Collage en fototopic Secret Bunny

Plaats hier je collage zodat je lootje inspiratie op kan doen!

1 like

Yay!


Lieve Bunny, ik heb geprobeerd zo duidelijk mogelijk te zijn. Mocht je het toch nog allemaal te vaag vinden, dan hoor ik dat via via wel :wink:
Oh en misschien helpt mijn Insta je ook een klein beetje

5 likes

Ik vind collages maken altijd lastig. Hier wat dingetjes die ik leuk vind (maar niet specifiek hoef te hebben. Heb bijvoorbeeld al twee grote monstera’s haha, ik vind gewoon planten in het algemeen leuk).

Verder geeft mijn Pinterestpagina denk ik goed weer wat mijn stijl is: https://nl.pinterest.com/ldosblog/

En als je me wat beter wilt leren kennen helpt m’n blog vast: https://www.lastdaysofspring.com/

Verder ben ik op dit moment bezig met afstuderen, deze zomer hoop ik te gaan samenwonen (en dus emigreren) in Antwerpen. Ik hou van chips en Kinder chocolade, ga graag naar de bioscoop, ik hou van de zee en van golfsurfen. Als je meer vragen hebt hoor ik het wel!

5 likes

Spreekbeurt

Hoi ik ben Geo en ik ben 21 jaar (15 maart word ik 22), ik woon thuis bie de mam met 2 honden, een poes, een konijn en een vis. Ik ben een echte catlady, maar ik hou ook van alle andere schattige (baby) dieren. Verder kun je mij altijd blij maken met nagellak (geen kleur is mij te gek!), thee (liefst geen kruiden/zoethout/munt thee), koekjes, chips of mooie mokken. Een geurkaars met een warme of frisse geur is ook altijd welkom (denk aan amber, patchouli, sandelwood). Oh en love planten die niet makkelijk dood zijn te krijgen. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel :grin:

4 likes

Hoi!
Ik ben Parapluu, 27 en woon in mn mini huisje in Utrecht (huisje; Show je woonkamer ). Ik hou van koken, lezen en dingen maken. Op dit moment vooral breien (vooral knuffels en truien), maar ik heb ook zo mn borduur en haak periodes. Verder hou ik van plantjes, posters (links onder op mn collage is de nieuwste aanwinst. dit vind ik ook mooi!) Zonder koffie is het begin van mijn dag niet compleet en voor wijn/kaasjes /chips mag je me wakker maken. Van thee en chocola hou ik dan weer wat minder.

6 likes

Banananana, 30 jaar, bruin haar, bruine ogen, sproeten, woont met veel plezier in Amsterdam ( mooiste stad van de he-le we-reld). Bachelor antropologie, nu deeltijd Pabo. Werkzaam bij een poppodium en op een kaas- en broodafdeling. Ik houd van alles dat leeft! Dieren, plantjes, bloemen, kindjes, etc. Ik drink graag koffie en vind alles met citroen lekker. Ik probeer 100% vegan te eten maar kom vaker op 80% uit, wel 100% vega. Ik vind piercings, tattoo’s, krachttraining en Ronnie Flex leuk. Zou graag soms wat minder netflixen en wat meer lezen. Ik heb geen uitgesproken smaak maar vind toch wel wat dingen leuk of wat minder leuk.
Heel leuk:

  • Koffiebekers, groot genoeg voor haverlatte’s.
  • Plantjes, bloemetjes, zaadjes
  • Spannende paaseitjes
  • Keukengadgets of servies
  • Vegan recepten
  • Spelletjes
  • Koffiesiroopjes
  • Lavendelgeur

Iets minder:

  • Vanille- of rozengeur
  • Interieur frutsels
  • Make-up

Ik weet niet meer hoe ik een gewone spoiler moet maken.

4 likes

Shit, ik weet echt niets gewoon. Dus ik heb een collage gemaakt met wat ik leuk vind/ en invloeden zoals mijn inrichting nu is.


Hieronder een toelichting.

