Collage en fototopic Secret Bunny

Hahaha gelukkig niet :wink:

Had je de limonade nog geprobeerd?

Jaaa klopt!

1 like

Ja! Was lekker :grin:

1 like

Klopt!

1 like

Ohhh helemaal niet over nagedacht dat die vogeltjes je op het verkeerde been konden zetten. De hint was niet superr duidelijk hoor, maar ik had de piepschuim dingetjes laten kleuren door mijn zoontje. Maar kan me ook wel weer voorstellen dat dat dus niet opgevallen is, nu ik er over nadenk

Hahaha yes, ik was het!

@JanHagel wij hadden elkaar in een (geo)driehoek :joy: oké die was slecht

3 likes

Mag ik een hint van mijn bunny? Ik heb echt nog geeeen idee!


Hij is al lekker aan het groeien! :sunflower:

2 likes

Oehhh! Zo snel al :scream:

Ohhhh ik weet het nu! @Nidorina

Ik heb nog ff de collages bekeken en had al gezien dat het pakje uit Limburg kwam en er stond moi als groet, dus kan niet missen toch?

Heeel erg bedankt voor het pakje! Het masker is is echt heerlijk en de chocolade ook!

Haha, die werden meteen dankbaar weggevoetbald door de kat dus die heb ik inderdaad niet duidelijk bekeken :joy: door de vogeltjes was ik inderdaad in de war, tot ik een superduidelijke hint zag en erachter kwam dat zij geen kinderen heeft en jij wel :wink:

1 like

Ik weet t nog niet, moet nog eens goed nadenken over de hints (ofja koppelen bij wie ze passen). Heb een gevoel (1e ingeving), maar weet niet of dat goed is

Hahah yes!
Ik heb nog even geen idee wie bijn bunny is. De hint was dat bunny niet op ellegirl forum zat. Daar zat ik ook niet :sweat_smile:.

Ik had voor Pasen de cake gemaakt waarvoor ik ingrediënten en het recept had gehad, het is super goed in de smaak gevallen! Was echt lekker :smile:

Ik denk dat mijn Bunny @Banananana was :slight_smile:

27 likes

YES! :banana::lemon:

Nogmaals heeel erg bedankt, ben er super blij mee!

Leuk om te horen! :heart:

1 like

Toch alleen als je ook de postcode hebt?

Ziet er ook echt heerlijk uit!