Mhhh… ik had net gisteren een zak hiervan gekocht. Heb er opeens een stuk minder zin in
Ik had de Brets - gezouten boter gehaald en geprobeerd, maar ik vind de andere smaken als aioli en bacon wel echt lekkerder. Er zat hier een te overheersende boter smaak aan. Logisch gezien de smaak, maar mijn favoriet is het niet.
Hier ook een Brets review: ik voel me echt bamboozled. Wat een vieze chips? Het gaat me niet eens om de smaken (heb nu fromage frais met kruiden, aioli en poulet rôti geprobeerd) maar de chips zelf, het is ribbelchips maar dan zo dun als een normaal chippie (want ribbelchips normaal gesproken altijd wat dikker), moet echt mn hele mond volproppen om iets te proeven. En super zout en vettig, maar niet op een lekkere manier. I don’t get the hype!
Ik vond deze ook erg lekker! De dillesmaak is wel intens, daar moet je van houden. Mijn man vond het minder
Ik heb trouwens ook de camembert en knoflook en honing mosterd geprobeerd, die waren beide mwa. Ik heb het vorige week bij de lidl gekocht.
Zag deze bij de Lidl, smaakt echt naar geroosterde paprika!
Ja ik had 'm laatst ook op! Ik had op mijn verjaardag een chipsproeverij georganiseerd haha. Veel mensen vonden 'm niet lekker. Ik vond 'm zelf iets te… groenterig smaken haha!
Wat een leuk idee haha
https://www.croky.nl/nl-NL/onze-chips/sweeties
hmmmm ik weet niet wat ik hiervan moet vinden, te koop bij jumbo
1 april?
dacht ik dus ook, maar ze liggen daadwerkelijk in de schappen, zowel in België als in Nederland
Ik zou churros chips zwaaaar proberen, klinkt kapotlekker
In Azië is zoete chips al langer een ding (honey butter bijv.). Ik kan het heel lekker vinden als er een beetje een zoutje op zit, maar soms kan het ook helemaal niks zijn (ik had ooit een soort fizzy orange achtige smaak van M&S waar ik nog van moet kokhalzen, hun cinnamon sugar tortilla rolls daarentegen waren top).
Croky is mijn favoriete chips, ben erg benieuwd!