Chipstopic

Yes is saai sweet chili geworden :sleeping:

1 like

Jij gaat voor de :sparkles: Brets summer :sparkles: haha. Welke is uiteindelijk je favoriete smaak?

4 likes

image

Woowwww deze smaakt echt naar Whopper!! Heel apart maar eigenlijk heel lekker.

1 like

Ik heb drie van die Brets smaken besteld, morgen komen ze binnen en ben echt zoooo benieuwd. Heb de geitenkaas peper, tartiflette cheese en aioili. Heb alleen afgesproken met m’n vriend om te wachten tot hij thuis is van werk en dat is pas om 10 uur ‘s avonds :rage:

Omg die Wasabi Flavour chips van de Lidl. Zo lekker!

1 like

Ik ben in Engeland (London), welke chips moet ik hier proeven? Ik hou niet van pittig.

1 like

Prawn cocktail
Walkers sensations balsamic vinegar and caramelised onion
En geen idee of deze nog bestaat maar doritos hint of lime

4 likes

Even een vraag, welke huismerk chips komt er het dichtstbij de paprika smaak van lays (die met zout versie?)?!

1 like

Vanaf komende week Brets in het assortiment bij alle Jumbo’s :star_struck:

13 likes

Oh grappig, wilde juist hier aangeven dat mijn jumbo meerdere Brets in het assortiment had. Moet nu gaan uitzoeken welke ik wil proberen haha

3 likes

Hier hadden ze 6 smaken, onderin het chipsschap. Niet zo’n hele stelling. Heb de friet met mayo meegenomen. Best lekker (ruikt lekkerder dan 'ie smaakt, vond ik), volgende keer weer een andere smaak :smiley:

1 like

Oh hier ben ik benieuwd naar. Kon het hier nergens vinden helaas.

Miss ben ik nu een zeikerd maar vind het ergens tóch een soort jammer dat Brets nu in NL te krijgen is. Ben ook wel blij (want de kipchips my favvvve) maar vond het ook altijd de ultieme vakantiechips. Dat je er dan echt naar uit kon kijken om eindelijk weer een zak pestomozzarella te halen en in het vakantiezonnetje op een Frans balkon op kon eten. Kan nog steeds maar die charme gaat er wel een klein beetje af zo 🥹

9 likes

:sweat_smile:

1 like

Heeft iemand deze al eens geproefd?

edit: of een van die andere smaken? Sweet chili of Mexican paprika lijken me ook lekker

Haha ja snap wel wat je bedoelt. Part of the fun van een andere stad etc bezoeken. Maar troost je, wat ik tot nu toe heb gezien is een erg beperkt assortiment. Ze hebben echt wel 50 smaken, dus dan blijft dat tenminste nog leuk haha

1 like

Ik vond de sweet chili wel echt lekker, had nog iets pottiger gemogen wel maar wel veel smaak

2 likes

Ik heb deze smaken bij de jumbo gehaald. Erg lekker!

Jura is mn favoriet.

2 likes

Heeft iemand bij hun filiaal al de pittige geitenkaas of honing mosterd gevonden?

1 like

Nee, die wil ik ook :smile:

1 like