie is al op . Was de laatste zak en ik snap het wel, lekkere smaak. Zou ik opnieuw kopen!
Edit:
Andere zak net aangebroken. Vond m niet enorm ruiken, dat las ik wel over de geitenkaas. Misschien een andere variant? Ook een lekkere smaak, dat pepertje voegt wel iets toe anders zou ik 'm denk ik wat muf vinden.
Ik had eerder de sweet chili variant en die was wel okay, dacht probeer nu de “naturel” maar had even over de “&butter” heengekeken. Dus dat was een verrassing haha. Helaas niet mijn ding…
Ik had de hibiscus & sea salt versie van deze en die smaakte naar niks. Echt jammer want klonk interessant.