Extra info

Ik ben Ohappyday, 27 jaar en ik woon samen met mijn vriend en onze dochter van bijna 8 maanden. Wandelen, lezen, dingen voor mezelf, uiteten, bakken en afspreken met vriendinnen doe ik graag. Ik ben een echte huismus. Wat ik leuk vind om te krijgen is kinderchocolade, geurkaarsen (een frisse, zomerse geur is welkom), maskertjes, donkerblauwe accessoires voor in huis of kussenhoezen). Voor de baby iets krijgen is altijd leuk, liefst geen knuffels. Tip: de babykleding van de Hema is heel erg leuk! Maatje 74/80. Merken die ik leuk vind: HEMA, Sostrene Grene, Lush, Rituals.

Verder geef ik je graag de vrije hand. Ik laat me verrassen!

6 likes

Introductie

Hoi, ik ben Andreya, 23 jaar. Ik woon nog bij mijn ouders in, en werk full-time in de Sociaal Juridische Dienstverlening!

Ik heb niet echt specifieke zaken die ik wil, maar heb wel een aantal dingen en winkels die ik leuk vind, en een aantal wat ik minder leuk vind.

Ik ben onwijs fan van Harry Potter, en fantasy boeken in het algemeen. Mijn favoriete schrijvers zijn Neil Gaiman, Ben Aaronovitch en Terry Pratchett. Ik zou graag nog wel een leuke boekenlegger willen ontvangen!

Mijn favoriete winkels zijn Sostrene Grene, Dille en Kamille en de Hema. Bijna alles van deze winkels zal goed ontvangen worden, maar ik zou graag leuke stickers willen, of spullen voor mijn agenda!

Verder is een nagellakje (het liefst in een pastelkleur) ook altijd goed, naast sokken, notitieboekjes, chocola, plantjes of iets om mee te borduren.

Ik ontvang liever geen thee of mokken, daar heb ik er echt genoeg van, haha. Ik hou ook niet echt van winkels zoals Xenos.

Ik hoop dat deze introductie en mijn collage dingen verduidelijkt en als er vragen zij hoor ik het graag :blush:

4 likes

This is me! Ik denk dat jullie al veel van me weten verder, je mag alles vragen verder.

Ik heb ook instagram, voor wie wil :smiley:

Oh, de foto van de boekenkast is mijn boekenkast :smiley: #trots

4 likes

Mijn collage! Ter inspiratie - vooral de merken - maar dan heb je een beetje een idee wat mijn stijl is en wat ik leuk vind. Ik vind het leuk om verrast te worden, dus hou je vooral ook niet te veel aan de tips die er staan. Dus als je iets anders leuks in gedachten hebt, go for it. :two_hearts:

7 likes

4 likes

Hi Secret Bunny! Ik heb mijn collage van Secret Santa nog een keer gebruikt want ik vind nog steeds dezelfde dingen leuk. Ik ben gek op geitjes, Engelse (tweedehands) boeken (die op de foto heb ik al en vind ik heel tof), bijzondere plantjes en nu vooral bijzondere potjes zoals je op de collage ook ziet, geurkaarsen (liefst een neutrale natuurlijke geur zoals dennen, lelie, of sandelhout) en chocola (puur vind ik niet lekker). Toffe sloffen of huissokken in maat 39 zijn ook heel welkom! Verder, als je iets tofs tegenkomt wat je zelf geweldig vind maar niet op de collage staat, gewoon doen! Verras me!

5 likes

Hoi Secret Bunny!
Dingen die ik leuk vind om te doen zijn:
Koken, borrelen, wijntjes/biertjes drinken, reizen, festivals en concerten bezoeken en spelletjes doen.

Ben meer van het hartige eten en snacken zoals kaasjes en chips. Houd niet zo van chocolade en zoete dingen.

3 likes

Hoi Secret Bunny,

hierbij mijn collage.

en ook nog mijn collage voor secret santa, want klopt ook nog. Alleen mijn enthousiasme voor kerst is nu wat minder aanwezig :p.

collage secret santa

600b6101049eaaabda4f3ff23d957bd193602b89_2_690x405

3 likes

Ik hoop dat het allemaal duidelijk is, maar vragen mag altijd! Ben heel erg benieuwd!

4 likes

Zie bovenstaande. Ik heb voornamelijk mezelf even omschreven in een paar woorden. Verder wil ik vooral zeggen: ga los, ik laat me verrassen. Ik vind onverwachte dingen en/of creatieve dingen heel leuk. Maar ook als je minder creatief bent, hoop ik je op weg te helpen met bovenstaande collage en verhaal hieronder. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kan je die uiteraard (via de organisatoren) stellen.

