Ik heb de afgelopen weken de rewind chips uitgeprobeerd. De cheese onion was echt teleurstellend maar de creamy paprika vind ik wel lekker. Het smaakt totaal niet naar paprikachips, maar heeft meer een soort zoutige crème fraiche smaak. Ik had ook echt heel veel zout/kruidenmix op de chips, lekkerrr!
3 likes
Deze was nieuw bij de Hoogvliet en maar 79 ct dus heb de naturel en cheese gekocht. Ik heb de cheese geopend en dit is echt zó verslavend. De stick is best hard en heel knapperig en dat maakt het echt lekker, niet zoals van die goedkope zoute sticks, maar echt een heel stevig stokje haha. Lijkt wel gefrituurd maar het is schijnbaar een oven product. En de kaas smaak vind ik ook lekker.
6 likes
Ik heb net een tweede zak gekocht om het te testen, maar de paprikaribbelchips van AH is ook verpest. Smaakt een beetje naar van die oven baked chips. Heel flauwtjes ![]()
1 like
Ik ben nu gewend geraakt aan croky paprika daar zit ten minste nog smaak aan
1 like
Ik zit weer aan de Lays paprika, want die smaakt ineens weer lekker.
1 like
Pfff ff mijn ergernis dat de 2 soorten chips die ik HEEL lekker vind OF bijna nergens te koop zijn (lays bolognese) OF AAAAAALTIJD uitverkocht (letterlijk 10x bij de jumbo geweest maar elke keer niet aanwezig… xox cheese balls)
Ugh en dan moet ik het met inferieure soorten doen
2 likes
Het leven van de chipsliefhebber gaat niet over rozen ![]()
1 like