Chipstopic

1 april?:joy:

1 like

dacht ik dus ook, maar ze liggen daadwerkelijk in de schappen, zowel in België als in Nederland

2 likes

Ik zou churros chips zwaaaar proberen, klinkt kapotlekker

4 likes

In Azië is zoete chips al langer een ding (honey butter bijv.). Ik kan het heel lekker vinden als er een beetje een zoutje op zit, maar soms kan het ook helemaal niks zijn (ik had ooit een soort fizzy orange achtige smaak van M&S waar ik nog van moet kokhalzen, hun cinnamon sugar tortilla rolls daarentegen waren top).

1 like

Heeft iemand deze al gezien in de supermarkt (en welke)? Lijkt me echt heavennnn

3 likes

Croky is mijn favoriete chips, ben erg benieuwd!

1 like

Dit is raar… Ik weet nog niet of ik nog moet wennen of teleurgesteld ben

3 likes

Als deze hetzelfde zijn als die uit Frankrijk dan zijn ze fantastisch. Maar ik had laatst de gewone Bugles weer eens en die zijn ook slachtoffer geworden van de minder smaak (lees:zout) lobby, dus ik vrees er wel voor.

Oh ik heb geen idee of de smaak zoutloos is of niet, maar ik had deze nog nooit geprobeerd en vind het een aparte smaak hebben, mais/pinda. Een beetje zoetig gecombineerd met een hartige smaak. Ik vind pindaflips lekkerder!

1 like

Deze chips (gekocht bij die Grenze) vind ik echt een aanrader. Lekkere smaak en precies goed krokant/hard, niet te dik.

Had deze bij de AH besteld, had ze nog niet eerder in de winkel gezien. Als je van zoute en pittige chips houdt is het wel een aanrader!

2 likes

Ik snap alleen niet dat het Mexicano smaak zou zijn, heb echt 0 mexicano geproefd. Verder wel lekker!

1 like

Mensen ik ben op vakantie in Zweden, heel mooie natuur bladiebladiebla, maar vooral HEERLIJK ZOUTE CHIPS.

18 likes

Dus jij komt terug met een koffer vol :sweat_smile:

De chips in Zweden is echt top, en de dip ook!

Deze combo is mijn favoriet

En Gårdchips is ook lekker :drooling_face:

6 likes

Erg genoten van deze

De smaak snap ik niet precies, wel een beetje joppie achtig, maar vooral de chipjes (in de vorm van frites) zijn heel chill knapperig :+1:t3:

3 likes

Deze combi ga ik komende week eens uitproberen. Dankjewel!

1 like

Ja die ketchup variant is ook erg lekker

2 likes

afbeelding

Ik vind er niks cheese and onion aan. Meer sour cream achtig. Vind de zak leuk, inhoud teleurstellend. 4/10

3 likes

De BBQ Honey ook geen aanrader :-1:

1 like