Lang en saai verhaal

Hoi Bunny, Mango hier! Ik ben 26, en wordt over 2 weken 27. Ik werk fulltime in de culturele sector, na een bachelor, een master en na 7 maanden reizen.

Misschien zou ik wel weer weg willen, het leven hier in Nederland vind ik soms een beetje gehaast en gepland. Maar dat wordt wel even sparen. Daarnaast houd ik van films, ik heb een cinevillepas en ga regelmatig naar het filmhuis. Ook houd ik heel erg van (elektronische) muziek en festivals.

Ik ben verder single, en ja dat bevalt me soms wel en soms niet (geen idee waarom ik dit vermeld eigenlijk. Maar verklaart wel dat als je in mijn berichten graaft, veel berichten in t topic ‘het leed dat daten heet’ tegen komt).

Likes: dansen (van hiphop tot salsa, bijna alles behalve ballet want dat kan ik niet zo goed), (kinder)chocola, koffie, lezen, netflixen, vintage (zowel kleding als ‘designer’ interieur item spullen), sieraden (minimalistisch voornamelijk zilver), jaren 70 stijl (in kleding en muziek), maar ook jaren 80 en 90, gekleurde sokken, de stad Berlijn maar ook het strand, fotograferen en mijn bad (die helpt mij door mijn winterdip heen). Oh ja ik vind ook leuk om te kleuren in mijn kleurboek, dus (cheapass) stiften zijn altijd welkom. Oh ja: lipstick vind ik ook leuk om te krijgen, oudroze tot rood).

Ik houd minder van van: bordspellen, koken of bakken (ik kook wel, maar het moet wel snel klaar zijn), kleding/interieur- of andere spullen met teksten, fluorescerende kleuren.

5 likes

Dag konijntje!

Hier is mijn opstel en knutselverzameling :purple_heart:

Lap tekst

32, samenwonend met teveel katten en 1 vriend. Is afwisselend achter de computer en in de keuken te vinden.

Doet erg #vegan maar heeft meer te leren over duurzaamheid. Heeft sinds januari een volkstuin

Draagt veel zwart met kleurige statements zoals kimono’s, felle lippenstift en felle eyeliner. Haar is groen maar kan volgende week weer anders zijn. Grote waffel maar jankt om alles.

Likes: Koken/gamen/lezen/dingen maken/eten/netflixen/thee/kimono’s/duiken/natuur/reizen/dieren/bordspellen/vegan kaas/tuinieren

Heeft uitgesproken mening tegen: Sterke geuren/wit en zachte kleurtjes/niet-vegan items/gekleurde sokken/minimalisme ( de stijl, niet de movement)/nagellak/alcohol

Ik hoop dat je hier iets mee kunt! Je kunt meer informatie over mijn stijl vinden via mijn pinterest:

https://www.pinterest.co.uk/sheridaeh/ en natuurlijk door gewoon te vragen :slight_smile:

4 likes

Hier is die van mij! Ik vind veel leuk, op mijn instagrams en Pinterest staat genoeg inspiratie om er wat leuks van te maken en anders hoor ik het wel :slight_smile:

Voor meer inspiratie:
https://nl.pinterest.com/daintydream/

4 likes

Omg ik weet dit nu pas

En hier nog wat aanvullende informatie

Ik ben JanHagel, bijna 30 dus en woon in Breda met mijn teckel Louis. Ik werk fulltime en vul mijn vrije tijd enerzijds graag met rust en ontspanning of anderzijds met snelheid - wielrennen - en avontuur - reizen.
Mijn huisje past bij mijn voorliefde voor kalmte en is warm en rustig ingericht. Ik houd wel van kaarsjes en accessoires in natuurtinten zoals groen, blauw, beige. Ik vind goud mooier dan zilver en ook hout en wit vind ik mooi. Ik ben van plan wat meer groen in leven te houden in mijn huis, daarvoor moet ik nog een beetje mijn best doen. Tot slot schrijf ik graag teksten, al laat ik ze niet vaak lezen aan anderen.

Als je wil mag je naar mijn insta vragen. Daar zie je vooral foto’s van mooie luchten en wolken, mijn hond, selfies met of zonder vrienden) goed gelukte recepten en de kerk van Breda.

3 likes