Chipstopic

Noooooo, team ringen 4 life!!

Mijn moeder had laatst deze chips meegenomen. Echt, gatverdamme :face_vomiting: Het smaakt alleen maar naar augurk

Mijn AH XL heeft hem!
@Boba

2 likes

Ik heb laatst die knoflook zeezout chips van jumbo geprobeerd die hier stond, ik vond het fantastisch :ok_hand:
Je gaat er wel van meuren.

1 like

Heldin! Als die net zo lekker smaakt heb je iemand 5 kilo zwaarder en heeeeel erg blij gemaakt :heart:

1 like

Echt zin in chips. Zit op een all in resort maar ga morgen ff een zakkie halen denk ik

1 like

Hoezo zie ik dit topic nu pas?!
En ik zie een hoop dode favo’s voorbij komen: de Lays Cream & Chives, die voetballetjes… Maar niemand die Lays met kaassmaak mist? Ik ben altijd op zoek naar deze smaak in het buitenland. Heb er al onwijs veel geprobeerd. Maar niks komt in de buurt. Iemand een tip?

Welke lays met kaassmaak bedoel je?

Gewoon: Lays Cheese :stuck_out_tongue:

Misschien heette het toen zelfs nog wel Smiths! Ja dat denk ik eigenlijk, want ik zie dat het in 2010 Lays werd en deze smaak at ik rond 2004.
Zonder uiensmaak in ieder geval! En ook geen Franse kaas o.i.d. Die kom ik in het buitenland ook nog wel eens tegen. Maar gewoon kaas? Nope…

Die Lays Cheese zit wel in die mix up zakken die nieuwe!

Mmmm ik was aan het googelen om te kijken welke je nou bedoelt, maar kan het niet vinden.

Kwam wel deze tegen, die vond ik VET lekker

9 likes

Oooooooh en deze waren ook heerlijk

jezus waarom zijn al deze lekkere chipsen verdwenen?

6 likes

Waarom zijn chips niet gezond! :sweat_smile:
Ik probeer nu maar 1 keer in de week chips te kopen. Gaat goed tot nu toe!

2 likes

Oh wow toen ik een klein koffiebroodje was, heb ik nog eens een volle doos van deze toegestuurd gekregen nadat ik ze een lovend briefje + tekening had gestuurd :heart:️.

4 likes

Aaaaaah hoe lief, klein koffiebroodje met een volle doos croco chips hahaha geweldig!! Liet je in dat briefje en tekening zien hoe gek je was op die chips? Wel vet leuk dat ze dat deden

Het is zoiets als deze: https://www.earlybird.ae/media/catalog/product/cache/1/image/650x650/b976107108e5b67ae219309168594294/l/a/lays_cheese_1.jpg

Ook in die kleur, dacht ik. Maar het is echt al lang geleden dus ik denk dat ze gewoon helemaal foetsie zijn…

1 like

Haha in mijn briefje had ik geschreven dat het mijn lievelingschips was, mede omdat ze van die leuke dieren waren en ik had ze dus nagetekend met mijzelf als dinomama erbij :joy:

7 likes

hahahaa wat schattig!!! snap het wel, was echt lekkere chips

3 likes

GUUUUUUURLLLL Im with you!! Ik ben echt gek op deze chips, eet echt zo een zak per week leeg bijna haha

2 likes

Ohhh ik wil ook graag deze toevoegen.

2 likes