Chipstopic

Ik heb van die vinegar/zeezout chips. Volgens mij van edeka eigen merk. Love it. Best of all: mijn vriend vindt t niks dus mag ik lekker alles opeten. Hashtag gulzig

Ja die is lekker!

1 like

De Aldi heeft nog wel chips in kaasmaak!
Al vind ik die niet zo lekker als de Lays maar je kan het proberen :slight_smile:

1 like

Ik vrees dat ik daar weinig invloed op heb, maar ik kan het altijd proberen :smiley:.

1 like

Deze mis ik nog minimaal maandelijks! :sob:

Ik houd van alle chips (echt alle), maar Ketchup chips heeft toch wel een speciaal plekje in mn hart.
Het is zo erg dat ik gewoon niet meer naar de supermarkt hier op de hoek ga, omdat die hem niet in het assortiment heeft. Ook niet als ik geen chips ga halen, ik voel me gewoon persoonlijk aangevallen dat ze het niet hebben, dus ik kom er niet meer.
Niemand komt tussen mij en mn Ketchup chips.

9 likes

Ohhh zo lekker. Ik heb alleen niet echt het idee dat dit in Nederland een ding is. In het buitenland lijkt er altijd veel meer ketchup chips te zijn.

Ja klopt, ik zag in een vlog van Essiebutton toen ze in Canada was dat verschillende merken ketchupchips aanbieden. Volgens mij komt het oorspronkelijk ook uit Canada

1 like

Dank!

@Degas Dit kan ik me zo goed voorstellen! Ik ben elke keer dankbaar dat mijn minisupermarkt de groene Sensations nog niet uit de schappen heeft gehaald, want ze verdwijnen overal.

1 like

Ah inderdaad ja!!

Bij Aldi hebben ze echt een goede dupe van de Lays Sensations thai sweet chili vind ik! In een rode zal met ongeveer dezelfde naam. Kan alleen geen afbeelding vinden :pensive:

Niet echt chips, maar valt in dezelfde categorie. Deze zijn zooo lekker. Degene die van lays sour cream and onion houden vinden deze vast ook top! Goed gekruid :heart_eyes:

6 likes

Deze mis ik zooo!
Verkoopt jouw ah die nog wel?

@Kiedis Ja, vandaag gekocht nu aan het eten haha. Bij de nootjes enzo liggen ze.
Hoop niet dat hij er hier dan ook uit gaat :frown:

1 like

Eet smakelijk haha. Ik was trouwens ff in de war, maar die blauwe is eruit bij mij :frowning: Die mis ik echt. Met mozzarella en kruiden.

Dank je :biggrin:
Ohhw die smaak ken ik niet, zal de volgende keer even opletten bij de ah.

Ik denk niet dat ze eruit gaan, maar lang niet alle winkels hebben ze meer!

Ik ben de laatste tijd weer helemaal into de chupitos in kaassmaak🤓

Dit was echt mijn favoriete chips vroeger :heart:

Chips is echt mijn lievelings. Helaas moet het ook altijd meteen op dus probeer ik het niet te vaak te halen. Door dit topic zie ik wel dat er zooooveel smaken zijn die ik nooit heb geprobeerd. Elke keer denk ik ‘ik ga dit keer eens wat nieuws proberen’, maar dan ben ik bang dat het thuis tegenvalt en dat ik dan geen snack heb dus blijf ik maar bij mijn vertrouwde smaakjes.

Ik wil nog wel even deze toevoegen:

Deze komt uit Duitsland en is echt het beste ooit. Helaas limited edition, maar sowieso chips van dit merk. Hot Paprika en Smokey Paprika is ook top :heart_eyes:

Deze hadden ze 1-2 jaar geleden hier als limited edition, ZO lekker! Ondertussen bestaat nog wel stokbroodje kruidenboter :roll_eyes:

En iemand vroeg om mosterd chips, volgens mij @doei (sorry als jij het niet was). Deze zag ik bij de AH XL: https://www.ah.nl/producten/product/wi377309/croky-chips-op-grootmoeders-wijze-mosterd
Weet alleen niet of het lekker is verder.