Die nieuwe huismerk pringles van de AH zijn zoooo goed! Vind ze oprecht beter dan pringles. Ook niet te hard, lekker zout, ik ben fan!
Deze had ik nog niet eerder bij Plus gezien, nu 2 zakken voor €3. Ik heb deze en sour cream/union genomen. De zak is inmiddels leeg. Lijkt veel op lays baked MAAR mét een goede portie zout
Ooooh, wat goed! Was hier al benieuwd naar. Is lays oven baked minder zout geworden?
Die vond ik eigenlijk altijd al wat lafjes, althans de naturelsmaak. Deze versie is echt een stuk zouter (de naam stemde me al hoopvol )
Vond die sour cream en onion heel lekker terwijl ik echt niet van oven baked hou maar bereid ben dat aan de kant te zetten voor die smaak
Ohh yes ik probeer de zak vandaag dicht te houden, maar het is lastig
Niet gelukt, idd heel lekker
Ik zag Torres chips in kaviaarsmaak in de AH. Hij kost 3,99 dus vond het beetje duur, maar ben wel benieuwd. Heeft iemand die weleens op?
Er is een review van snackspert op insta
O deze heb ik ook onlangs gekocht bij Xenos! Sowieso zijn Hetrs heerlijk kazig en zout, vind vaak die pittige smaken het lekkerst.
Ja vind tot nu toe alle Herr’s lekker inderdaad, de structuur vind ik ook goed.
Kocht deze bij de Jumbo voor 50 cent.
Doe het niet!
Ik hoopte op een soort opgerolde Nacho door het plaatje. Is een soort bros staafje, beetje mix tussen Nibbit en Hamkaas qua structuur, maar dan goor.
Edit: zie nu pas dat er maissticks zum dippen op de zak staat
Ja vind ik ook! Ik proef eigenlijk nauwelijks kaas.
De vier dips op de zak waren ook geen hint?
Jawel maar daarom dacht ik dus dat het zoiets zou zijn en I loooove de dubbelgevouwen chippies in een zak, dus ik dacht: score! Hahaha.
Ik heb de afgelopen weken de rewind chips uitgeprobeerd. De cheese onion was echt teleurstellend maar de creamy paprika vind ik wel lekker. Het smaakt totaal niet naar paprikachips, maar heeft meer een soort zoutige crème fraiche smaak. Ik had ook echt heel veel zout/kruidenmix op de chips, lekkerrr!
Deze was nieuw bij de Hoogvliet en maar 79 ct dus heb de naturel en cheese gekocht. Ik heb de cheese geopend en dit is echt zó verslavend. De stick is best hard en heel knapperig en dat maakt het echt lekker, niet zoals van die goedkope zoute sticks, maar echt een heel stevig stokje haha. Lijkt wel gefrituurd maar het is schijnbaar een oven product. En de kaas smaak vind ik ook lekker.